[Zawody] LTTC 2022 rajd #3
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Aleksander Spyra
- VIP
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-08-20, 18:41
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
[Zawody] LTTC 2022 rajd #3
LTTC#3 - 29.05
Miejsce: Warszawa - a dokładniej Otwock.
Godzina: 10:30
Jak zawsze wpisujcie w tym temacie czym będziecie startować. Jeśli będzie to nowa maszyna pamiętajcie o zgłoszeniu jej w temacie [Zawody LTTC] Zgłoszenia modeli na sezon 2022 Czasu nie jest dużo, więc pamiętajcie o terminowym zgłoszeniu!
Ja przyjadę z Ziłem :)
Miejsce: Warszawa - a dokładniej Otwock.
Godzina: 10:30
Jak zawsze wpisujcie w tym temacie czym będziecie startować. Jeśli będzie to nowa maszyna pamiętajcie o zgłoszeniu jej w temacie [Zawody LTTC] Zgłoszenia modeli na sezon 2022 Czasu nie jest dużo, więc pamiętajcie o terminowym zgłoszeniu!
Ja przyjadę z Ziłem :)
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #3
Będę z AM General ;)
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #3
Znowu z Uralem
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #3
Będę z trialówką ;)
czyli z Barreirosem ;p
czyli z Barreirosem ;p
-
- VIP
- Posty: 1263
- Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
- Lokalizacja: Karczew/Warszawa
- brickshelf: cieslu12
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #3
Będę z Uralem.
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #3
Będę, ale nie wiem z czym:
1) tegoroczny gaz 34
2) Kaiser Jeep m724 zgłoszenie 2021
3) AM General M818 zgłoszenie 2019
1) tegoroczny gaz 34
2) Kaiser Jeep m724 zgłoszenie 2021
3) AM General M818 zgłoszenie 2019
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #3
Będę z Krazem
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #3
Będę z Uralem.
(19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #3
Wjeżdżają wyniki:
Graty dla Kamyka - kolejne zwycięstwo! Graty dla Wszystkich Zawodników.
Mimo opadów nie straciliśmy zapału i udało się rozegrać 5 zróżnicowanych sekcji.
Dzięki i do zobaczenie na kolejnym rajdzie!
Graty dla Kamyka - kolejne zwycięstwo! Graty dla Wszystkich Zawodników.
Mimo opadów nie straciliśmy zapału i udało się rozegrać 5 zróżnicowanych sekcji.
Dzięki i do zobaczenie na kolejnym rajdzie!
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #3
Dzięki wielkie za kolejny rajd!
Pogoda była nieprzychylna i pokrzyżowała nam trochę plany, ale daliśmy radę. Całe szczęście, że w okolicy mogliśmy się schować pod mostem i tam też zrobić kolejne sekcje.
Pierwsza z nich, rozgrywana pod chmurką, była szybka i ostatecznie nie okazała się, aż taka skomplikowana jak początkowo myśleliśmy - wszyscy mieli na niej bardzo wysokie wyniki. Niestety ze względu na pogodę była rozgrywana na raty.
Druga z kolei opierała się na dwóch podjazdach, które początkowo wydawało się że w miarę usypywania kamieni i piachu będą coraz cięższe, a było wręcz przeciwnie - każdy kolejny pojazd, mimo że bardziej się kopał to posuwał się do przodu i pokonywał kolejne bramki.
Trzecia była odwrotnością trzeciej i była typowo nastawiona na szybkość. Nie sprawiała specjalnych trudności, a liczyła się na niej bardziej taktyka i brak kar.
Czwarta sekcja składała się z wielu bramek i była położona częściowo na pochyłej podstawie wiaduktu. Mimo to najwięcej problemów sprawiały bramki na dole, położone na niewielkim, wąskim wzniesieniu, z którego łatwo było spaść lub utknąć na boku.
Ostatnia sekcja była odwróconą czwartą, ale okazała się znacznie, znacznie cięższą. Już pierwsze bramki od startu sprawiały problemy i eliminowały kolejnych zawodników. Nawet po ich przejechaniu trzeba było być bardzo czujnym, bo łatwo było o błąd, a trasa nic nie wybaczała i często się jechało na granicy przyczepności i stabilności.
Co do podsumowania pojazdów, to ograniczę się tym razem tylko do konstrukcji która pojawiła się pierwszy raz w tym sezonie, czyli AM General Smyka. Auto budowane w starej szkole, pod starsze regulaminy. Posiada skrzynię biegów, aczkolwiek nie wiem czy była ona aż taka pomocna - dzisiejsze sekcje rzadko premiują prędkość i próżno szukać długich prostych. Na zjazdach zazwyczaj są stawiane bramki, które wymagają precyzji, a prędkość w tym nie pomaga. Ciekawe było natomiast zastosowanie podwójnych cienkich legowych oponek na drugiej osi - myślę że mógłbyś spokojnie zastosować podwójne opony na każdej osi, gdyż trakcją powinna być wtedy lepsza, jak również i środek ciężkości by się obniżył. Jedyny minus jest taki, że wtedy do 6x6 potrzeba aż 12 opon :P
Gratuluję wszystkim zawodnikom, widzimy się prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu ;)
Pogoda była nieprzychylna i pokrzyżowała nam trochę plany, ale daliśmy radę. Całe szczęście, że w okolicy mogliśmy się schować pod mostem i tam też zrobić kolejne sekcje.
Pierwsza z nich, rozgrywana pod chmurką, była szybka i ostatecznie nie okazała się, aż taka skomplikowana jak początkowo myśleliśmy - wszyscy mieli na niej bardzo wysokie wyniki. Niestety ze względu na pogodę była rozgrywana na raty.
Druga z kolei opierała się na dwóch podjazdach, które początkowo wydawało się że w miarę usypywania kamieni i piachu będą coraz cięższe, a było wręcz przeciwnie - każdy kolejny pojazd, mimo że bardziej się kopał to posuwał się do przodu i pokonywał kolejne bramki.
Trzecia była odwrotnością trzeciej i była typowo nastawiona na szybkość. Nie sprawiała specjalnych trudności, a liczyła się na niej bardziej taktyka i brak kar.
Czwarta sekcja składała się z wielu bramek i była położona częściowo na pochyłej podstawie wiaduktu. Mimo to najwięcej problemów sprawiały bramki na dole, położone na niewielkim, wąskim wzniesieniu, z którego łatwo było spaść lub utknąć na boku.
Ostatnia sekcja była odwróconą czwartą, ale okazała się znacznie, znacznie cięższą. Już pierwsze bramki od startu sprawiały problemy i eliminowały kolejnych zawodników. Nawet po ich przejechaniu trzeba było być bardzo czujnym, bo łatwo było o błąd, a trasa nic nie wybaczała i często się jechało na granicy przyczepności i stabilności.
Co do podsumowania pojazdów, to ograniczę się tym razem tylko do konstrukcji która pojawiła się pierwszy raz w tym sezonie, czyli AM General Smyka. Auto budowane w starej szkole, pod starsze regulaminy. Posiada skrzynię biegów, aczkolwiek nie wiem czy była ona aż taka pomocna - dzisiejsze sekcje rzadko premiują prędkość i próżno szukać długich prostych. Na zjazdach zazwyczaj są stawiane bramki, które wymagają precyzji, a prędkość w tym nie pomaga. Ciekawe było natomiast zastosowanie podwójnych cienkich legowych oponek na drugiej osi - myślę że mógłbyś spokojnie zastosować podwójne opony na każdej osi, gdyż trakcją powinna być wtedy lepsza, jak również i środek ciężkości by się obniżył. Jedyny minus jest taki, że wtedy do 6x6 potrzeba aż 12 opon :P
Gratuluję wszystkim zawodnikom, widzimy się prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu ;)
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Re: [Zawody] LTTC 2022 rajd #3
No właśnie - jak Zawodnikom pasuje 4 rajd?
Z terminarza wynika, iż mamy do wyboru weekendy 25-26 czerwca oraz 2-3 lipca.
Z terminarza wynika, iż mamy do wyboru weekendy 25-26 czerwca oraz 2-3 lipca.