[MOC] Bardzo niegrzeczna dziewczynka

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
crises

[MOC] Bardzo niegrzeczna dziewczynka

#1 Post autor: crises »

W królewskich komnatach zalęgło się coś złego. Bardzo złego. Z wypraw badawczych nikt nie wrócił jeszcze żywy. Jak będzie tym razem?

Nie dla mnie wesołe duszki. Nie dla mnie kolorowo-straszne domki. Krew i makabra, to dla mnie prawdziwie nawiedzony zamek.
Ascetyczny, że tak się wyraże wygląd, to efekt zamierzony. Surowe, zimne wnętrze, tak to ma wyglądać.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

PS1. Zastanawiam się jeszcze nad opcją z Krwiożerczym Królikiem.
PS2. To na CCC, jakby coś.

Awatar użytkownika
M_longer
VIP
Posty: 5429
Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
Lokalizacja: Lubin
brickshelf: M-longer
Kontakt:

 

#2 Post autor: M_longer »

Jakoś mi ten topór o potrójnym ostrzu nie pasuje...

Gdzie reszta delikwenta który stracił głowę dla tej dziewczynki? :>

Awatar użytkownika
Ciamek
VIP
Posty: 2771
Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: Piglet
Kontakt:

 

#3 Post autor: Ciamek »

Masakra....
Słodka dziewczyneczka : o)

Co mnie denerwuje:
- Obróciłbym tą oderwaną głowę, tak aby wąż zwisał w dół, a nie w górę - teraz jest antygrawitacyjnie wg mnie
- dziewczynka mogła by mieć jakieś ciekawsze wdzianko - teraz jest... dość nudna : o)
Zdrufko, Ciamek

Awatar użytkownika
TruckeR
Posty: 851
Rejestracja: 2006-05-03, 21:25
Lokalizacja: Układ Mendelejewa
brickshelf: Ciezarowkaz

 

#4 Post autor: TruckeR »

Sympatyczne. Ten klimat przypomniał mi nieco etapy ze zdechlakami z Return To Castle Wolfenstein. Tylko wrażenie byłoby lepsze, gdybyś dał ciemne tło, wtedy można by się przestraszyć ;->
Nobody wants him, they just turn their heads
Nobody helps him, now he has his revenge!

Awatar użytkownika
Kasia
Posty: 59
Rejestracja: 2008-07-25, 19:24
Lokalizacja: Poznań

#5 Post autor: Kasia »

Mnie to raczej przypomina Wiedźmina walczącego ze strzygą, tylko grobowca brakuje ;)

Ogólnie scenka bardzo ciekawa. Podoba mi się choć to nie do końca moje klimaty

Awatar użytkownika
Iskra
Posty: 422
Rejestracja: 2007-06-01, 16:51
Lokalizacja: Łódź
brickshelf: Iskra

 

#6 Post autor: Iskra »

Kasia pisze:Podoba mi się choć to nie do końca moje klimaty
Hihi, a moje jak najbardziej. Urocze. ;)

Podizwiam, że umiesz zawrzeć historię w takich małych pracach. Ja przy każdym moim pomyśle na tegoroczne CCC zastanawiam się, czy mam szansę zmiescic to w regulaminowych wymiarach.

rh

#7 Post autor: rh »

A mi znowu dziewczynka skojarzyła się z Almą z FEARa :)
Scenka mi się bardzo podoba, ma taki swój "uroczy" klimat .. ta krew niemalże płynąca po podłodze, a sprawczynią malutka, niepozorna dziewczynka ... klimatyczne, ale .. bo ja wiem, dość typowe?
Poza tym .. ściany i posągi - świetne ;)

Awatar użytkownika
Kirysowaty
Posty: 740
Rejestracja: 2007-04-10, 18:39
Lokalizacja: okolice Radomia

#8 Post autor: Kirysowaty »

Czy ten czerwony wąż wychodzący z głowy ma udawać zakrwawiony kręgosłup?
Jellyeater pisze:Jak się kupuje Lego to należy sprawdzić, czy nie zawiera demonów.

Awatar użytkownika
szarikm
Adminus Emeritus
Posty: 1312
Rejestracja: 2005-11-03, 16:43
Lokalizacja: Rzeszów
brickshelf: szarikm

 

#9 Post autor: szarikm »

hehe, Lord Wejder w niszach :)
Iskra pisze:
Kasia pisze:Podoba mi się choć to nie do końca moje klimaty
Hihi, a moje jak najbardziej. Urocze. ;)
Oj
Kirysowaty pisze:Czy ten czerwony wąż wychodzący z głowy ma udawać zakrwawiony kręgosłup?
On nie udaje, on nim jest!

Hezar
Posty: 933
Rejestracja: 2016-08-29, 17:30
Lokalizacja: Oberschlesien

#10 Post autor: Hezar »

Świetny MOC, który bardzo mi się spodobał już od pierwszego wejrzenia ;)
Perfekcyjnie wymodelowałeś te plamy... ups, kałuże krwi na posadzce, nieźle prezentują się też czarne "zakute łby".
Ciamek pisze:Obróciłbym tą oderwaną głowę, tak aby wąż zwisał w dół, a nie w górę - teraz jest antygrawitacyjnie wg mnie
W tej kwestii zgadzam się w 100% z Ciamkiem, poza tym wszystko jak najbardziej na plus.

Pozdrawiam (:

Awatar użytkownika
Ex3qtor
Posty: 481
Rejestracja: 2008-02-01, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: X3qtor

 

#11 Post autor: Ex3qtor »

Kasia pisze:Mnie to raczej przypomina Wiedźmina walczącego ze strzygą, tylko grobowca brakuje ;)

Ogólnie scenka bardzo ciekawa. Podoba mi się choć to nie do końca moje klimaty
To samo skojarzenie.
Ale niestety, chyba coś ze mną nie tak jest, bo zwyczajnie nie kumam, o co chodzi w tej scence?? Skąd ona wytrzasnęła tą głowę, co ten kolo z dziwnym toporem robi, czemu te kałuże mają taki układ??
Poza tym praca mi się podoba pod względem wykonania - rycerze tacy jak powinni być, SNOT w którym widać, jak należy go ułożyć (dla mnie to jednak dalej tajemnica), może faktycznie tło przydałoby się trochę ciemniejsze. A, i faktycznie kręgosłup do góry jest dziwny.
Ostatnio zmieniony 2008-12-01, 23:07 przez Ex3qtor, łącznie zmieniany 1 raz.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...

crises

#12 Post autor: crises »

M_longer pisze:Jakoś mi ten topór o potrójnym ostrzu nie pasuje...
Jest doskonały do opanowania napierającego tłumu. Tnie na skos, głównie po nogach :>
M_longer pisze:Gdzie reszta delikwenta który stracił głowę dla tej dziewczynki? :>
Obawiam się, że więcej z niego nie zostało.
Ciamek pisze:Obróciłbym tą oderwaną głowę, tak aby wąż zwisał w dół, a nie w górę - teraz jest antygrawitacyjnie wg mnie
X3qtor pisze:A, i faktycznie kręgosłup do góry jest dziwny.
Faktem jest, że o grawitacji nie pomyślałem. Jednak tak sobie myślę, że kręgosłup jako część dość sztywna może też sterczeć do góry. Jeśli obrócę, to kompozycja ucierpi.
Ciamek pisze: dziewczynka mogła by mieć jakieś ciekawsze wdzianko - teraz jest... dość nudna : o)
To tak, nudna jak diabli... Wręcz zanudza na śmierć :D
Iskra pisze:Podizwiam, że umiesz zawrzeć historię w takich małych pracach. Ja przy każdym moim pomyśle na tegoroczne CCC zastanawiam się, czy mam szansę zmiescic to w regulaminowych wymiarach.
Mój starzejący się umysł nie jest w stanie wykrzesać więcej niż 32x32. Ja podziwiam Was za duże MOCe. Wielkość ma znaczenie.
rh pisze:klimatyczne, ale .. bo ja wiem, dość typowe?
True, true. Japońskie horrory i gry robią swoje.
szarikm pisze:Kirysowaty napisał/a:
Czy ten czerwony wąż wychodzący z głowy ma udawać zakrwawiony kręgosłup?
On nie udaje, on nim jest!
Fatality! Jednym słowem.

Dzięki za Wasze przemyślenia.

kris kelvin

#13 Post autor: kris kelvin »

Bardzo fajne, ale ja też bym odwrócił główkę :)

Awatar użytkownika
zgrredek
Posty: 2259
Rejestracja: 2007-12-10, 08:01
Lokalizacja: Ankh-Morpork
brickshelf: zgrredek
Kontakt:

 

#14 Post autor: zgrredek »

Phi! Też mi "nawiedzenie". Po prostu dziewczynka w okresie dojrzewania to ma zwiększone zapotrzebowanie na białko. No i zwiększony apetyt na chłopców.

Ileż ten chłopiec musiał siedzieć przy komputerze, żeby doprowadzić do takiego skrzywienia kręgosłupa?

Awatar użytkownika
lugomina
Posty: 733
Rejestracja: 2007-08-05, 22:23
Lokalizacja: fawela wielkomiejska
brickshelf: legominha

 

Re: Bardzo niegrzeczna dziewczynka

#15 Post autor: lugomina »

Bardzo ladne i pieknie ascetyczne. Sliczna kafelkowa krew i swietny potrójny topór.

Tylko... tez nie rozumiem o co chodzi w tej scenie.. dziewczynka Szkielecinka urwala komus glowe, zgoda, ale dlaczego stoi tam straznik z toporkiem? I gdzie kadlub ofiary?
To pewnie jakas gra komputerowa, której nie znam..
Cierpię na Dark Age Light - nie mam siły, nie buduję, ledwo tylko coś kupuję i na razie chowam do szafy. Lego daj pani.

ODPOWIEDZ