[MOC] Oblężenie Zamku

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
bialy12344
Posty: 39
Rejestracja: 2015-01-11, 20:13
Lokalizacja: Poznań
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

[MOC] Oblężenie Zamku

#1 Post autor: bialy12344 »

Od dłuższego czasu nie prezentowałem na forum żadnych prac, stwierdziłem że czas nadrobić zaległości (tym bardziej, że makieta idzie niedługo na żyletki ;))

Praca przedstawia oblężenie zamku przez rycerzy Lwa, jako obrońcy rycerze smoka, resztę widać na zdjęciach.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Szygalew
VIP
Posty: 1585
Rejestracja: 2012-10-04, 11:05
Lokalizacja: Tczew
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#2 Post autor: Szygalew »

Pozwolę sobie znowu napisać jako pierwszy :).

Bardzo ładne!

Wygląda fajnie. Całość jest bardzo przyjemna, taka czyściutka, ale jeszcze nie sterylna. Można by się czepiać statyczności obrazu, jak to na ZT raczono uczynić :), ale zbudowanie tego oblężenia w ten sposób, by nacisk położyć właśnie na akcję to zupełnie inna para kaloszy, kaloszy, które, jak sądzę, nie do końca Cię interesowały. Nacisk bowiem jest położony chyba właśnie na strukturę muru - chyba z tym właśnie miałeś ochotę się pobawić.. I bardzo dobrze. Struktura murów dobrze imituje to co ma imitować. Taki "angielski" styl. W samym zamku brakuje mi trochę trzeciego okna nad bramą. Teraz to trochę mi wygląda jakby "oczy" były trochę zbyt na boki rozstawione. :) Podoba mi się też brama no i taran wraz z daszkiem.

EDIT: Zapomniałem napisać, że serki w dolnych oknach powinny raczej być skierowane skosem do wewnątrz. No ale to też niuans.

Brawo!
Ostatnio zmieniony 2020-12-22, 08:59 przez Szygalew, łącznie zmieniany 1 raz.

bialy12344
Posty: 39
Rejestracja: 2015-01-11, 20:13
Lokalizacja: Poznań
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#3 Post autor: bialy12344 »

Szygalew pisze:Pozwolę sobie znowu napisać jako pierwszy :).

Bardzo ładne!

Wygląda fajnie. Całość jest bardzo przyjemna, taka czyściutka, ale jeszcze nie sterylna. Można by się czepiać statyczności obrazu, jak to na ZT raczono uczynić :), ale zbudowanie tego oblężenia w ten sposób, by nacisk położyć właśnie na akcję to zupełnie inna para kaloszy, kaloszy, które, jak sądzę, nie do końca Cię interesowały. Nacisk bowiem jest położony chyba właśnie na strukturę muru - chyba z tym właśnie miałeś ochotę się pobawić.. I bardzo dobrze. Struktura murów dobrze imituje to co ma imitować. Taki "angielski" styl. W samym zamku brakuje mi trochę trzeciego okna nad bramą. Teraz to trochę mi wygląda jakby "oczy" były trochę zbyt na boki rozstawione. :) Podoba mi się też brama no i taran wraz z daszkiem.

EDIT: Zapomniałem napisać, że serki w dolnych oknach powinny raczej być skierowane skosem do wewnątrz. No ale to też niuans.

Brawo!
Wielkie dzięki, jeśli chodzi o statyczność, to takie było moje zamierzenie, jest to moment przed rozpoczęciem ataku, wszyscy prężą muskuły i czekają na znak sygnał ;)

Jeśli chodzi o całość, to faktycznie, wstępny zamysł był na sam mur, a reszta powstała jako dodatek.

W kwestii bocznych okien - też zauważyłem, że są nie tak jak powinny, niestety dopiero po zrobieniu zdjęć i ich wrzuceniu... Ale byłem pewien że ktoś na bank to zauważy :P

Awatar użytkownika
Rysiek
Posty: 347
Rejestracja: 2019-10-18, 13:15
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#4 Post autor: Rysiek »

Jest rozmach!
Mi najbardziej w oko wpadł taran - niedawno budowałem jeden w Studio, wcale to nie było takie proste.
Całość mocno kojarzy mi się z grą Mount and Blade, bardziej chyba z drugą częścią ;)

Całościowo praca robi wrażenie, brawo!

ODPOWIEDZ