Blaha pisze:Chyba tak samo nie jest... Jest pojęcie lita. Nie chodzi o czepialstwo, tylko żeby nie było później niedomówień itd. Może przyjmijmy, że pin 2L czy jakikolwiek tego typu nie może przelecieć przez ścianę/podłogę?
Ja bym tu liczył na zdrowy rozsądek budujących i odbierających :) Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji żeby ktoś dla urwania 2g cudował podłogę z jakichś płotków. Ewentualnie można napisać, że podłoga ma być wykonana z plate, tile albo liftarmów lub paneli.
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
Czas na podsumowanie. Dzięki Blaha za zestawienie głosów :)
Ostatecznie swoje zdanie wyraziło dziewięcioro zawodników, trochę mało patrząc na listę obecnych w zeszłym roku - ale dzięki temu każdy głos miał większe znaczenie.
W skrócie: wszystkie zmiany przeszły.
Rozpatrując po kolei:
1. Zmiana punktacji klasyfikacji generalnej.
za: 7, przeciw: 0
Przegłosowane bez oporu.
2. Usunięcie zapisu o masach minimalnych.
za: 7, przeciw: 1
Mimo że podczas wstępnych rozmów nie wszyscy byli pewni co do tego zapisu, to dużo osób finalnie się zgodziło.
3. Zmniejszenie kary za nietypowe układy osi skrętnych.
za: 9, przeciw: 0
Jednogłośna decyzja pokazuje, że nie jest to niezauważalny problem w aktualnym przeliczniku.
4. Dopuszczenie wozideł (pojazdów przegubowych).
za: 8, przeciw: 1
Podobnie jak opcja poniżej, większość zawodników zgodziła się zaryzykować i dopuścić bardziej egzotyczne pojazdy.
6. Zwężenie minimalnej szerokości bramek o 2s.
za: 7, przeciw: 2
Ten zapis może wypremiować wąskie układy, które nie miały dużo szczęścia w tym sezonie.
7. Zmiana funkcjonowania kary naprawy.
za: 9, przeciw: 0
Jednogłośna decyzja - nikt nie lubi być karany podwójnie :)
8. Wymagana lita podłoga w kabinie.
za: 5, przeciw: 4
Najbardziej kontrowersyjna zmiana, czy powrót do poprzedniej zasady.
Zmiany zostaną dodane do oficjalnego regulaminu w najbliższym czasie.
Ostatnio zmieniony 2020-02-04, 19:31 przez Aleksander Spyra, łącznie zmieniany 1 raz.
Blaha pisze:ad1. hmm, nie bardzo rozumiem co masz na myśli, ale chyba tak.
Da się to w ogóle osiągnąć przy przegubie?
"obrys przestrzeni za kabiną o szerokości min. takiej jak szerokość kabiny oraz zaczynający się max dwa study za kabiną a kończący za kołami ostatniej osi"
Blaha pisze:ad1. hmm, nie bardzo rozumiem co masz na myśli, ale chyba tak.
Da się to w ogóle osiągnąć przy przegubie?
"obrys przestrzeni za kabiną o szerokości min. takiej jak szerokość kabiny oraz zaczynający się max dwa study za kabiną a kończący za kołami ostatniej osi"
no raczej wątpię, że się da wg zapisu... trzeba to doprecyzować, albo liczyć na zdrowy rozsądek Zawodników ;)
Nie orientuję się za bardzo w wozidłach, ale można ustalić, że plandeka nie musi zakrywać obszaru pomiędzy kabiną a paką załadunkową/obszaru niezakrytego w oryginale.