Ale cała ciężarówka jest sporo węższa (18 studów). Moja ma pakę (z tyłu) na 28 studów (licząc z tymi osłonami na opony po bokach). Nie jest możliwe żeby koła 24x43 dobrze wyglądały z taką szerokością, będzie po prostu "żenua".
Żbiku, fajnie Ci wyszedł :) nie wiem do czego się można przyczepić. Wszyscy się czepili, to ja dla odmiany powiem, że bardzo mi się podoba :) A to, że wygląda zabawkowo, to moim zdaniem atut.
Sariel pisze:
Żbik pisze:Proszę przesunąć wzrok nieco wyżej
[dygresja]Żebyś Ty wiedział od ilu kobiet już to słyszeliśmy...[/dygresja]
A żebyś ty wiedział ile razy ja to słyszałem od Tej Jedynej :P
Miałem okazję widzieć go w w stanie WIP na Integracji. Już wtedy mi się podobał, a skończony naprawdę robi wrażenie. Pamiętam, że miałeś problem z doprowadzeniem skrętu. Jak to w końcu rozwiązałeś? Czekam na film. :)
Gibon pisze:Pamiętam, że miałeś problem z doprowadzeniem skrętu. Jak to w końcu rozwiązałeś?
Mechanizm skrętu wkomponowany jest w przedni most. Silnik M ma na sobie z24 i napędza sprzęgło, później ślimak napędza kolejną z24, ta z kolei z20 a z niej z8 przesuwa "Gear Rack 1 x 4". Działa to płynnie, co koledzy którzy byli na ostatniej integracji mogą potwierdzić :)
Ostatnio zmieniony 2010-07-02, 11:01 przez Żbik, łącznie zmieniany 1 raz.
Ludzie, przecież to skala minifig, a w tej skali nie może być wszystko idealne (no, może parę wyjątkowych prac to i owszem...). Wygląda nieźle, jeździ i w ogóle jest extra. Choć faktycznie, do jego starszego kolegi Terexa (o, to jeden z tych wyjątków!) trochę mu brakuje. Ale żeby ciężarówka była baaaardzo szczegółowa, trzeba by ją zrobić w innej skali - pytanie tylko, jakie koła by się do tego nadawały, skoro już teraz są z nimi problemy? Chyba żadne. Podsumowując: podoba mi się ten kociak.
Kompletnie nie znam się na tego typu pojazdach, więc mogę wyrazić tylko zachwyt:] Koła wyglądają bardzo ładnie, niezależnie od tego czy podobnie do oryginału. Ukryłeś wszelkie mechanizmy w wnętrznościach potwora, co nadaje mu bardzo modelteamowego charakteru.
Mnie się model bardzo podoba we właśnie takim wydaniu a obok TEREXa stanowią nie lada gratkę, super duet i są ruchomymi plastikowymi dowodami na potencjał twórcy.
Super! Poprzeciagamy się z moja trialówką w wawie? :)
Bardzo fajna konstrukcja, nareszcie Terex nie będzie czuła się samotna ;^)
... a jeżeli już jesteśmy przy RH 400...
Z całym szacunkiem, ale przy całej swej krasie CAT nie robi już takiego wrażenia, jak poprzednia Twoja maszyna. Owszem - jest świetny wygląd, mnogość szczegółów i dopracowanie całości, ale ogólnie rzecz biorąc nie ma tu szaleństwa.
Wysoko sobie postawiłeś poprzeczkę rozpieszczając nas Terex-em Żbiku, tylko czy aby nie za wysoko?
Po cenzurze BS będzie można zobaczyć też trochę więcej zdjęć w galerii modelu. Przy tej okazji także [URL=http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=8313&postdays=0&postorder=asc&start=0]Terex[/URL] poddany został kolejnemu face-liftingowi. Zapraszam do oglądania.
Odgrzewam temat, bo wczoraj mieliśmy na IRCu dość burzliwą dyskusję o proporcjach modeli. Grupa ambitnych młodzieńców (Ziobryści?) zarzucili mi, że mój CAT 797F nie trzyma proporcji. Wywołany do tablicy posiedziałem nieco przy kompie i mamy takie oto porównanie:
Co nam wskazuje, że nie jest tak źle, a wręcz przeciwnie - jest dobrze :) Abstrahując od tego, że porównywane zdjęcia robione były z innych odległości i z nieco innego kąta (co wprowadza zniekształcenia) przód w zasadzie jest zupełnie zgodny z oryginałem. Tył jest gorszy ale to głównie wina kół, które jak wiadomo nie są takie jak być powinny - są za szerokie i balonowe. Sama jednak szerokość modelu i jego "płaskość" jest jak najbardziej zgodna z rzeczywistością.
ps. Gdyby ktoś chciał to mam pliki .odt i w Post Offisie można sobie nałożyć zdjęcia i zmniejszając/zwiększając przezroczystość porównać co do milimetra.
Ostatnio zmieniony 2011-11-10, 12:10 przez Żbik, łącznie zmieniany 4 razy.