[MOC] Assassin's Creed II
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- pitrek02
- Posty: 880
- Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
- Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
- brickshelf: pitrek02
-
[MOC] Assassin's Creed II
Hej!
Od bodajże stycznia, nie miałem jakoś czasu na Lego. A jak już znalazłem go troszkę, to brakowało mi zaś weny. No nic, jak pech to pech... Ok. 2 tygodnie temu, dostałem grę "Assassin's Creed II". Nie byłem wielkim entuzjastą pierwszej części, tak więc sceptycznie podszedłem również do tego wydania. Po zainstalowaniu i przejściu prologu, zdziwiłem się bardzo. Gra mnie wciągnęła tak bardzo, że z jej powodu zarwałem kilka nocy, przez co znacznie zwiększyłem budżet koncernów produkujących napoje energetyczne. :D Postanowiłem, że wypadałoby zbudować scenkę z klocków, przedstawiającą Ezio, głównego bohatera Assassina i tak o to powstała ta praca.
Mam nadzieje, że jest na tyle czytelna, że każdy z Was domyśli się, o co w niej chodzi. Od siebie dodam, że akcja gry toczyła się m.in. w Wenecji, którą starałem się również jak najlepiej odwzorować.
To by było chyba na tyle.
Zdjęcia: 1, 2, 3.
Galerie:
Flickr
BS
Pozdrawiam!
Od bodajże stycznia, nie miałem jakoś czasu na Lego. A jak już znalazłem go troszkę, to brakowało mi zaś weny. No nic, jak pech to pech... Ok. 2 tygodnie temu, dostałem grę "Assassin's Creed II". Nie byłem wielkim entuzjastą pierwszej części, tak więc sceptycznie podszedłem również do tego wydania. Po zainstalowaniu i przejściu prologu, zdziwiłem się bardzo. Gra mnie wciągnęła tak bardzo, że z jej powodu zarwałem kilka nocy, przez co znacznie zwiększyłem budżet koncernów produkujących napoje energetyczne. :D Postanowiłem, że wypadałoby zbudować scenkę z klocków, przedstawiającą Ezio, głównego bohatera Assassina i tak o to powstała ta praca.
Mam nadzieje, że jest na tyle czytelna, że każdy z Was domyśli się, o co w niej chodzi. Od siebie dodam, że akcja gry toczyła się m.in. w Wenecji, którą starałem się również jak najlepiej odwzorować.
To by było chyba na tyle.
Zdjęcia: 1, 2, 3.
Galerie:
Flickr
BS
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 2010-04-27, 19:19 przez pitrek02, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ciamek
- VIP
- Posty: 2787
- Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
- Lokalizacja: Wrocław
- brickshelf: Piglet
- Kontakt:
-
O, fajnie!
Super balkonik.
Asasyn też fajny, ale jednak trochę paralitycznie te rączki jakoś wyglądają : o) Ale mimo to gratuluję ustawienia.
A masz wersję tą pełniejszą czy tą podstawową?
Też bym sobie pograł, ale chyba zaczekam aż może wydadzą w jakiejś klasyce gier. Wciąż klocki są wyżej na liście zakupów : o(
Super balkonik.
Asasyn też fajny, ale jednak trochę paralitycznie te rączki jakoś wyglądają : o) Ale mimo to gratuluję ustawienia.
A masz wersję tą pełniejszą czy tą podstawową?
Też bym sobie pograł, ale chyba zaczekam aż może wydadzą w jakiejś klasyce gier. Wciąż klocki są wyżej na liście zakupów : o(
Zdrufko, Ciamek
Nie będę się jakoś nad wyraz zachwycał bo scenka średnio mi się podoba, ale wg mnie na uwagę zasługują dwa elementy. Model statku, który chłopak puszcza na wodzie. Jest bardzo przyjemny i bardzo czytelny. Mimo zastosowania tylko 3 klocków od razu wiadomo o co chodzi. Drugim elementem są wsporniki balkonu wykonane z mnifigowych nóżek. Patent genialny dzięki któremu w prosty sposób uzyskałeś bardzo fajny detal architektoniczny, na dodatek jak najbardziej uzasadniony w tym miejscu!!
A ręce faktycznie wyglądają ja jakieś sparaliżowane :P
A ręce faktycznie wyglądają ja jakieś sparaliżowane :P
Ostatnio zmieniony 2010-04-27, 21:04 przez Miszel, łącznie zmieniany 1 raz.
Pirates, Castle i figurki Star Wars, to jest to co tygrysy lubią najbardziej
- glaz_pimpur
- VIP
- Posty: 1392
- Rejestracja: 2008-05-13, 20:25
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: glaz-pimpur
-
Te podpórki gdzieś wylookałeś, czy sam wymyśliłeś?kris kelvin pisze:podpórki balkonu z nóżek bardzo oryginalne :)
Ja też mam takie w kamieniczce na K-Z
Cała scenka bardzo zgrabna. Myślałem po obrazku, że chodzi o Discworld. Gry nie znam więc nie mam porównania
Pierwsze zdjęcie - super ujęcie.
acmilaneo pisze:jak widzę zawiść niektórych osób wobec osób niebudujących i niepublikujących to aż mi się odechciewa brać udział w tych zakupach
- pitrek02
- Posty: 880
- Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
- Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
- brickshelf: pitrek02
-
Sam wymyśliłem, nie widziałem tego patentu wcześniej. ;)glaz_pimpur pisze:e podpórki gdzieś wylookałeś, czy sam wymyśliłeś?
Podstawową. :)Ciamek pisze:A masz wersję tą pełniejszą czy tą podstawową?
Ano troszke wygląda. :0Ciamek pisze:ale jednak trochę paralitycznie te rączki jakoś wyglądają
Dziękuje za przychylne komentarze! Pozdrawiam!
- M_longer
- VIP
- Posty: 5429
- Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
- Lokalizacja: Lubin
- brickshelf: M-longer
- Kontakt:
-
Trzeba by ten kaptur pomalować, ponieważ biały nie istnieje.Cevillus pisze:Ezio w grze "Assassin's Creed II" miał "biały" kaptur a nie "czarny"
Scenka świetna, od razu wiadomo o co chodzi :) a łapki ... no cóż, faktycznie jak po paraliżu.
Bardzo podoba mi się prostota tej scenki, żadnych chorych pomysłów, jest prosto i ładnie, tak jak ma być.
Bardzo podoba mi się prostota tej scenki, żadnych chorych pomysłów, jest prosto i ładnie, tak jak ma być.
I mamy kolejną granicę. Klocków Cobi itp, czy cięcia elementów nie akceptujemy, za to malowanie już tak?M_longer pisze:Trzeba by ten kaptur pomalować, ponieważ biały nie istnieje.
Ostatnio zmieniony 2010-05-01, 21:51 przez rh, łącznie zmieniany 1 raz.
No... ale takie te minifigi już są.... paralityczne :)Ciamek pisze:trochę paralitycznie
Stateczek świetnie wygląda (kurde a ja się kiedyś głowiłem a tu taki prosty patent).
[you] nakarm DZIECIAKA klikając w brzuch pajaca.
Świetna scenka! Dokładnie oddaje klimat gry - łucznik na dachu, cel do zabicia, zwykli mieszkańcy, beleczka z której skacze Ezio. Patrząc na to to jakbym grał w grę:P Pozycja Ezio (rączki zwłaszcza) to raczej przypominają "skok wiary", niemniej jednak wskazują na dynamizm a o to chyba chodzi :)
O ile się nie mylę to po uzyskaniu zbroi Altaira kaptur był ciemnawy.Cevillus pisze:- Ezio w grze "Assassin's Creed II" miał "biały" kaptur a nie "czarny"
- pitrek02
- Posty: 880
- Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
- Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
- brickshelf: pitrek02
-
Dziękuję za komentarze.
Moim zdaniem, malowanie kategorycznie odpada. To mój jedyny kaptur, który dostałem od Mikołaja w Kielcach i nie mam zamiaru zmieniać jego koloru. ;)rh pisze:I mamy kolejną granicę. Klocków Cobi itp, czy cięcia elementów nie akceptujemy, za to malowanie już tak?
Mnie jakoś bardziej pasuje beżowy, jeżeli chodzi o winietki przedstawiające sceny z filmów lub gier.- Kolor twarzy oraz rąk ludzików mógłby być "żółty"
Two-Faced pisze:Świetna scenka!
Qworg pisze:Stateczek świetnie wygląda
Dziękuję ślicznie i pozdrawiam!rh pisze:Scenka świetna
- zgrredek
- Posty: 2259
- Rejestracja: 2007-12-10, 08:01
- Lokalizacja: Ankh-Morpork
- brickshelf: zgrredek
- Kontakt:
-
Nie grałem w tę grę, więc nie specjalnie wiem o co chodzi, ale to i tak bez znaczenia, bo scena jest bardzo czytelna.
Podpisuję się pod wszystkimi zachwytami. Szkoda tylko, że nie zrobiłeś z tyłu czarnej ściany, wtedy uzyskałbyś wrażenie, że za tymi oknami są jakieś pomieszczenia, a tak widać, że jest to tylko ściana z oknami.
Podpisuję się pod wszystkimi zachwytami. Szkoda tylko, że nie zrobiłeś z tyłu czarnej ściany, wtedy uzyskałbyś wrażenie, że za tymi oknami są jakieś pomieszczenia, a tak widać, że jest to tylko ściana z oknami.