[Moc] Awantura z trolem
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- Deckard Cain
- Posty: 380
- Rejestracja: 2010-06-17, 20:16
- Lokalizacja: Krosno
- brickshelf: DeckardCain
-
[Moc] Awantura z trolem
No właśnie trol. Najpierw miał być nie wielki trol gdzieś na bagnach, ale po licznych przebudowach i ulepszeniach wyszedł bardziej gigant z głowa goblina,
a bagna ostatecznie przyjęły postać krasnoludzkich ruin. Ale niech będzie że to taki duży wkurzony trol
W sumie to pierwsza próba zbudowania jakiegoś stwora-rzeźby - jeśli mogę tak to ując.
Pewien mieszkaniec wioski, którą może kiedyś zbuduje wybrał się na szaber jabłek.
Biedak nie zdawał sobie sprawy że zarekwirowane przez niego jabłka rosły na terenie
które samozwańczo (dużo tych przejmowań własności) wziął w posiadanie wiecznie zły i sfrustrowany trol.
Oczywiście uf brzydal nie był zadowolony z kradzieży owoców i postanowił
sprawę wyjaśnić. Wieśniak rzucił się do ucieczki w stronę krasnoludzkich ruin
gdzie brzydal go ostatecznie dopadł. Na szczęście ruiny były zwiedzane przez miłośnika
sztuki i dwóch konserwatorów zabytków.
A jak to się skończyło? To już zupełnie inna historia...
Ostatecznie wyszedł mi taki Moc, choć na początku miał wyglądać całkiem inaczej.
Zapraszam zerknijcie na niego w wolnej chwili.
Linki do galerii:
https://brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=584012
https://www.flickr.com/photos/144785610 ... 0296239390
Oczywiście wszelkie porady i podpowiedzi mile widziane.
a bagna ostatecznie przyjęły postać krasnoludzkich ruin. Ale niech będzie że to taki duży wkurzony trol
W sumie to pierwsza próba zbudowania jakiegoś stwora-rzeźby - jeśli mogę tak to ując.
Pewien mieszkaniec wioski, którą może kiedyś zbuduje wybrał się na szaber jabłek.
Biedak nie zdawał sobie sprawy że zarekwirowane przez niego jabłka rosły na terenie
które samozwańczo (dużo tych przejmowań własności) wziął w posiadanie wiecznie zły i sfrustrowany trol.
Oczywiście uf brzydal nie był zadowolony z kradzieży owoców i postanowił
sprawę wyjaśnić. Wieśniak rzucił się do ucieczki w stronę krasnoludzkich ruin
gdzie brzydal go ostatecznie dopadł. Na szczęście ruiny były zwiedzane przez miłośnika
sztuki i dwóch konserwatorów zabytków.
A jak to się skończyło? To już zupełnie inna historia...
Ostatecznie wyszedł mi taki Moc, choć na początku miał wyglądać całkiem inaczej.
Zapraszam zerknijcie na niego w wolnej chwili.
Linki do galerii:
https://brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=584012
https://www.flickr.com/photos/144785610 ... 0296239390
Oczywiście wszelkie porady i podpowiedzi mile widziane.
Ostatni z Horadrimów
- Ciamek
- VIP
- Posty: 2787
- Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
- Lokalizacja: Wrocław
- brickshelf: Piglet
- Kontakt:
-
Re: [Moc] Awantura z trolem
Fajny nochal : o)
Ruinom brakuje trochę (round) plateów na szczycie - trochę zbyt grubo ciosane.
Chociaż jakby się nad tym zastanowić... to może być : o)
Ruinom brakuje trochę (round) plateów na szczycie - trochę zbyt grubo ciosane.
Chociaż jakby się nad tym zastanowić... to może być : o)
Zdrufko, Ciamek
- Deckard Cain
- Posty: 380
- Rejestracja: 2010-06-17, 20:16
- Lokalizacja: Krosno
- brickshelf: DeckardCain
-
Re: [Moc] Awantura z trolem
Dzięki.
Chodziło mi trochę o nadaniu ruinom takiej surowości, ale będę pamiętał przy następnych tego typu budowlach.
Ostatni z Horadrimów
Re: [Moc] Awantura z trolem
Przyjemne i sympatyczne, w moim klimacie :) Ten troll to rzeczywiście z buźki jakby był mieszanką z goblinem ;) Kibicuję powstaniu wioski.
- DonBolano
- Posty: 345
- Rejestracja: 2016-02-29, 15:51
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- brickshelf: Proszę uzupełnić
- Kontakt:
-
Re: [Moc] Awantura z trolem
Jak zobaczyłem tytuł wątku, to myślałem, że to jakiś wycięty wątek z forum :D
Scenka fajna, trol słuszny, brakuje mi tylko troszkę krzaczorów na ziemi - choćby uschniętych i może jakieś korzenie albo uschnięty bluszcz na ścianach zamczyska?
Scenka fajna, trol słuszny, brakuje mi tylko troszkę krzaczorów na ziemi - choćby uschniętych i może jakieś korzenie albo uschnięty bluszcz na ścianach zamczyska?
Na świat spoglądam przez armatę! - www.atelierbolano.pl
- michallus
- Posty: 141
- Rejestracja: 2010-08-03, 21:46
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: michallus
- Kontakt:
-
Re: [Moc] Awantura z trolem
Praca jest sztos! Mój ulubiony detal to czaszka na łańcuchu trolla. Góra ruin faktycznie potrzebuje nieregularnego wykończenia. Podziwiam wykonanie i wyobraźnię, bomba!
Nie lubią słowa singiel, uważają je za zbyt wyszukane jak na ich miarę. Wolą swojskie kawaler. Kawalerowie do wzięcia.
Re: [Moc] Awantura z trolem
Fajnie ten troll wyszedł. Przyznaję, gapiłem się również na jego bebech. Dobrze wykonany! Z twarzy natomiast troll wygląda jak pradziadek Kulfona.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2016-03-06, 12:18
- Lokalizacja: Olsztyn
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Re: [Moc] Awantura z trolem
Bardzo podoba mi się ta praca! Oprócz tego co zostało już napisane, świetna jest ta krasnoludzka głowa nad drzwiami!
- Deckard Cain
- Posty: 380
- Rejestracja: 2010-06-17, 20:16
- Lokalizacja: Krosno
- brickshelf: DeckardCain
-
Re: [Moc] Awantura z trolem
Dziękuje, no podczas budowania pokapowałem się właśnie że powstała taka goblinio-trolowa hybryda.
Faktycznie tytuł mógłby wskazywać na jakąś forumową chryje. Początkowo były krzaki i korzenie ale później z nich zrezygnowałem, wydawało mi się że zagłuszyłyby całość akcji ale dzięki za rade.
Dziękuje, no gangsterski łańcuch musi być.
Jak to u trola brzusio to podstawa no i w sumie nochal. A to z kulfonem to ci się udało, faktycznie podobieństwo jakieś jest, ale zauważyłem to dopiero teraz.
Dziękuje. No jak na krasnoludzką twierdze przystało wizerunki przodków wykute w kamieniu - obowiązkowy.charakternik pisze: ↑2022-01-29, 18:31 Bardzo podoba mi się ta praca! Oprócz tego co zostało już napisane, świetna jest ta krasnoludzka głowa nad drzwiami!
Ostatni z Horadrimów
-
- Posty: 807
- Rejestracja: 2015-01-11, 20:14
- Lokalizacja: Piękne Księstwo Warszawskie
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Re: [Moc] Awantura z trolem
Troll jest fajny - rzeczywiście, taki trochę "kulfonowaty" z twarzy :D. Czacha na łańcuchu jest w pytę, szkoda tylko, że to nie ta wcześniejsza wersja, "klasycznogłówkowa" - wtedy wyglądałoby to jeszcze "bardziej legowo".
Najlepsze są jednak ruiny - i ta brama z portalem (portykiem? tak to się nazywa?) w formie twarzy krasnoluda.
Podoba mi się to!
Najlepsze są jednak ruiny - i ta brama z portalem (portykiem? tak to się nazywa?) w formie twarzy krasnoluda.
Podoba mi się to!
Re: [Moc] Awantura z trolem
Kurczaczek, byłem pewien, że napisałem coś w tym temacie :)
A teraz muszę się powtórzyć - tak jak wspomnieli inni. Ta głowa nad wejściem jest świetna. Ten troll też genialny jego wielkość jest w sam raz. Jest wielki, ale nie przytłacza na pracy. No i ten wyraz twarzy - sztos! :) Tak się zastanawiam jakby wyglądał w kolorze oliwkowym, ale pewnie byłby problem z dostępnością elementów.
A teraz muszę się powtórzyć - tak jak wspomnieli inni. Ta głowa nad wejściem jest świetna. Ten troll też genialny jego wielkość jest w sam raz. Jest wielki, ale nie przytłacza na pracy. No i ten wyraz twarzy - sztos! :) Tak się zastanawiam jakby wyglądał w kolorze oliwkowym, ale pewnie byłby problem z dostępnością elementów.
- Deckard Cain
- Posty: 380
- Rejestracja: 2010-06-17, 20:16
- Lokalizacja: Krosno
- brickshelf: DeckardCain
-
Re: [Moc] Awantura z trolem
Dziękuje! Widocznie kulfon musi być jakoś spokrewniony z trolowatymi. Właśnie klasyczna czacha była zbyt mała w stosunku do łańcucha i jakoś to burzyło mi proporcje. Po za tym chciałem żeby to była czacha jakiegoś nieludzia.wielkamucha pisze: ↑2022-01-30, 12:21 Troll jest fajny - rzeczywiście, taki trochę "kulfonowaty" z twarzy :D. Czacha na łańcuchu jest w pytę, szkoda tylko, że to nie ta wcześniejsza wersja, "klasycznogłówkowa" - wtedy wyglądałoby to jeszcze "bardziej legowo".
Najlepsze są jednak ruiny - i ta brama z portalem (portykiem? tak to się nazywa?) w formie twarzy krasnoluda.
Podoba mi się to!
Tak to jest portal. Praktycznie w większości uniwersów krasnoludy jeśli idzie o budownictwo rzeźbią brodate twarze czy też inne maszkarony wiec nie mogło tutaj tego braknąć.
Fajnie! Właśnie z proporcja miałem największe problemy bo początkowo głowa była zbyt duża do reszty ciała. Tak samo z resztą, na początku miały być bagna z jakimiś ruinami ale też były za małe dlatego brama krasnali wydawał mi się najlepsza.
Wydaje mi się że troll w oliwkowym kolorze wyglądałby jeszcze lepiej ale tak jak zauważyłeś - brak budulca, może kiedyś powstanie jego kuzyn.
Ostatni z Horadrimów