[MOC] Fight Over the Coast

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
pitrek02
Posty: 880
Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
brickshelf: pitrek02

 

[MOC] Fight Over the Coast

#1 Post autor: pitrek02 »

Cześć

Chciałbym Wam dzisiaj przedstawić moją drugą i miejmy nadzieję nie ostatnią pracę na CCCVI: "Fight Over the Coast".

Obrazek

Nie pamiętam ile czasu zajęła mi jej budowa. Sam pomysł powstawał ok. 2 tygodnie. Jest to jeden z moich największych projektów, więc mam nadzieję, że nie okaże się klapą.

Scenka przedstawia oczywiście walkę smoka z rycerzem (który moim zdaniem, troszkę przypomina elfa?) o księżniczkę. Zły i podstępny potwór, uwięził niewinną niewiastę w ruinach starej latarni, należącej w dawnych czasach do legendarnej nacji Black Falcons.

Praca, zawiera jeden silnik PF XL, który odpowiada za ruch skrzydeł oraz wydawanie "ryczenia" z klocka dźwiękowego z Monster Dino Creatora.

To chyba było by na tyle. :)

Galeria.

Zdjęcia na konkurs: 1, 2, 3.

Zdjęcia dodatkowe: 1, 2, 3.

Film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kaQf9TITLwg[/youtube]

Chciałbym podziękować: Rh, Scratowi, Kukusowi, a szczególnie mojej mamie, która zakupiła części niezbędne do budowy tego modelu! :)

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 2008-12-28, 12:17 przez pitrek02, łącznie zmieniany 6 razy.

FallenTidus

#2 Post autor: FallenTidus »

świetne :D fajna scenka i smok tudziez wywerna no i oczywiscie muzyka z władcy pierścieni mniam :D

Awatar użytkownika
ImpreSariO
Posty: 608
Rejestracja: 2007-02-24, 19:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#3 Post autor: ImpreSariO »

Bardzo mi się podoba. Świetna kompozycja i kolorystyka. Tego gostka z toporem obłożyłbym płomieniami. Smok rusza się trochę komicznie ale patent świetny.

Awatar użytkownika
Mikolaj
Posty: 1044
Rejestracja: 2008-02-02, 18:55
Lokalizacja: Międzychód
brickshelf: Mikolaj93
Kontakt:

 

#4 Post autor: Mikolaj »

Piotrek builder pisze:Jest to jeden z moich największych projektów, więc mam nadzieję, że nie okaże się klapą.
No coś Ty:P

Wiem, powtarzam się, ale jest ekstra, bardzo mi się podoba. I tak, znów się przyczepię do tego drzewa całego z round bricków, że nie ma gałęzi:)
Ze smutku wory pod oczami jak Panasewicz.

Nexus 7

#5 Post autor: Nexus 7 »

Swietny pomysl i podobnie udane wykonanie. Uzycie silnikow w pracach Castle to chyba nowosc, ale widac ze i tak mozna :-) (Do czego to doszlo swoja droga!) Im blizej sie przygladam tym wiecej dostrzegam ciekawych szczegolow.
Tytul niezbyt szczesliwy w angielskim brzmieniu. Moze lepiej by bylo Fight Over the Coast albo Fight (Duel) On the Coast.

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#6 Post autor: Sariel »

Hmmm... właśnie zrobiłeś pierwszy krok do bycia poproszonym o zbudowanie trialówki :P

Awatar użytkownika
Ciamek
VIP
Posty: 2771
Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: Piglet
Kontakt:

 

#7 Post autor: Ciamek »

<brawo>

Mi sie bardzo podoba - zarówno jako statyczny MOC jak i to, że "się rusza" : o)
Ciekawy pomysł ze starą latarnią.
Bardzo ładny smok.
Estetyczna konstrukcja.
Same plusy : o)

Jedynie trochę za płaska woda jak dla mnie : o)
Zdrufko, Ciamek

Awatar użytkownika
pitrek02
Posty: 880
Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
brickshelf: pitrek02

 

#8 Post autor: pitrek02 »

Sariel pisze:Hmmm... właśnie zrobiłeś pierwszy krok do bycia poproszonym o zbudowanie trialówki :P
Stara jeszcze stoi. W kawałkach, bo w kawałkach, ale jest. :)
ImpreSariO pisze:Tego gostka z toporem obłożyłbym płomieniami
To byłoby dobre, gdyby scenka była "statyczna" i płomień na odcinku gęba smoka-rycerz nie zmieniałby położenia.
Mikolaj pisze:I tak, znów się przyczepię do tego drzewa całego z round bricków, że nie ma gałęzi:)
Nie mam małych "liści" w dk green... :(
Nexus 7 pisze:Moze lepiej by bylo Fight Over the Coast albo Fight (Duel) On the Coast.
Tytuł został zmieniony. :)
Jedynie trochę za płaska woda jak dla mnie : o)
Ledwo starczył mi bricków na tą. :(
Trzeba będzie w najbliższym czasie zrobić zakupy na BL. :)
Nexus 7 pisze:Im blizej sie przygladam tym wiecej dostrzegam ciekawych szczegolow.
Miło mi to słyszeć. Starałem się ich "upchnąć" jak najwięcej. :)

Dziękuję za wszystkie komentarze! Nie spodziewałem się, że będą aż tak dobre! :)

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 2008-12-28, 00:22 przez pitrek02, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ex3qtor
Posty: 481
Rejestracja: 2008-02-01, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: X3qtor

 

#9 Post autor: Ex3qtor »

Jak dla mnie świetny pomysł z wykorzystaniem PF do ruchu smoka - autentyczna nowość, zmiana podejścia jak zauważył Nexus - chyba niewielu o czymś takim pomyślało do tej pory.
Bardzo podoba mi się pomysł, że statua rycerza (o ile dobrze rozumiem?) nie ma ręki - szczegół, a cieszy. Ciekawie zrobione "zrujnowane" schody, w ogóle zrobienie ruiny tak, żeby wyglądała jak ruina takie łatwe nie jest.
Jednak - jeżeli MOC jeszcze stoi - zastanowiłbym się nad zmianą zdjęć konkursowych - a przynajmniej zastąpienie trzeciego konkursowego choćby tym z damą w opresji, albo jakimś innym.
Bardzo fajna praca.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...

lordofdragonss

#10 Post autor: lordofdragonss »

Rusza się! Pierwszy ruszający sie MOC na CCC? Dostaniesz może jakieś dodatkowe punkty za to? Trzymam kciuki :)

Awatar użytkownika
zgrredek
Posty: 2259
Rejestracja: 2007-12-10, 08:01
Lokalizacja: Ankh-Morpork
brickshelf: zgrredek
Kontakt:

 

#11 Post autor: zgrredek »

Obrona damy przed smokiem to chyba najbardziej oklepany czyn rycerski. W książkach i filmach ten motyw był często wykorzystywany. Ale twoje wykonanie jest mistrzowskie. Pomysł na ruszającego się smoka jest świetny. Co prawda ruch skrzydeł trochę ograniczony, ale ważne, że się rusza.

Już od paru miesięcy krążą mi po głowie dwa pomysły na wykorzystanie technica w castle, ale ponieważ kolejka do realizacji jest długa, to pewnie nieprędko powstaną.

Awatar użytkownika
Benny
Posty: 230
Rejestracja: 2008-03-22, 11:24
Lokalizacja: Będzin
brickshelf: Benny888

 

#12 Post autor: Benny »

No, wykorzystanie silnika w tego typu pracy to rzecz dotąd niespotykana.

Mnie się podobać, zwłaszcza zwierz straszliwy, ogniem plujący :)

Hezar
Posty: 933
Rejestracja: 2016-08-29, 17:30
Lokalizacja: Oberschlesien

#13 Post autor: Hezar »

Scenka bardzo fajna i co najważniejsze - oryginalna.
Całość z pewnością nie okaże się klapą - a wręcz przeciwnie, bo na razie budzi tylko i wyłącznie pozytywne reakcje.
Szkoda że moja mama nie kupuje mi klocków... ;)

Pozdrawiam (:

Awatar użytkownika
KUKUS
VIP
Posty: 852
Rejestracja: 2007-06-25, 09:50
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: Kukus
Kontakt:

 

#14 Post autor: KUKUS »

Świetna praca- pomysł na ruchome skrzydła smoka genialny. W ogóle nie mam się czego czepiać- super wieża, smok (jak zawsze) na wysokim poziomie- tylko tak dalej :)

Awatar użytkownika
grevious27
Posty: 515
Rejestracja: 2008-03-20, 14:33
Lokalizacja: Międzychód
brickshelf: grevious27

 

#15 Post autor: grevious27 »

Bardzo ciekawa praca. Super wykonany smok, wieża też fajnie wykonana. Pomysł na ruchome skrzydła- świetny:)
Why so serious?

ODPOWIEDZ