Nieznany rycerz zabił smoka nękającego od lat okolice.
Teraz ze swoim trofeum przejeżdża przez miasto w stronę zamku królewskiego by odebrać nagrodę.
Tłum wiwatuje, bardowie śpiewają pieśni o czynach dzielnego rycerza.
[url=https://flic.kr/p/2o1BmDJ]
[MOC] Pogromca smoków
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- BlackKnight
- Posty: 170
- Rejestracja: 2013-04-15, 07:53
- Lokalizacja: Myślenice
- brickshelf: KMarek
-
[MOC] Pogromca smoków
Czarna noc
- Falcrum
- VIP
- Posty: 608
- Rejestracja: 2016-08-29, 14:22
- Lokalizacja: Oksford/Lublin fifty-fifty
- brickshelf: GrandVigoFalcrum
-
Re: [MOC] Pogromca smoków
Ładne fasady, prosta konstrukcja, bez szałowych technik ale od razu wiadomo o co chodzi.
Z figurkami natomiast zdecydowanie przesadziłeś, psując kompozycję całości. Rozumiem, że celem było oddanie tłoku, lecz ilość postaci w pracy zaburza jej odbiór. Mamy tutaj bowiem 9 figurek (nie licząc pani w oknie) na przestrzeni połowy szesnastki, do tego konia oraz głowę smoka - ciężko na czymkolwiek skupić oko. Osobiście poszerzyłbym ulicę co najmniej dwukrotnie i wtedy nawet jakby adekwatnie zwiększyć liczbę figurek do 18 czy 20 praca byłaby bardziej czytelna, ponieważ mielibyśmy 2 wyraźne tłumy i rycerza na rumaku w środku, który "niczym głaz bodzący morze" toczy wyrwę w zgromadzeniu. Obecnie jest tylko chaos.
Niemniej tak jak pisałem, zabudowania bardzo przyzwoite.
Z figurkami natomiast zdecydowanie przesadziłeś, psując kompozycję całości. Rozumiem, że celem było oddanie tłoku, lecz ilość postaci w pracy zaburza jej odbiór. Mamy tutaj bowiem 9 figurek (nie licząc pani w oknie) na przestrzeni połowy szesnastki, do tego konia oraz głowę smoka - ciężko na czymkolwiek skupić oko. Osobiście poszerzyłbym ulicę co najmniej dwukrotnie i wtedy nawet jakby adekwatnie zwiększyć liczbę figurek do 18 czy 20 praca byłaby bardziej czytelna, ponieważ mielibyśmy 2 wyraźne tłumy i rycerza na rumaku w środku, który "niczym głaz bodzący morze" toczy wyrwę w zgromadzeniu. Obecnie jest tylko chaos.
Niemniej tak jak pisałem, zabudowania bardzo przyzwoite.
A szare klocki są najbardziej kolorowe!
-
- VIP
- Posty: 1608
- Rejestracja: 2012-10-04, 11:05
- Lokalizacja: Tczew
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Re: [MOC] Pogromca smoków
Klasycznie. I bardzo przyjemnie. Pomysł na scenkę bardzo dobry (niehumanitarny, ale dobry ;)). Fajnie, że jednak zbudowałeś coś na listopad :).
A tłum nie jest taki zły, jak go Falcrum@ pisze.. ;)
A tłum nie jest taki zły, jak go Falcrum@ pisze.. ;)
- syzygy
- VIP
- Posty: 523
- Rejestracja: 2020-10-30, 19:51
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Re: [MOC] Pogromca smoków
..ale praca jest na konkurs, więc musi być maks 16x16, czy jakoś tak - więc to rozwiązanie odpada. W takim formacie tłum wypada dobrze - jeśli byłoby mniej figurek, to byłby zarzut, że takie wydarzenie i dwie osoby przyszły ;PFalcrum pisze: ↑2022-11-21, 20:55 Osobiście poszerzyłbym ulicę co najmniej dwukrotnie i wtedy nawet jakby adekwatnie zwiększyć liczbę figurek do 18 czy 20 praca byłaby bardziej czytelna, ponieważ mielibyśmy 2 wyraźne tłumy i rycerza na rumaku w środku, który "niczym głaz bodzący morze" toczy wyrwę w zgromadzeniu. Obecnie jest tylko chaos.
Re: [MOC] Pogromca smoków
Jest idealnie. Miał być tłok i widać tłok.
- BlackKnight
- Posty: 170
- Rejestracja: 2013-04-15, 07:53
- Lokalizacja: Myślenice
- brickshelf: KMarek
-
Re: [MOC] Pogromca smoków
dziękuje za opinie!
Przy 2 razy większej powierzchni pewnie tłum byłby lepszy ale jak wspomniano ograniczenie było do maks 16x16 :)
Przy 2 razy większej powierzchni pewnie tłum byłby lepszy ale jak wspomniano ograniczenie było do maks 16x16 :)
Czarna noc
-
- Posty: 803
- Rejestracja: 2015-01-11, 20:14
- Lokalizacja: Piękne Księstwo Warszawskie
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Re: [MOC] Pogromca smoków
Jest "akurat".
Bardzo fajne budynki - przyjemne kolory, wygląd, detale. Niby "szesnastka", a dużo na niej - aż 2 kamienice. Bruk i brud/błoto na ulicy - jak to w średniowieczu w mieście.
Te kamieniczki to chyba sobie "ukradnę" do zamku - wyglądają naprawdę fajnie, przy jednocześnie dość oszczędnym detalu. Podobają mi się.
Bardzo fajne budynki - przyjemne kolory, wygląd, detale. Niby "szesnastka", a dużo na niej - aż 2 kamienice. Bruk i brud/błoto na ulicy - jak to w średniowieczu w mieście.
Te kamieniczki to chyba sobie "ukradnę" do zamku - wyglądają naprawdę fajnie, przy jednocześnie dość oszczędnym detalu. Podobają mi się.
- BlackKnight
- Posty: 170
- Rejestracja: 2013-04-15, 07:53
- Lokalizacja: Myślenice
- brickshelf: KMarek
-