[MOC] GINAF F480
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
- m4rc1n
- Posty: 369
- Rejestracja: 2009-09-17, 15:28
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- brickshelf: m4rc1n
-
dokładnie... naprawdę, zastanawiałem się przez moment czy sam w ogóle startować jak zobaczyłem tego potwora i co ten potwór potrafi... :DManiekManiak pisze:Jednak jest coś innego co mnie trochę martwi, a mianowicie: jeśli tego potwora oddajesz bratu to aż się boję pomyśleć czym sam wystartujesz.
szczerze mówiąc zastanawiałem się pomimo tego, że generalnie będę startował w GPS a ty w GPM.
ale do rzeczy.
potwór kapitalny, ogromny i w ogóle... trochę mnie rażą w oczy wycieraczki zrobione z linków, trochę inaczej mogłeś to zrobić, ale poza tym: jak one się trzymają kabiny bo nie mogę tego rozkminić...??
MOCs: 4
WIP: who cares?
WIP: who cares?
Emilus, zmotałem sobie mniej więcej taką skrzynię biegów do następnego moc'a - ale mam nieprzesuwający się silnik (oszczędzam 1 st na długości). Niestety mam ją na dużym siłowniku. Jeszcze sprawdzić muszę jak się będzie sprawować bez airtanka bo w mocu - ze względu na inne funkcje na pneumatyce nie chcę go. Faktycznie działa to bardzo dobrze!
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
No ładne rzeczy macie w tych trialówkach - skrzynie biegów, manometry, za chwilę będzie jeszcze klima w kabinie i uchwyt na kubek dla kierowcy :P Fajna krowa Ci wyszła Emilu, już widzę mój tyci hummerek będzie się pewnie cały pod nią mieścił :) Dobrze wygląda z tymi światłami, no i dobrze wiedzieć że w nowym sezonie będzie miał kto robić efektowne wywrotki :)
Ostatnio zmieniony 2010-01-04, 09:07 przez Sariel, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fiołkowa Furia
- Posty: 63
- Rejestracja: 2007-12-12, 22:03
- Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
- brickshelf: Fiolkowa-Furia
-
Ciężko mi uwierzyć, że taki kolos tylko na dwóch xlach potrafi tak śmigać. Co jeszcze rzuca mi się w oczy to to, że przy budowie, nie szedłeś na kompromisy, wszystko jest dopracowane, sprawdzone, a nic nie zostawione przypadkowi: może się nie rozepnie, może nie będzie strzelać itp. Nie podoba mi się jedynie wsadzenie dwóch sprężyn do jednego amora, wydaje mi się, że tak ściśnięte mogą się szybko odkształcić.
Z niecierpliwością czekam na jakiś filmik z GPM.
Z niecierpliwością czekam na jakiś filmik z GPM.
<szarikm> trzy odcinki XXX - starczy na dzis
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Dzięki wszystkim za pozytywne opinie...
Zgodnie z prośbą pewnych ludzi (nie tylko trialowych) zamieszczam kilka fotek elektrozaworu (dwa takie elektrozawory pracują w ginie). Ta belka wystająca na boki to propozycja uchwytu montażowego, bo właśnie tak się one u mnie trzymają:
Silnik Medium PF pracuje w tym elektrozaworze bez żadnej przekładni, a więc moment na wale wyjściowym na silniku jest na tyle mały, że obraca dźwignią zmieniając kierunek przepływu w zaworze i staje. Wystarczy jeden klik na dźwigience pilota i elektrozawór zmienia kierunek bez specjalnego obciążania silnika. Jeszcze fotka umieszczenia elektrozaworów w wykańczanym podwoziu:
Dodatkowo fotki kompresora. Nie chciało mi się rozpinać instalacji, więc fotki z kompresora wbudowanego. Mam nadzieję że cosik widać. W każdym razie ramą i podstawą tegoż kompresora jest silnik go napędzający (RC). Wał korbowy z pompkami znajduje się w dalszym (wolniejszym) wyjściu z silnika. Zapewnia to ładowanie dowolnej instalacji na średniej świeżości bateriach, aż do ~2,8 Bara.
Zgodnie z prośbą pewnych ludzi (nie tylko trialowych) zamieszczam kilka fotek elektrozaworu (dwa takie elektrozawory pracują w ginie). Ta belka wystająca na boki to propozycja uchwytu montażowego, bo właśnie tak się one u mnie trzymają:
Silnik Medium PF pracuje w tym elektrozaworze bez żadnej przekładni, a więc moment na wale wyjściowym na silniku jest na tyle mały, że obraca dźwignią zmieniając kierunek przepływu w zaworze i staje. Wystarczy jeden klik na dźwigience pilota i elektrozawór zmienia kierunek bez specjalnego obciążania silnika. Jeszcze fotka umieszczenia elektrozaworów w wykańczanym podwoziu:
Dodatkowo fotki kompresora. Nie chciało mi się rozpinać instalacji, więc fotki z kompresora wbudowanego. Mam nadzieję że cosik widać. W każdym razie ramą i podstawą tegoż kompresora jest silnik go napędzający (RC). Wał korbowy z pompkami znajduje się w dalszym (wolniejszym) wyjściu z silnika. Zapewnia to ładowanie dowolnej instalacji na średniej świeżości bateriach, aż do ~2,8 Bara.
Ostatnio zmieniony 2010-01-04, 20:23 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Tylko szacowałem... Tam jest jakieś 5000 klocków ale to jest wartość powiadam szacowana...TT pisze:Emil szacowałeś może ile tam masz elementów? O kosztorys nawet nie pytam :P
Kosztu to nie szacowałem, niemniej była taka osoba, która mnie pytała ile by ją kosztował Ginaf. Nie zastanawiając się nad tym wcześniej a chcąc dać odpowiedź i zapewnić sobie margines, rzuciłem 15000 PLN. Ta osoba już nie pytała więcej :)
A w tej cenie (rzuconej z głowy) jest też spory udział wartości technologicznej i patentowej...
Emilus pisze: Kosztu to nie szacowałem, niemniej była taka osoba, która mnie pytała ile by ją kosztował Ginaf. Nie zastanawiając się nad tym wcześniej a chcąc dać odpowiedź i zapewnić sobie margines, rzuciłem 15000 PLN. Ta osoba już nie pytała więcej :)
A w tej cenie (rzuconej z głowy) jest też spory udział wartości technologicznej i patentowej...
Haha :-) Emil GRUBO.
Zapytaj NASA czy nie chcą kupić tej technologi i patentów wtedy możesz nawet krzyknąć 15 000 000$
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek