[MOC] Wrota

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Szygalew
VIP
Posty: 1584
Rejestracja: 2012-10-04, 11:05
Lokalizacja: Tczew
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

Re: [MOC] Wrota

#16 Post autor: Szygalew »

Dziękuję bardzo, Fuku! O ten "klimat" chyba najbardziej mi chodziło, dlatego nawet rycerz jako taki mi nie pasował, bo Leśny Ludź lepiej wypadł kolorystycznie (opróch koloru skóry ;))
Fuku pisze: 2022-12-01, 16:44 krawędź drogi, przez to że jest tak łagodnie zaokrąglona przy ucięciu, wygląda dość nienaturalnie i nie daje wrażenia, jakby była częścią większej całości i ciągnęła się gdzieś dalej
Nie myślałem o tym, żeby uzyskać takie wrażenie. Nie pomyślałem o tym po prostu. A szkoda, bo to mogłoby dodać plusik pracy. Myślisz, że dla takiego efektu w ogóle nie zaokrąglać krawędzi, czy jakoś inaczej po prostu? Jak sobie próbuję to wyobrazić, to wydaje mi się, że zaokrąglenia czy "wżery" powinny być raczej od dołu.. I to w połączeniu z nieregularną krawędzią.. Jakoś tak? (Pewnie w różny sposób można to osiągnąć..)..

Fuku
Posty: 974
Rejestracja: 2015-11-24, 16:10
Lokalizacja: radom/kraków
brickshelf: Proszę uzupełnić
Kontakt:

 

Re: [MOC] Wrota

#17 Post autor: Fuku »

Tego już nie wiem, ale na pewno coś byś wymyślił. Pewnie najbardziej oczywiste rozwiązanie to efekt przekrojenia, z jakimiś tam warstwami drogi, albo jak piszesz w ogóle nie zaokrąglać. Ale jak pisałem, to tylko pierdoła

ODPOWIEDZ