[MOC] TEDOM TRUCK FOX 14,32 PA/M MKII
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
[MOC] TEDOM TRUCK FOX 14,32 PA/M MKII
Witam,
Dzięki inspiracji Aro, oto co następuje:
Przedstawiam kolejną, trzecią już wersję TEDOMA, który jest żywym przykładem na to, ile można wcisnąć w 4 kołową ciężarówkę do TrTr:
Teraz model posiada 7 silników, 3 battery boxy i 4 wieże IR
Zmiany w stosunku do wersji pierwszej znanej z ostatniego GPM to:
-Mosty o obniżonym wewnętrznym tarciu
-Wykonane w mostach otwory inspekcyjne do smarowania, zakrywane osłonami
-skręt realizowany silnikiem PF XL, bez kardanów (przełożenie 3:1, knoby)
-uklepszony układ pozycjonowania i aktywnego zawieszenia obsługiwany 2 x PF
-Wszelkie zębatki napędowe zdublowane i smarowane (napęd - 2 x PF XL)
-Wciągarka umieszczona w środku podwozia na wysokości mostów (niski środek ciężkości) napędzana silnikiem PF
-Atrapa silnika R6 napędzana od dodatkowego battery boxa nie zabiera energii silnikom napędowym i jest napędzana silnikiem PF
-Utwardzone amortyzatory w ukł. nożycowym
TEDOM ma gaśnicę :), skrzynkę narzędziową z narzędziami i jedno koło zapasowe.
Zamontowałem w celach poznawczych na ciężarówce układ stawiający ją na koła po upadku na bok. Działało to nieźle, ale wyglądało nieco futurystycznie... System ten miał też funkcję podpierania podczas jazdy :) - wtedy ciężarówka jechała na 5 kołach:)
Waga po odchudzeniu 3,5 kg.
Jeździ żwawo i jest całkiem stabilna (niski punkt ciężkości)
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=337525
Dzięki inspiracji Aro, oto co następuje:
Przedstawiam kolejną, trzecią już wersję TEDOMA, który jest żywym przykładem na to, ile można wcisnąć w 4 kołową ciężarówkę do TrTr:
Teraz model posiada 7 silników, 3 battery boxy i 4 wieże IR
Zmiany w stosunku do wersji pierwszej znanej z ostatniego GPM to:
-Mosty o obniżonym wewnętrznym tarciu
-Wykonane w mostach otwory inspekcyjne do smarowania, zakrywane osłonami
-skręt realizowany silnikiem PF XL, bez kardanów (przełożenie 3:1, knoby)
-uklepszony układ pozycjonowania i aktywnego zawieszenia obsługiwany 2 x PF
-Wszelkie zębatki napędowe zdublowane i smarowane (napęd - 2 x PF XL)
-Wciągarka umieszczona w środku podwozia na wysokości mostów (niski środek ciężkości) napędzana silnikiem PF
-Atrapa silnika R6 napędzana od dodatkowego battery boxa nie zabiera energii silnikom napędowym i jest napędzana silnikiem PF
-Utwardzone amortyzatory w ukł. nożycowym
TEDOM ma gaśnicę :), skrzynkę narzędziową z narzędziami i jedno koło zapasowe.
Zamontowałem w celach poznawczych na ciężarówce układ stawiający ją na koła po upadku na bok. Działało to nieźle, ale wyglądało nieco futurystycznie... System ten miał też funkcję podpierania podczas jazdy :) - wtedy ciężarówka jechała na 5 kołach:)
Waga po odchudzeniu 3,5 kg.
Jeździ żwawo i jest całkiem stabilna (niski punkt ciężkości)
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=337525
Ostatnio zmieniony 2008-08-19, 15:05 przez Emilus, łącznie zmieniany 3 razy.
imponująca konstrukcja!! jeżeli możesz zdradzić to do czego ci tam służy AŻ 7 silników ?
SqqSE nie lubić Jarec! http://shutupwomangetonmyhorse.com/
brzmi bardzo mądrze, ale mogłeś napisać po prostu, że złożyłeś mosty od nowa i dobrze podociskałeś klocki:)Emilus pisze:-Mosty o obniżonym wewnętrznym tarciu
A tak na serio to nie mam się do czego przyczepić, wkrótce zobaczymy czy jeździ tak dobrze, jak się zapowiada.
A ja też mam 7 silników na pokładzie!
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
I w MTVR 3 z nich sluza do siania malowniczego spustoszenia w najblizszej okolicy ;)Duke pisze:A ja też mam 7 silników na pokładzie!
Emilus, poloz to auto na boku i zrob porzadne zdjecia podwozia, bo na tych, co sa teraz nic nie widac ;]
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
Widzę, że kółeczka gąsienicowe w roli halogenów się przyjęły :)
Teraz tylko żebyś nie przedobrzył.
Strasznie żałuję, że okazję do zmierzenia się, będę miał dopiero w przyszłym sezonie.
Teraz tylko żebyś nie przedobrzył.
Strasznie żałuję, że okazję do zmierzenia się, będę miał dopiero w przyszłym sezonie.
Pietruch i tak dużo widać:)
Mi sie udało coś podpatrzeć (zerknij do galerii Emiliusa podwozie ciężarówki), mosty wyłożone jak na dłoni:)
Jeździ to rewelacyjnie bo mam podobna konstrukcje...
Mi sie udało coś podpatrzeć (zerknij do galerii Emiliusa podwozie ciężarówki), mosty wyłożone jak na dłoni:)
Jeździ to rewelacyjnie bo mam podobna konstrukcje...
Ostatnio zmieniony 2008-08-19, 18:35 przez lizak86, łącznie zmieniany 2 razy.
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
he he nie tylko:)Duke pisze:Emilus napisał/a:
-Mosty o obniżonym wewnętrznym tarciu
brzmi bardzo mądrze, ale mogłeś napisać po prostu, że złożyłeś mosty od nowa i dobrze podociskałeś klocki:)
Yes:), przyznaję, zainspirowałeś mnieSmyk pisze:Widzę, że kółeczka gąsienicowe w roli halogenów się przyjęły :)
Dzięki wszystkim za opinie, zdjęcia dodatkowe i film postaram się dodać jutro.
PS. Kombinowałem nawet z wypełnianiem opon liftarmami wewnątrz, czy okręcaniem nowymi gąsienicami, bo te opony to słabe ogniwo - kiepska przyczepność
Ostatnio zmieniony 2008-08-19, 19:08 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Nowe zdjęcia w galerii (specjalnie aby pokazać że są nowe)
galeria po aktualizacji : http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=337525
Edit:
film - Proszę nie zwracać uwagi na bajzel wokoło domu, ale właśnie skończyłem robić elewację. Kamerowała wife.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VWk1Qxz7R6g[/youtube]
galeria po aktualizacji : http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=337525
Edit:
film - Proszę nie zwracać uwagi na bajzel wokoło domu, ale właśnie skończyłem robić elewację. Kamerowała wife.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VWk1Qxz7R6g[/youtube]
Ostatnio zmieniony 2008-08-28, 17:17 przez Emilus, łącznie zmieniany 6 razy.
Kurcze strasznie mało klatek ma ten film. W ogóle nie można poznać płynności tego pojazdu - kiedy silniki zwalniają itp.
Ta regulacja poziomu ma jakieś ograniczenia czy jest na zasadzie ile zawieszenie da (albo i nie da) tyle go przekręci (ja tak mam w unimogu)?
ps. świetny poligon do testowania ciężarówki ja mam co najwyżej łóżko i kilka książek ;)
Ta regulacja poziomu ma jakieś ograniczenia czy jest na zasadzie ile zawieszenie da (albo i nie da) tyle go przekręci (ja tak mam w unimogu)?
ps. świetny poligon do testowania ciężarówki ja mam co najwyżej łóżko i kilka książek ;)
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Kurcze nie wiem właśnie czym to jest spowodowane, u mnie na kompie jest płynnie :(TT pisze:Kurcze strasznie mało klatek ma ten film. W ogóle nie można poznać płynności tego pojazdu - kiedy silniki zwalniają itp.
Regulacja zawieszenia jest aż do końca ruchu kolebek.
Ostatnio zmieniony 2008-08-28, 18:09 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.