[Zawody] LTTC 2020 rajd #1
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Grozisz mi? ;)
Super było w końcu się spotkać i wspólnie pojeździć :)
Ze swojej maszyny jestem zadowolony.
Dzięki za rajd i do zobaczenia!
Super było w końcu się spotkać i wspólnie pojeździć :)
Ze swojej maszyny jestem zadowolony.
Dzięki za rajd i do zobaczenia!
Ostatnio zmieniony 2020-06-07, 11:06 przez Blaha, łącznie zmieniany 1 raz.
- Aleksander Spyra
- VIP
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-08-20, 18:41
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
Wjeżdżają oficjalne wyniki :) Warto się przyjrzeć wartościom, bo praktycznie na każdej sekcji ktoś wygrał z kimś o kilka sekund!
I generalka:
Gratulacje dla wszystkich! Ja jestem ze swojego występu bardzo zadowolony; po zimnym prysznicu na pierwszej sekcji udało mi się uniknąć zbędnych kar i nawet nie odstawałem czasami przejazdów :) 1:3 wydaje się być teraz takie wolne...
I generalka:
Gratulacje dla wszystkich! Ja jestem ze swojego występu bardzo zadowolony; po zimnym prysznicu na pierwszej sekcji udało mi się uniknąć zbędnych kar i nawet nie odstawałem czasami przejazdów :) 1:3 wydaje się być teraz takie wolne...
Dzięki wielkie za rajd!
Cieszę się że udało nam się w końcu spotkać i pojeździć, mam nadzieję że już nic nie utrudni nam organizacji kolejnych zawodów w tym roku.
Pierwsza trasa, po części mojego autorstwa, była najbardziej wymagająca i dużo osób nie zaliczyło jednej czy więcej bramek - wybaczcie ;)
Za to kolejne były łatwiejsze i szybsze, dzięki czemu udało nam się rozegrać 5 sekcji.
Ze swojego auta jestem nawet zadowolony, system sterowania zawieszenia parę razy się przydał i będę próbował jeszcze go usprawnić, bo istnieje taka możliwość. Głównym problemem był kierowca, który przez brak doświadczenia, na początkowych sekcjach popełniał mnóstwo głupich dotknięć i zniszczeń. Kolejnym problemem była złamana z24 - zdarza się.
Ostatecznie czwarte miejsce - niby najgorsze bo zaraz za podium, ale uważam że uczciwe.
Głównym efektem nowego regulaminu, była masa aut - najcięższe auto na rajdzie ważyło 2110 g(!), a najlżejsze 1670 g, które w dodatku było 6x6 i miało przelicznik poniżej 1 - kiedyś nie do pomyślenia. Obniżenie mas dodało mnóstwo dynamiki, tak jak napisał Zozoleon - 1:3 wydaje się wolne.
Gratuluję wszystkim zawodnikom, zwłaszcza kolegom na podium - widzimy się za kilka tygodni ;)
Cieszę się że udało nam się w końcu spotkać i pojeździć, mam nadzieję że już nic nie utrudni nam organizacji kolejnych zawodów w tym roku.
Pierwsza trasa, po części mojego autorstwa, była najbardziej wymagająca i dużo osób nie zaliczyło jednej czy więcej bramek - wybaczcie ;)
Za to kolejne były łatwiejsze i szybsze, dzięki czemu udało nam się rozegrać 5 sekcji.
Ze swojego auta jestem nawet zadowolony, system sterowania zawieszenia parę razy się przydał i będę próbował jeszcze go usprawnić, bo istnieje taka możliwość. Głównym problemem był kierowca, który przez brak doświadczenia, na początkowych sekcjach popełniał mnóstwo głupich dotknięć i zniszczeń. Kolejnym problemem była złamana z24 - zdarza się.
Ostatecznie czwarte miejsce - niby najgorsze bo zaraz za podium, ale uważam że uczciwe.
Głównym efektem nowego regulaminu, była masa aut - najcięższe auto na rajdzie ważyło 2110 g(!), a najlżejsze 1670 g, które w dodatku było 6x6 i miało przelicznik poniżej 1 - kiedyś nie do pomyślenia. Obniżenie mas dodało mnóstwo dynamiki, tak jak napisał Zozoleon - 1:3 wydaje się wolne.
Gratuluję wszystkim zawodnikom, zwłaszcza kolegom na podium - widzimy się za kilka tygodni ;)
W końcu się udało! Pomimo korony można się było już ścigać chociaż nie obeszło się bez wizytacji policji. Na szczęście panowie byli mili i nawet wydawali się być zainteresowani :)
W tym roku jeździmy jeszcze szybciej. Stałe przełożenia 1:2 są już faktem. Blaha zaszalał i miał najlżejsze i najszybsze, teraz musi nad nim tylko zapanować.
Kamyk ma ciekawy system regulacji zawieszenia, działa bardzo sprawnie i chociaż bałem się, że będzie mu to zabierało czas to steruje tym "w locie".
Zozoleon ma cały czas bardzo mocną trialówkę i wygrał nią aż 2 sekcje, jednak na pozostałych gorzej pojechał i wywalczył 2 miejsce.
U mnie zawitał nowy przedni most z XLem zamiast silnika NXT i jestem z tej zmiany bardzo zadowolony. Tak jak mówiliście - tak, jednak coś dało się tam zoptymalizować ;)
Przejazdy były bardzo wyrównane, i pomimo wygranej przeze mnie tylko jednej sekcji udało mi się wygrać całość. Choć szczerze mówiąc obstawiałem Blahę.
Cała galeria: https://bricksafe.com/pages/Atros/truck ... ttc-2020-1
W tym roku jeździmy jeszcze szybciej. Stałe przełożenia 1:2 są już faktem. Blaha zaszalał i miał najlżejsze i najszybsze, teraz musi nad nim tylko zapanować.
Kamyk ma ciekawy system regulacji zawieszenia, działa bardzo sprawnie i chociaż bałem się, że będzie mu to zabierało czas to steruje tym "w locie".
Zozoleon ma cały czas bardzo mocną trialówkę i wygrał nią aż 2 sekcje, jednak na pozostałych gorzej pojechał i wywalczył 2 miejsce.
U mnie zawitał nowy przedni most z XLem zamiast silnika NXT i jestem z tej zmiany bardzo zadowolony. Tak jak mówiliście - tak, jednak coś dało się tam zoptymalizować ;)
Przejazdy były bardzo wyrównane, i pomimo wygranej przeze mnie tylko jednej sekcji udało mi się wygrać całość. Choć szczerze mówiąc obstawiałem Blahę.
Cała galeria: https://bricksafe.com/pages/Atros/truck ... ttc-2020-1