Strona 2 z 7

: 2010-04-20, 16:29
autor: TruckeR
Wszystko fajnie, tylko jego atrapa wygląda jak z GAZa 53. :P
TT pisze:Sariel wszystko super. Tylko jednego nie rozumiem. Nie umiem sobie tego wytłumaczyć. Czemy skala 1:9? Dlaczego? Przecież robiłeś to pod gpm, a tam obowiązuje 1:13. Nie umiem tego zrozumieć. Teraz nie będziesz sklasyfikowany. Bez sensu z założenia robić źle.
Ooo, a jeep autorstwa ATR jakoś nie był zbyt duży?

: 2010-04-20, 17:11
autor: Mistakes
To jest przyszłość - typ terenówki, mała waga, dobrze wzmocnione, mało zębatek=mało oporów do tego jeszcze skrzynia biegów i ogień :D

: 2010-04-20, 17:42
autor: Hezar
Szkoda że Tatra tak szybko poszła do rozbiórki i szkoda że była aż tak nieskuteczna - jak widać ciekawy wygląd, pomysłowość i niezłe wykonanie nie zawsze idą w parze z oczekiwana funkcjonalnością.
Wszystko wskazuje jednak na to, że Jeep będzie godnym następcą, a przedstawiony tu filmik zdaje się tylko to potwierdzać.
Nawet jeżeli nie będziesz sklasyfikowany w GPM, pojazd z pewnością sprawi Ci sporo radości z jazdy, a o to przecież w tym wszystkim chodzi.

Pozdrawiam (:

: 2010-04-20, 20:16
autor: Sariel
TT pisze:Sariel wszystko super. Tylko jednego nie rozumiem. Nie umiem sobie tego wytłumaczyć. Czemy skala 1:9? Dlaczego? Przecież robiłeś to pod gpm, a tam obowiązuje 1:13. Nie umiem tego zrozumieć. Teraz nie będziesz sklasyfikowany. Bez sensu z założenia robić źle.
Z założenia robiłem szybko i prosto. Zeskalowałem model stosownie do kół które wydały mi się odpowiednie. Że wyjdzie za duży to się zorientowałem dopiero w trakcie, a że ciężko byłoby mi zwężyć te mosty to już zostawiłem go tak jak był.

: 2010-04-20, 21:07
autor: Pietruch
Na żywo wygląda o wiele lepiej, jeździ lepiej niż na filmiku i prowadzi się wybornie. Dzięki Paweł. ;)

: 2010-04-21, 07:37
autor: TT
Nie rozumiem tego waszego skalowania do kół.
Skaluje się wymiary prawdziwej maszyny w skali jaką chcemy uzyskać, a potem dobieramy odpowiednie cześci.
Bardziej odpowiednie jest auto w dobrej skali na nieco za małych/dużych kołach niż auto na dobrych kołach, lecz zupełnie innych wymiarach.

Poza tym maszynka ładnie się wdrapuje. Coś czuje w powietrzu wysyp takich maszyn -> JeTr - JEEP TRIAL ;-)

: 2010-04-21, 08:40
autor: Sariel
Wczoraj przymierzaliśmy do niego koła 94 mm i wyglądało to dziwnie (jak traktor). Tak to jest TT jak się buduje galopem i w lekkiej panice że się nie zdąży :)

: 2010-04-21, 08:48
autor: Kubrick
Sariel, ladnie Ci to wyszlo, teraz przekombinuj do tej budy zawieszenie typowe dla crawlera i dopiero bedzie wesolo :D

: 2010-04-21, 13:24
autor: smyk
Jeep jest bardzo fajowy i bardzo za wielki.
Wygląda trochę jak twoje chomiki. Spasiony kadłubek na za małych nóżkach.

:)

: 2010-04-25, 09:12
autor: Sariel
Montując film z GP zapomniałem o fragmencie z przejazdu Jeepa na ostatnim odcinku. W dodatku pojawiła się okazja podkradnięcia fajnych zdjęć koledze SeTA, więc skleciłem osobny film. Na samym końcu zamieściłem cytat Smyka, który pokazuje jak to Smyk się cieszy z sukcesów kolegów na jego trasie :P

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-sHtoDRAhrI[/youtube]

Jednocześnie informuję że jeśli tylko wystarczy mi czasu to podwozie Jeepa zostanie wydłużone i powstanie na nim wreszcie Hummer H1. Pomiary wskazują że mosty z Jeepa + mniejsze koła dadzą tym razem właściwą skalę :)

: 2010-04-25, 09:23
autor: Mr.Z
Film zdradza, że miałem rację co do potrącenia chorągiewki na 3. przejeździe. Nieodnotowanego karą. Czas 2:18 - tylne prawe koło. Chwilę wcześniej dotknął również przednim prawym i też nie zostało to odnotowane.

Z pozdrowieniami,
tow. Dzierżyński

: 2010-04-25, 09:25
autor: Sariel
Oczy wypatruję i nie widzę żeby ta chorągiewka nawet drgnęła, towarzyszu. Tym większy mam szacunek za to, że potraficie wypatrzeć coś takiego na filmie kręconym z zupełnie drugiej strony pojazdu.

: 2010-04-25, 10:57
autor: TT
3:01 widać jak ATR w tle dachuje :-)

Jeep bardzo dzielny. Kierowca genialny.

: 2010-04-25, 13:22
autor: Kubrick
Sariel pisze:Jednocześnie informuję że jeśli tylko wystarczy mi czasu to podwozie Jeepa zostanie wydłużone i powstanie na nim wreszcie Hummer H1. Pomiary wskazują że mosty z Jeepa + mniejsze koła dadzą tym razem właściwą skalę :)
Ale H1 ma niezalezny zawias - nie godzi sie go na mostach budowac :P

: 2010-04-25, 13:54
autor: Sariel
Trudno, to się zgodzi.