[MOC] Rydwan

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Qworg
Posty: 627
Rejestracja: 2008-03-20, 09:16
Lokalizacja: Bydgoszcz

#16 Post autor: Qworg »

Hmmm, na moje jest dobrze, zginają się tak samo jak u człowieka(?).
Edit. Eeeeee chyba......
Ostatnio zmieniony 2010-01-24, 19:01 przez Qworg, łącznie zmieniany 1 raz.
[you] nakarm DZIECIAKA klikając w brzuch pajaca.

REX
VIP
Posty: 585
Rejestracja: 2009-08-25, 19:59
Lokalizacja: Chojnice

#17 Post autor: REX »

Qworg pisze:Hmmm, na moje jest dobrze, zginają się tak samo jak u człowieka(?).
Edit. Eeeeee chyba......
no właśnie nie :)

W wykonanym modelu tylna prawa noga konia jest w zbytnim przeproście (patrząc od strony rydwanu, koń po prawej stronie).

kilka postów wyżej jest piękne zdjęcie konia i wyraźnie widać jak nogi zginają się w stawach

Goldbrick

#18 Post autor: Goldbrick »

Wygnij w drugą stronę, zrób nowe zdjęcia i będzie wszystko ok ;)

Awatar użytkownika
Qworg
Posty: 627
Rejestracja: 2008-03-20, 09:16
Lokalizacja: Bydgoszcz

#19 Post autor: Qworg »

No ten....... no tego.....
Qworg pisze:wiem że koń ma łeb, ogon i cztery kopyta i starczy mi tej wiedzy :P
Edit. Trochę mi się nie chce drugi raz zdjęć robić, zresztą mam zamiar hipodrom budować i tam ten rydwan wstawić. Wtedy się to poprawi.
Ostatnio zmieniony 2010-01-24, 19:18 przez Qworg, łącznie zmieniany 1 raz.
[you] nakarm DZIECIAKA klikając w brzuch pajaca.

Mrutek

#20 Post autor: Mrutek »

Qworg pisze:... zresztą mam zamiar hipodrom budować i tam ten rydwan wstawić. Wtedy się to poprawi.
Wyścig rydwanów jak w Asteriksie? To możne być HIT...

ODPOWIEDZ