Niezbyt dobrze mi idzie wrzucanie na bieżąco rzeczy, które tworzę :) Ten film, i ten zestaw, stworzyłem jakoś na przełomie października i listopada 2022. Było to zgłoszenie na konkurs LEGO Ideas - Dungeons and Dragons, którego celem było zaprojektowanie zestawu nawiązującego do tej sławnej gry. Od razu napiszę - nie wygrałem :) Czytaj więcej »
Czytaj więcej na moim LEGO blogu:
[FILM][MOC] Grzyby z Underdark - Dungeons and Dragons (bricks.kalais.net/pl/post98)
[FILM][MOC] Grzyby z Underdark - Dungeons and Dragons
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Re: [FILM][MOC] Grzyby z Underdark - Dungeons and Dragons
Fajne. Gratki:)
- Deckard Cain
- Posty: 380
- Rejestracja: 2010-06-17, 20:16
- Lokalizacja: Krosno
- brickshelf: DeckardCain
-
Re: [FILM][MOC] Grzyby z Underdark - Dungeons and Dragons
Fajny pomysł na filmik. Animacja bardzo płynna szczególnie gdy bohaterowie idą a kamera jakby idzie razem z nimi - to chyba było dość trudne, a wyszło bardzo dobrze.
Szkoda tylko że nie dowiedziałem się jak ostatecznie skończyła się ta rozgrywka.
Szkoda tylko że nie dowiedziałem się jak ostatecznie skończyła się ta rozgrywka.
Ostatni z Horadrimów
Re: [FILM][MOC] Grzyby z Underdark - Dungeons and Dragons
Widziałem już wcześniej ten film na kanale. Dedeczki są mi bardzo bliskie i idealnie trafiłeś w mój gust :)
Beholder wyszedł bardzo zgrabnie, zazwyczaj te odnogi wychodzą topornie a tutaj odpowiednio delikatne.
No i te grzyby z podmroku, od razu przypomniały mi się opisy do R.A. Salvatore :).
Czuć klimat :)
Beholder wyszedł bardzo zgrabnie, zazwyczaj te odnogi wychodzą topornie a tutaj odpowiednio delikatne.
No i te grzyby z podmroku, od razu przypomniały mi się opisy do R.A. Salvatore :).
Czuć klimat :)
-
- Posty: 807
- Rejestracja: 2015-01-11, 20:14
- Lokalizacja: Piękne Księstwo Warszawskie
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Re: [FILM][MOC] Grzyby z Underdark - Dungeons and Dragons
Podobają mi się grzyby. Jakbyś ponaklejał jeszcze jakieś kropki z naklejek, to wyglądałyby jeszcze bardziej "grzybowo" (jak "mega muchomory"). Choć wydaje mi się, że te okrągłe tile 2x2 DkGreen powinny być raczej DkRed - a przynajmniej część z nich. Podobają mi się też kostki do gry - czarne z białymi rzymskimi cyframi mają taki "mroczny" klimat :)
Fajne są w filmie efekty specjalne - głównie strzelanie. O ile ogarniam, jak zrobiłeś "efekty energetyczne", to jak, u licha, udało Ci się zrobić strzałę? Edytowałeś pojedynczo każdą klatkę filmu, wymazując resztę łuku? Bo chyba nie ma takiej strzały w akcesoriach (jest chyba grubsza, z 4-ostrzowym grotem)?
Fajne są w filmie efekty specjalne - głównie strzelanie. O ile ogarniam, jak zrobiłeś "efekty energetyczne", to jak, u licha, udało Ci się zrobić strzałę? Edytowałeś pojedynczo każdą klatkę filmu, wymazując resztę łuku? Bo chyba nie ma takiej strzały w akcesoriach (jest chyba grubsza, z 4-ostrzowym grotem)?
Re: [FILM][MOC] Grzyby z Underdark - Dungeons and Dragons
Dzięki. Niestety nie miałem czasu na więcej. Ale w planach mam kilka produkcji w takich klimatach.Deckard Cain pisze: ↑2024-02-24, 21:00 Fajny pomysł na filmik. Animacja bardzo płynna szczególnie gdy bohaterowie idą a kamera jakby idzie razem z nimi - to chyba było dość trudne, a wyszło bardzo dobrze.
Szkoda tylko że nie dowiedziałem się jak ostatecznie skończyła się ta rozgrywka.
Co do kamery, to po prostu w takiej animacji traktuje się ją jak kolejnego bohatera, też się ją animuje. Tutaj sobie sporo poexperymentowałem z tym. Jest sporo scen z ruszającą się kamerą. Fajnie, że zwróciłeś na to uwagę.
Dzięki :) Od Beholdera zacząłem, bardzo lubię tego stwora. Faktycznie w LEGO zazwyczaj wszyscy mu dają takie grube macki.romkoo pisze: ↑2024-02-24, 22:50 Widziałem już wcześniej ten film na kanale. Dedeczki są mi bardzo bliskie i idealnie trafiłeś w mój gust :)
Beholder wyszedł bardzo zgrabnie, zazwyczaj te odnogi wychodzą topornie a tutaj odpowiednio delikatne.
No i te grzyby z podmroku, od razu przypomniały mi się opisy do R.A. Salvatore :).
Czuć klimat :)
Hah, R.A. Salvatore. Nigdy w sumie nie grałem w klasyczne DnD, ale jego książki czytałem :)
Dzięki :)wielkamucha pisze: ↑2024-02-26, 09:54 Podobają mi się grzyby. Jakbyś ponaklejał jeszcze jakieś kropki z naklejek, to wyglądałyby jeszcze bardziej "grzybowo" (jak "mega muchomory"). Choć wydaje mi się, że te okrągłe tile 2x2 DkGreen powinny być raczej DkRed - a przynajmniej część z nich. Podobają mi się też kostki do gry - czarne z białymi rzymskimi cyframi mają taki "mroczny" klimat :)
Fajne są w filmie efekty specjalne - głównie strzelanie. O ile ogarniam, jak zrobiłeś "efekty energetyczne", to jak, u licha, udało Ci się zrobić strzałę? Edytowałeś pojedynczo każdą klatkę filmu, wymazując resztę łuku? Bo chyba nie ma takiej strzały w akcesoriach (jest chyba grubsza, z 4-ostrzowym grotem)?
Nie chciałem z nich robić muchomorów i mam jakąś awersję do naklejek. Jedynie kostki to naklejki, bo nie znalazłem żadnej alternatywy, a chciałem żeby były klimatyczne.
Tak, tile dk red 2x2 był by pewnie lepszy, ale jak to budowałem to jeszcze nie było go w produkcji (wyszedł rok później, i na razie był tylko w 1 secie, dobrze że o tym piszesz, idzie do wanted list, bo nadal ich nie mam). Eksperymentowałem z różnymi kolorami, i z dk green wyszło najlepiej.
Hah, jeśli chodzi o strzałę to mam po prostu kilka luźnych, wyciętych z łuków. Wisiała sobie na drucie. Akurat w filmach mam trochę zmniejszony puryzm, i czasem się zdarzy, że coś jest podcięte, spiłowane czy podklejone masą mocującą, albo taśmą. Bez takich trików po prostu by się nie dało zrobić niektórych rzeczy, albo niepotrzebnie by się komplikowało pracę. To tak jak z tym łukiem. Mógłbym użyć całego tak jak piszesz, i go później wycinać w programie, ale bez sensu bym sobie dołożył pracy. Robienie takich animacji to ciągłe kompromisy, głównie właśnie związane z walką z czasem.
Dzięki :)