[Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
[Zawody] LTTC 2022 rajd #2
LTTC#2 - 07.05
Miejsce: Śląsk - Zawody rozegramy na Dolomitach w Tarnowskich Górach.
https://maps.app.goo.gl/6GjbG
Dojazd od ulicy Kopalnianej.
Dojazd
Godzina: 10:30
Jak zawsze wpisujcie w tym temacie czym będziecie startować. Jeśli będzie to nowa maszyna pamiętajcie o zgłoszeniu jej w temacie [Zawody LTTC] Zgłoszenia modeli na sezon 2022
Miejsce: Śląsk - Zawody rozegramy na Dolomitach w Tarnowskich Górach.
https://maps.app.goo.gl/6GjbG
Dojazd od ulicy Kopalnianej.
Dojazd
Godzina: 10:30
Jak zawsze wpisujcie w tym temacie czym będziecie startować. Jeśli będzie to nowa maszyna pamiętajcie o zgłoszeniu jej w temacie [Zawody LTTC] Zgłoszenia modeli na sezon 2022
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Będę z Uralem.
(19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Będę z AM General ;)
-
- VIP
- Posty: 1263
- Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
- Lokalizacja: Karczew/Warszawa
- brickshelf: cieslu12
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Wszystkie znaki na niebie i ziemi pokazują, że będę z Uralem.
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
- Aleksander Spyra
- VIP
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-08-20, 18:41
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Będę z Ziłem :)
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
nie będę się wyróżniał z tłumu, też Ural :)
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Będę, ale jeszcze nie wiem z czym ;p
edit:
dobra będę Barreirosem :)
edit:
dobra będę Barreirosem :)
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Będę GAZem, jak mi ktoś tyłek zawiezie ;P
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Planuję być Uralem
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Będę Krazem.
- Aleksander Spyra
- VIP
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-08-20, 18:41
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Are you ready? No to wyniki:
Gratulacje dla Kamyka, zasłużona wygrana :) Atros po jednej kiepskiej sekcji nie był w stanie nadrobić różnicy punktów. Seba mimo jednego gorszego przejazdu zdołał się utrzymać na trzecim miejscu.
Ja ze swojego występu jestem średnio zadowolony. Dwie sekcje mi nie poszły, trochę nie z mojego powodu - na głupią awarię i niewyjeżdżony teren niewiele można zrobić. Swoją drogą, ciekawe kiedy Lego wypuści connectory które nie pękają od patrzenia na nie :) Pozostałe sekcje poszły mi dużo lepiej, myślę że spokojnie mógłbym walczyć o podium. No cóż, następnym razem!
Miło było zobaczyć różnorodność wśród maszyn, zeszłoroczna dominacja trzech XLi się skończyła i jak się okazuje, da się zrobić 6x6 do wygrywania zarówno na dwóch, jak i trzech silnikach :)
Edit: Jeszcze generalka:
Gratulacje dla Kamyka, zasłużona wygrana :) Atros po jednej kiepskiej sekcji nie był w stanie nadrobić różnicy punktów. Seba mimo jednego gorszego przejazdu zdołał się utrzymać na trzecim miejscu.
Ja ze swojego występu jestem średnio zadowolony. Dwie sekcje mi nie poszły, trochę nie z mojego powodu - na głupią awarię i niewyjeżdżony teren niewiele można zrobić. Swoją drogą, ciekawe kiedy Lego wypuści connectory które nie pękają od patrzenia na nie :) Pozostałe sekcje poszły mi dużo lepiej, myślę że spokojnie mógłbym walczyć o podium. No cóż, następnym razem!
Miło było zobaczyć różnorodność wśród maszyn, zeszłoroczna dominacja trzech XLi się skończyła i jak się okazuje, da się zrobić 6x6 do wygrywania zarówno na dwóch, jak i trzech silnikach :)
Edit: Jeszcze generalka:
Ostatnio zmieniony 2022-05-14, 11:08 przez Aleksander Spyra, łącznie zmieniany 1 raz.
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Dzięki za wyniki.
Gratulacje dla Kamyka, całego Podium i Wszystkich Zawodników.
Ze swojego wyniku nieszczególnie jestem zadowolony - coś nie zagrało - najpewniej kierowca ;)
Ciekawy rajd rozegraliśmy w sobotę.
Dwie pierwsze sekcje były mocno pokręcone i dosyć trudne. Niektóre z bramek były na granicy przejezdności ;)
Trzecia i czwarta sekcja były bardzo ciekawe, a to za sprawą użycia prastarej taczki znalezionej w pobliżu. Jak widać na zdjęciu poniżej, niektórzy w końcu wzięli się do roboty :P
Piąta i ostatnia sekcja była techniczna z bramkami celowo umieszczanymi w kluczowych miejscach.
Dzięki za fajny rajd i sobotę spędzoną w miłym towarzystwie, jak zawsze :)
Do zobaczenia na kolejnym rajdzie.
Celujemy w 28-29 maja?
Gratulacje dla Kamyka, całego Podium i Wszystkich Zawodników.
Ze swojego wyniku nieszczególnie jestem zadowolony - coś nie zagrało - najpewniej kierowca ;)
Ciekawy rajd rozegraliśmy w sobotę.
Dwie pierwsze sekcje były mocno pokręcone i dosyć trudne. Niektóre z bramek były na granicy przejezdności ;)
Trzecia i czwarta sekcja były bardzo ciekawe, a to za sprawą użycia prastarej taczki znalezionej w pobliżu. Jak widać na zdjęciu poniżej, niektórzy w końcu wzięli się do roboty :P
Piąta i ostatnia sekcja była techniczna z bramkami celowo umieszczanymi w kluczowych miejscach.
Dzięki za fajny rajd i sobotę spędzoną w miłym towarzystwie, jak zawsze :)
Do zobaczenia na kolejnym rajdzie.
Celujemy w 28-29 maja?
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Bardzo dobry ten rajd był. Naprawdę fajnie się jeździło i wreszcie mogę powiedzieć, że momentami nawiązuję jakąś walkę ;)
Trochę się bałem jazdy po trapie, a okazało się, że jedyny problem był z przejazdem pod spodem.
Taczka wydawała się chorym pomysłem, ale dodała trasie charakteru i takiego dreszczyku: "przejadę, czy będę zbierał auto 2 metry niżej?"
Gratulacje dla Kamila i do zobaczenia na następnym rajdzie
Trochę się bałem jazdy po trapie, a okazało się, że jedyny problem był z przejazdem pod spodem.
Taczka wydawała się chorym pomysłem, ale dodała trasie charakteru i takiego dreszczyku: "przejadę, czy będę zbierał auto 2 metry niżej?"
Gratulacje dla Kamila i do zobaczenia na następnym rajdzie
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Dzięki wielkie za kolejny rajd!
Pierwsze dwie sekcje zdecydowanie były nastawione na wykończenie wszystkich - trzeba było być cały czas skupionym i mało który błąd był wybaczany. Kolejne dwie bardziej spacerowe, z elementem widowiskowym w postaci taczki, a na koniec morderczy podjazd na grząskiej ziemi i bardzo stromy zjazd - zdecydowanie nie oszczędzaliśmy samochodów ;)
Podsumowanie pojazdów z mojej strony:
Gaz Smyka - od ostatniego rajdu troszkę utył, ale cały czas jest to najlżejsze auto ze wszystkich. Mam wrażenie jednak, że bateria dalej niedomaga i autu brakuje mocy. Zawieszenie drugiej osi też nie działa idealnie i nieraz jej tendencja do unoszenia kół przeszkadza.
Ural Kubricka - teraz przechodzimy do najcięższego auta, które z rajdu na rajd zaczyna wykręcać coraz lepsze wyniki. Na ostatniej sekcji udało się osiągnąć najlepszy czas, przejeżdżając wszystkie bramki, jednak liczne kary niestety zrobiły swoje. Myślę że warto też by było zastanowić się nad kuracją odchudzająca, bo dzięki temu i niesprzężone silniki miałyby łatwiej, jak i również środek ciężkości prawdopodobnie by się obniżył, przez co zdolności terenowe z pewnością by wzrosły.
Ural Cieśla - technicznie auto podobne do poprzedniego - również 3 niesprzężone Xle, jednak auto lżejsze o 800 (!) gram. Niską masę widać było na przejazdach, jednak nie pomagała ona aż tak bardzo - auto niejednokrotnie miało problemy z trakcją, a najniższy na rajdzie przelicznik nie pomagał.
Barreiros Blahy - zwycięzca ostatniego rajdu, tym razem poza podium. Ewidentnie opony, które świetnie się sprawdzały na Siekierkach, tutaj nie pomogły. Ich twardość, w połączeniu ze sztywnym zawieszeniem, sprawiały że auto często skakało podczas podjazdów, przez co cierpiała i trakcją i opanowanie pojazdu. Samo auto ładne, niezawodne i potrafi dobrze jeździć z tylną osią bez wszystkich amortyzatorów ;)
Ził Zozoleona - auto na papierze podobne do mojego, ale w praktyce to zupełnie inna konstrukcja, zarówno pod względem przeniesienia napędu, zasilania, jak i rozłożenia masy. Auto dzielne terenowo, aczkolwiek widać było że coś nie mogło się dogadać z podłożem - nieraz miało problemy z przejazdem przez przeszkody, z którymi inne maszyny sobie radziły. W efekcie dwie sekcje były zdecydowanie gorsze od pozostałych, co skończyło się tzw. najgorszym miejscem, bo zaraz za podium.
Ural Seby - drugie auto na legowych limonkowych oponach. Tutaj jednak rodzaj zawieszenia pomagał wybierać nierówności, przez co nie było aż takich problemów z trakcją na podjazdach, ale za to były problemy ze skrętem. Nie chodzi mi o sam mechanizm, który działa bardzo dobrze, tylko o skręcanie na grząskim terenie - auto zamiast skręcać, jechało prosto na skręconych kołach, przez co trzeba było zawijać się kilka, albo nawet kilkanaście razy, a czas leciał. Nie wiem czy to kwestia samych opon, czy może rozłożenia masy. Pomimo tego, dzięki swojej dzielności terenowej, wywalczone zostało 3 miejsce ;)
Ural Atrosa - bardzo dzielny terenowo pojazd i doświadczony kierowca. Auto niezmienianie od jakiegoś czasu, ale jeśli się sprawdza, to po co coś zmieniać? Na pierwszej sekcji jednak przejazd pod mostkiem i inne przeszkody były wyjątkowo surowe dla tej maszyny, bardziej niż dla innych. Na kolejnych sekcjach już szło znacznie lepiej, przez co udało się osiągnąć drugie miejsce :)
Mój Am General - to już wersja trzecia tego podwozia, tym razem oba silniki są ustawione poprzecznie w tylnym tandemie, a napęd na przód jest doprowadzony długim wałem. Całość działa bardzo sprawnie i mimo wielu kar (nieraz bezsensownych) udało mi się wygrać w sobotę, co mnie bardzo cieszy :) Ale nie mogę oczywiście powiedzieć, że było łatwo - trzeba było być bardzo skupionym, a wyniki nieraz zależały od kilku sekund. Mam wrażenie, że im dłużej jeździmy, tym nasze wyniki cały czas się do siebie coraz bardziej zbliżają.
Gratuluję wszystkim zawodnikom i kolegom z podium, widzimy się już niedługo w stolicy ;)
Pierwsze dwie sekcje zdecydowanie były nastawione na wykończenie wszystkich - trzeba było być cały czas skupionym i mało który błąd był wybaczany. Kolejne dwie bardziej spacerowe, z elementem widowiskowym w postaci taczki, a na koniec morderczy podjazd na grząskiej ziemi i bardzo stromy zjazd - zdecydowanie nie oszczędzaliśmy samochodów ;)
Podsumowanie pojazdów z mojej strony:
Gaz Smyka - od ostatniego rajdu troszkę utył, ale cały czas jest to najlżejsze auto ze wszystkich. Mam wrażenie jednak, że bateria dalej niedomaga i autu brakuje mocy. Zawieszenie drugiej osi też nie działa idealnie i nieraz jej tendencja do unoszenia kół przeszkadza.
Ural Kubricka - teraz przechodzimy do najcięższego auta, które z rajdu na rajd zaczyna wykręcać coraz lepsze wyniki. Na ostatniej sekcji udało się osiągnąć najlepszy czas, przejeżdżając wszystkie bramki, jednak liczne kary niestety zrobiły swoje. Myślę że warto też by było zastanowić się nad kuracją odchudzająca, bo dzięki temu i niesprzężone silniki miałyby łatwiej, jak i również środek ciężkości prawdopodobnie by się obniżył, przez co zdolności terenowe z pewnością by wzrosły.
Ural Cieśla - technicznie auto podobne do poprzedniego - również 3 niesprzężone Xle, jednak auto lżejsze o 800 (!) gram. Niską masę widać było na przejazdach, jednak nie pomagała ona aż tak bardzo - auto niejednokrotnie miało problemy z trakcją, a najniższy na rajdzie przelicznik nie pomagał.
Barreiros Blahy - zwycięzca ostatniego rajdu, tym razem poza podium. Ewidentnie opony, które świetnie się sprawdzały na Siekierkach, tutaj nie pomogły. Ich twardość, w połączeniu ze sztywnym zawieszeniem, sprawiały że auto często skakało podczas podjazdów, przez co cierpiała i trakcją i opanowanie pojazdu. Samo auto ładne, niezawodne i potrafi dobrze jeździć z tylną osią bez wszystkich amortyzatorów ;)
Ził Zozoleona - auto na papierze podobne do mojego, ale w praktyce to zupełnie inna konstrukcja, zarówno pod względem przeniesienia napędu, zasilania, jak i rozłożenia masy. Auto dzielne terenowo, aczkolwiek widać było że coś nie mogło się dogadać z podłożem - nieraz miało problemy z przejazdem przez przeszkody, z którymi inne maszyny sobie radziły. W efekcie dwie sekcje były zdecydowanie gorsze od pozostałych, co skończyło się tzw. najgorszym miejscem, bo zaraz za podium.
Ural Seby - drugie auto na legowych limonkowych oponach. Tutaj jednak rodzaj zawieszenia pomagał wybierać nierówności, przez co nie było aż takich problemów z trakcją na podjazdach, ale za to były problemy ze skrętem. Nie chodzi mi o sam mechanizm, który działa bardzo dobrze, tylko o skręcanie na grząskim terenie - auto zamiast skręcać, jechało prosto na skręconych kołach, przez co trzeba było zawijać się kilka, albo nawet kilkanaście razy, a czas leciał. Nie wiem czy to kwestia samych opon, czy może rozłożenia masy. Pomimo tego, dzięki swojej dzielności terenowej, wywalczone zostało 3 miejsce ;)
Ural Atrosa - bardzo dzielny terenowo pojazd i doświadczony kierowca. Auto niezmienianie od jakiegoś czasu, ale jeśli się sprawdza, to po co coś zmieniać? Na pierwszej sekcji jednak przejazd pod mostkiem i inne przeszkody były wyjątkowo surowe dla tej maszyny, bardziej niż dla innych. Na kolejnych sekcjach już szło znacznie lepiej, przez co udało się osiągnąć drugie miejsce :)
Mój Am General - to już wersja trzecia tego podwozia, tym razem oba silniki są ustawione poprzecznie w tylnym tandemie, a napęd na przód jest doprowadzony długim wałem. Całość działa bardzo sprawnie i mimo wielu kar (nieraz bezsensownych) udało mi się wygrać w sobotę, co mnie bardzo cieszy :) Ale nie mogę oczywiście powiedzieć, że było łatwo - trzeba było być bardzo skupionym, a wyniki nieraz zależały od kilku sekund. Mam wrażenie, że im dłużej jeździmy, tym nasze wyniki cały czas się do siebie coraz bardziej zbliżają.
Gratuluję wszystkim zawodnikom i kolegom z podium, widzimy się już niedługo w stolicy ;)
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 2012-09-23, 21:04
- Lokalizacja: Lubenia k.Rzeszowa
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #2
Jakieś zdjęcia gdzieś wrzuciliście, żeby popatrzeć było można na wasze maszyny?
Ostatnio zmieniony 2022-05-17, 19:13 przez tomaq, łącznie zmieniany 1 raz.