Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] 7036 - kopalnia krasnoludów
Autor Wiadomość
KUKUS 
VIP


Wiek: 30
Dołączył: 25 Cze 2007
Wpisy: 852
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-16, 20:04   [MOC] 7036 - kopalnia krasnoludów

Witam!
Jakoś z końcem lipca i początkiem sierpnia zakupiłem kopalnię 7036, z której jestem bardzo zadowolony. Muszę przyznać, że generalnie wszystko mi się w niej podoba, jednakże postanowiłem zrobić kilka zmian (które, mam nadzieję spodobają się wam). Zmiany dotyczą nie tyle wyglądu całości, co raczej natury technicznej. Tyle tytułem wstępu.


GALERIA

kilka fot całości (pokażę tylko kilka):
-przód
-góra
-tył

Lista zmian w kopalni:
- zautomatyzowany kosz na kryształy: teraz krasnoludom jest dużo prościej przenosić kryształy w koszu...
- drzwi na korbę: mieszkańcy nie muszą się już trudzić aby otworzyć/zamknąć masywne drzwi do kopalni...
- zautomatyzowane wagoniki: przyspiesza to pracę górnikom i znów pozwala oszczędzić sporo siły...
- katapulta: teraz działa jak powinna (zobacz: film)
- dodałem niewielki dźwig dla kowala, aby można było podnosić niektóre przedmioty
- koło z wydobywanym z pod ziemi koszem może być teraz blokowane dzięki zębowi, który został mi się zw częściach dodatkowych...
- dzięki bezpośredniemu połączeniu środka kopalni z jej bokami budynek jest bardziej stabilny

dodane nowe budynki:
- lochy: od tej pory każdy troll, ork lub inny osobnik, który zaatakuje z nienacka kopalnię musi się liczyć z tym, że zostanie pochwycony i uwięziony w lochu wykonanym ze skał niemal niezniszczalnych. Dodatkowo nad lochem znajduje się niewielki balista (jest to o tyle ciekawa konstrukcja, iż jej wysokość/kąt nachylenia można regulować niewielkim pokrętłem; aby wystrzelić pocisk trzeba pociągnąć za sznurek, a następnie go puścić); jej zasięg to jakieś 3-4 metry (mierzyłem od powierzchni ziemi, ale tak na oko :P ).
- magazyn: pomieszczenie wykonane w litej skale służące do przechowywania i magazynowania żywności dla potrzeb krasnoludzkiej armii; na jego szczycie znajduje się niewielki posterunek ze strażnikiem

... budynki może nie są jakieś super ładne, ale na pewno bawialne (zwłaszcza lochy). Można je łączyć/odczepić za pomocą modułów. Zastanawiacie się czemu dałem rycerzy nietoperzy?? No cóż, jest to rasa ludzi, która zamieszkuje góry i wydała mi się być adekwatna do kopalni. Użyłem tylko 2-óch FK, ale najbardziej elitarnych, którzy pełnią tu rolę strażników. Jak się tu wzięli?? Cóż, to długa historia- dość powiedzieć, że BatLord miał u króla krasnoludów raz dług wdzięczności za pokonanie zbuntowanej armii szkieletów i postanowił oddać swoich najlepszych żołnierzy...

Inne zmiany:
- blokady na drzwi: kiedy są założone żaden troll nie będzie w stanie ich sforsować! (a nawet gdyby się im to udało, wystarczy nakierować odpowiednio balistę znajdującego się nad lochami i przeciwnik nie ma żadnych szans..)

FILM

Mam nadzieję, że całość się wam spodoba. Starałem się w miarę dobrać ładnie kolorystykę, ale nie było to takie proste (brak odpowiednich klocków). Czekam na wasze opinie/ pomysły itd...
_________________
Galeria BS | Galeria FlickR
Ostatnio zmieniony przez KUKUS 2008-08-16, 23:43, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
grevious27 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Mar 2008
Wpisy: 515
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2008-08-16, 20:18   

Bardzo fajne zmiany, choć sam budynek chyba nie zmienił za bardzo wyglądu. Lecz subtelne zmiany dodają uroku (zwłaszcza dzieciom, które mają więcej radochy z zabawy :). Bardzo fajne dodatkowe budowle.
PS. Świetny filmik ilustrujący funkcję kopalni. Fajna, klimatyczna muzyka :)
_________________
Why so serious?
Ostatnio zmieniony przez grevious27 2008-08-16, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
lordofdragonss
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-16, 22:27   

Dobra robota. jedyny mankament to użycie zółtego który razi w oczy wśród ciemnych kolorów
 
 
 
FallenTidus
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-17, 08:38   

Mi się tam podoba :D Zamierzałem kupić ten zestaw i teraz nie mogę się już doczekać. NO ale wracając do tematu Mi podobało się najbardziej wiezienie/lochy. Ogólnie cud Technologiczny Krasnoludów jest tu jak najbardziej widoczny w wielu opowieściach fantasy krasnoludy mają najlepiej osiągniętą technologie. Twoja Kopalnia Wydaje się pasować mi to takiego stylu :D Pozdrawiam :D
 
 
 
PatrykZ 
Adminus Emeritus


Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2008
Wpisy: 964
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-19, 16:44   Kopalnia

Tuning bardzo ciekawy, zestaw nie jest już taki statyczny :-)
_________________
Dzieńdobry. Czesio lóbi może i fajoskie statki.
 
 
 
KUKUS 
VIP


Wiek: 30
Dołączył: 25 Cze 2007
Wpisy: 852
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-20, 20:02   

Cieszę się, że ogólnie zestaw wam się podoba. Mnie też osobiście razi żółty kolor przy baliście, ale czarny mi się już skończył... Sorki za małe zdjęcia- w najbliższym czasie dam kilka większych zdjęć całości :) ...
_________________
Galeria BS | Galeria FlickR
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,035 sekundy. Zapytań do SQL: 9