[MOC] Kopalnia Rycerzy Smoka

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
tomey
Posty: 528
Rejestracja: 2007-03-26, 22:04
Lokalizacja: Nysa / Wrocław
brickshelf: tomey

 

[MOC] Kopalnia Rycerzy Smoka

#1 Post autor: tomey »

Ostatnio zmieniony 2007-12-29, 11:44 przez tomey, łącznie zmieniany 1 raz.
37236809 nowe gadu:)

Awatar użytkownika
Iskra
Posty: 422
Rejestracja: 2007-06-01, 16:51
Lokalizacja: Łódź
brickshelf: Iskra

 

#2 Post autor: Iskra »

Tak na szybko:
1. Fajnie, że zrobiłeś ją w przekroju i wszystko dobrze widać.
2. Mógłbyś na zdjęciu nie pokazywac,że z tyłu nie ma klocków.
3. Roślinek to raczej w kopalni nie spotkasz ;)

Panki

#3 Post autor: Panki »

Iskra pisze: 3. Roślinek to raczej w kopalni nie spotkasz ;)
Z tym to sie nie zgodzę byłem kiedyś na wyciecze i paprotka wyrastała z sklepienia w kopalni.

Awatar użytkownika
VanKrawiec
Posty: 34
Rejestracja: 2007-08-23, 23:02
Lokalizacja: Pruszków
brickshelf: vankrawiec

 

#4 Post autor: VanKrawiec »

To ja dorzucę swoje trzy grosze... no może troszkę więcej. :)

ZA:
+Fajny pomysł z przekrojem. Daje możliwość podziwiania góry i dołu.
+Pomysł z szybem na linie.
+Wagoniki pchane przez niewolników.

- Troszke nie podoba mi się zejście do kopalni. Dla mnie mógł to być po prostu rodzaj jaskini z szybem. A jeśli juz jakiś budyneczek to może troszkę bogatszy? Z kierownikiem kopalni, z wózkami, studnią.
- Użycie czarnych klocków jako ziemi (warstwa pomiędzy powierzchnią a kopalnią) nie przypada mi do gustu - jest zbyt uboga. Na dodatek szczególnie razi w oczy użycie 1 x 2 z grilem.
- O co chodzi z tym czerwonym kubeczkiem przy kopiącym? I dlaczego ma hełm ?
Kopalnia (szyb) trochę za wysoki, ale to może moje widzimisię.
- No i ostatnia rzecz... W takich kopalniach pracowali niewolnicy - ciasno, niewygodnie, brudno, ciemno i głodno, więc raczej się nie uśmiechali.A strażnik może z bardziej zapijaczoną mordą ? Stwórz bardziej ciemny klimat, a może gdzieś obok rączka kościotrupa, łańcuch ?

Warto by było też pomyśleć co oni wydobywają, kamienie, złoto?

Awatar użytkownika
tomey
Posty: 528
Rejestracja: 2007-03-26, 22:04
Lokalizacja: Nysa / Wrocław
brickshelf: tomey

 

#5 Post autor: tomey »

kopalnia już dawno rozebrana:p
hełm ma niewolnik pracujący jako hajer przodowy:p - każdy niewolnik się liczy
kubeczek ? czasem trzeba coś wypić
szyb się kończy zwykłym zadaszeniem - to nie zaden palac czy zamek
roślina jest dodana dla lekkiego urozmaicenia
przekrój wyszedł jak wyszedł:p
37236809 nowe gadu:)

Awatar użytkownika
VanKrawiec
Posty: 34
Rejestracja: 2007-08-23, 23:02
Lokalizacja: Pruszków
brickshelf: vankrawiec

 

#6 Post autor: VanKrawiec »

tome pisze:kopalnia już dawno rozebrana:p
Szkoda, bo mogłeś skoptować z tego naprawdę wspniały MOC. ;/

Awatar użytkownika
KUKUS
VIP
Posty: 852
Rejestracja: 2007-06-25, 09:50
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: Kukus
Kontakt:

 

#7 Post autor: KUKUS »

Bardzo fajny moc, szkoda że go zburzyłeś, bo to ciekawy temat... ja bym dodał jeszcze jakiś most i lawę...

Awatar użytkownika
Pepin Krootki
Posty: 218
Rejestracja: 2006-06-22, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: PepinKrootki

 

#8 Post autor: Pepin Krootki »

KUKUS pisze:ja bym dodał jeszcze jakiś most i lawę...
Jak na lawę to trochę za płytko. Ale jakieś kości porozrzucane. Dobry miałeś pomysł z kopalnią ale mógłbyś go jeszcze bardziej rozwinąć. Może pokusisz się o kopalnie w wersji 2.0?
tu byłem - Pepin

Awatar użytkownika
tomey
Posty: 528
Rejestracja: 2007-03-26, 22:04
Lokalizacja: Nysa / Wrocław
brickshelf: tomey

 

#9 Post autor: tomey »

hmm hmm ale jakie dokładnie piwnny być zmiany w wersji 2.0 ?
37236809 nowe gadu:)

Awatar użytkownika
KUKUS
VIP
Posty: 852
Rejestracja: 2007-06-25, 09:50
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: Kukus
Kontakt:

 

#10 Post autor: KUKUS »

Pepin Krootki pisze:
KUKUS pisze:ja bym dodał jeszcze jakiś most i lawę...
Jak na lawę to trochę za płytko. Ale jakieś kości porozrzucane. Dobry miałeś pomysł z kopalnią ale mógłbyś go jeszcze bardziej rozwinąć. Może pokusisz się o kopalnie w wersji 2.0?
... to można pogłębić kopalnię ;] Możesz jeszcze pomyśleć nad modernizacją windy (chodzi mi oto, żeby wykonać jakąś korbkę, która by tak działała, że jeżeli ją odpowiednio pokręcisz, to winda podnosi się/ spada). To już będzie wersja 2.1
Ostatnio zmieniony 2007-11-14, 16:40 przez KUKUS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pepin Krootki
Posty: 218
Rejestracja: 2006-06-22, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: PepinKrootki

 

#11 Post autor: Pepin Krootki »

tome pisze:hmm hmm ale jakie dokładnie piwnny być zmiany w wersji 2.0 ?
Odpowiedź:
VanKrawiec pisze:Stwórz bardziej ciemny klimat, a może gdzieś obok rączka kościotrupa, łańcuch ?
Pepin Krootki pisze:Ale jakieś kości porozrzucane
KUKUS pisze: to można pogłębić kopalnię
I ogólnie popracować nad szczegółami które nadadzą bardziej mrocznego klimatu kopalni :)
tu byłem - Pepin

Awatar użytkownika
KUKUS
VIP
Posty: 852
Rejestracja: 2007-06-25, 09:50
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: Kukus
Kontakt:

 

#12 Post autor: KUKUS »

... i może jeszcze jakieś lochy, kraty?? Moim zdaniem więźniowie powinni być lepiej pilnowani, bo o bunt nie trudno.... Ja bym dodał jeszcze jakiegoś szczura i pogłębił trochę długość tuneli... Może jakiś kocioł z przetopionym żelazem?? to już będzie wersja 2.2 :)

Awatar użytkownika
tomey
Posty: 528
Rejestracja: 2007-03-26, 22:04
Lokalizacja: Nysa / Wrocław
brickshelf: tomey

 

#13 Post autor: tomey »

spokojnie ! szyb działał już w wersji 1.0, większej kopalni nie bedzie bo nie mam klockow i... jakie kotły, jakie lochy :D? no dajcie spokój :p to nie KnightsKingdom 2 :p
37236809 nowe gadu:)

ODPOWIEDZ