Wysłany: 2009-12-29, 00:00 [MOC] Ucieczka z Wiejskiego Magazynu
Następny MOC zjechał z taśmy produkcyjnej...
Village Warehouse Escape:
Kilku orków ucieka z magazynu po dokonaniu włamania.
Z ciekawostek:
- Ork w beczce
- Standardowa scenka rodzajowa pt. "wylewanie wody przez okno komuś na głowę" - tutaj woda jest zielona.
- za magazynem czai się trędowaty
Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2009 Wpisy: 130 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-29, 01:24
Bardzo przyjemna scenka. Podoba mi się układ budynków ze, mimo małego pola zabudowy m jest wrażenie "ciasnoty" uliczek. Nie wiem czy zamierzone , czy nie, ale na to ja zwróciłem uwagę i dla mnie duży plus ( na klockach nie znam się tak jak na średniowiecznej architekturze:) ) Choć z drugiej jak na miasto to tej zieleni sporo:)
Co do domków itp - to polecam jako inspirację do fajnych elementów grę Fable 2 - bardzo przyjemnie się ogląda tam miasta.
Pooglądałem wszystkie zdjęcia, pare razy uśmiechnąłem się, stwierdziłem ze fajnie jest miec tyle pomysłów i klocków... no więc uważam ze efekt osiągnięty:) Gratuluje.
Niezłe masz tempo na tej taśmie produkcyjnej. I nawet nie widać, żeby to tempo szkodziło jakości. Ale to tylko na pierwszy rzut oka. Przy dokładniejszym "oglądzie" widać parę rzeczy, które pewnie zrobiłbyś lepiej, gdyby nie pośpiech.
Najbardziej podoba mi się ork z obornikiem na głowie. I bruk z wyrwami, szczególnie dobrze wygląda, gdy się go ogląda pod ostrym kątem. Wsadzenie orka do beczki to też pomysł wart odnotowania. No i budynki bardzo ładne.
Co do minusów, to bez opisu nie wiedziałbym, że orków szukają po napadzie. Kielich w ręku jednego z nich może sugerować, że narozrabiali w karczmie i to powód ich poszukiwania. Choć ja obstawiałbym pogrom orków jako mniejszości etnicznej.
Najsłabszym jak dla mnie elementem jest tu wóz. Mniejsza o to, że nie ma zawieszenia ;o). Powinien mieć dyszel na sztywno połączony z przednią osią. To właśnie dyszel powoduje, że wóz skręca, więc przegub w tym miejscu jest nie na miejscu. No i uprząż jest tu już czysto symbolicznie. Jakbyś te lejce zawiązał koniom wokół pysków to już byłoby lepiej.
Pomimo tych drobnych błędów praca jest dobra i mam nadzieję, że uzyska uznanie sędziów.
No i powodzenia w walce o nagrodę główną, bo to chyba ona jest przyczyną tej taśmowej roboty.
Kielich w ręku jednego z nich może sugerować, że narozrabiali w karczmie
Z kościoła ukradli ; o)
zgrredek napisał/a:
Najsłabszym jak dla mnie elementem jest tu wóz
Zgadzam się - zabrakło mi już elementów/pomysłów żeby zrobić go lepiej.
W dodatku trochę bez sensu go zmontowałem bo ma łącznie dwa przeguby : o) Oś jest przyczepiona do wozu poprzez round cośtam plate 2x2 - na ostatnim zdjęciu widać, że jest lekko skręcona. Drugi (widoczny) przegub zrobiłem dlatego, że właśnie oś miała za mały promień skrętu a musiałem jeszcze zmieścić koniki (zakręcić je).
zgrredek napisał/a:
No i uprząż jest tu już czysto symbolicznie
Zgadzam się : o)
zgrredek napisał/a:
No i powodzenia w walce o nagrodę główną, bo to chyba ona jest przyczyną tej taśmowej roboty.
O tym też myślałem, ale to trzeba być mega wygryzaczem : oP
Naprawdę to przyczyną jest projekt wioski. Właściwie to "domki" do niej zacząłem budować we wrześniu, a w październiku były już gotowe i czekały tylko na uzupełnienia.
zgrredek napisał/a:
bez opisu nie wiedziałbym, że orków szukają po napadzie
Tak szczerze to kategorie CCC7 dopasowuję pod kolejne moduły wioski. Dlatego historie w nich przedstawiane są nieco tłem do krajobrazu, a nie na odwrót jak powinno to być normalnie : o)
Arabska ulica powstała dlatego, że pograłem w Assasin's Creed, a Północna latarnia przypadkowo, po tym jak złożyłem wieżę, która nie pasowała mi do wioski ; o)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich wpisów Nie możesz usuwać swoich wpisów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum