Witam!
Zacznę od najważniejszego:
Kabina by Jasiu
Jest to model KrAZa 65032, zgodny z regulaminem LugPol TrTr( Na zdjęciach i filmie nie ma wymiarowej paki, jednak byla ona łatwo doczepiana)
Waga ~ 1,7 kg
Zawieszenie z przodu ma niezależne, z tyłu kolebki poprzeczne(?).
W napędzie nie ma żadniej zębatki 8 (z8 to ZŁO!)
Model posiada atrapę silnika v8, schowanego pod otwieraną maską (tzw. sedesem)
Oczywiście nic nie strzela ani nie przeskakuje. Pod ekstremalnym obciążeniem silnik zwalnia, potem rama trzeszczy i na końcu pojazd się zatrzymuje.
Podczas budowy złamałem 2 zębatki 24. Kardana nie zniszczyłem żadnego.
Kabina (By Jasiu) jest zbudowana w połowie ze zwykłych bricków, w połowie z technicbricków. Dzielnie znosi wszystkie upadki.
Wnętrze kabiny(powiem komunizmu) i grill zrobiłem ja. Fotele są wykonane z wahaczów, grill z obejm do siłowników pneumatycznych.
Model powstał praktycznie 2 tygodnie temu, ale nie było filmów.
A i jeszcze jedno. Lego dobrze działa na zdrowie. Jak? Otóż gdy podczas jazdy po lesie, wpadnie między zębatki listek, wychodzi pyszny, zdrowotny szpinak. I tylko cięzko później klocki domyć
Galeria
Filmik
Jest to kopia tematu Uszolota.
PS. Uszolot rozłożył już tą triałówkę :(
[MOC] Kraz 65032
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
He he he, dobrze wiedzieć. Wcześniej nie wiedziałem i były ok, ale tera zaczną pewnie strzelać lub pękać.W napędzie nie ma żadniej zębatki 8 (z8 to ZŁO!)
Aha, kardan to zło. Pewnie nie wiedziałeś, teraz wiesz więc Ci polecą ze dwa...
Stary, nerwowo budujesz!!! Pomyśleć, że ja w czasie rajdów nie złamałem żadnej z24, a Ty już podczas budowy.Podczas budowy złamałem 2 zębatki 24. Kardana nie zniszczyłem żadnego.
Ostatnio zmieniony 2008-06-01, 20:18 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.
Wtrącę swoje trzy grosze, bo przez kilka dni ten Krazik kręcił mi się po głowie.
Od samego początku coś mnie urzekło w tej konstrukcji. Kabina jest wyraźnie cieżarówkowa - ciężka i toporna i to jest plus. Użycie łączników od siłowników pneumatycznych jako atrapy chłodnicy jest bardzo ciekawe.
Kraz jest bardzo długi - to też plus, widać że wymiary nie są "oszukane" i że konstruktorzy nie myśleli o optymalizacji własności terenowych, tylko o wiernym oddaniu pierwowzoru. A i tak model bardzo dzielnie sprawuje się w terenie. Oglądając filmik byłem pewien podziwu. Wielka moc!
Oczywiście jest wiele szczegółów do poprawy. Przydałby się np. lusterka i większa kierownica. Nos można by nieco skrócić, bo na blueprintach wydaje się krótszy. No i bardziej terenowe koła by lepiej wyglądały. Ale nie od razu Rzym zbudowano :)
Mam nadzieję, że szybko odbudujecie Kraza, lub stworzycie następcę i przybędziecie na zawody, by dzielnie stanąć do rywalizacji. Mam wrażenie, że jesteście na to gotowi!
Od samego początku coś mnie urzekło w tej konstrukcji. Kabina jest wyraźnie cieżarówkowa - ciężka i toporna i to jest plus. Użycie łączników od siłowników pneumatycznych jako atrapy chłodnicy jest bardzo ciekawe.
Kraz jest bardzo długi - to też plus, widać że wymiary nie są "oszukane" i że konstruktorzy nie myśleli o optymalizacji własności terenowych, tylko o wiernym oddaniu pierwowzoru. A i tak model bardzo dzielnie sprawuje się w terenie. Oglądając filmik byłem pewien podziwu. Wielka moc!
Oczywiście jest wiele szczegółów do poprawy. Przydałby się np. lusterka i większa kierownica. Nos można by nieco skrócić, bo na blueprintach wydaje się krótszy. No i bardziej terenowe koła by lepiej wyglądały. Ale nie od razu Rzym zbudowano :)
Mam nadzieję, że szybko odbudujecie Kraza, lub stworzycie następcę i przybędziecie na zawody, by dzielnie stanąć do rywalizacji. Mam wrażenie, że jesteście na to gotowi!