[Zawody] GP Mazowsza 2010 - wyścig 5
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
[Zawody] GP Mazowsza 2010 - wyścig 5
Kolejny fascynujący wyścig za nami. Sporo się działo - relacja jutro.
Ostatnio zmieniony 2012-10-04, 08:50 przez smyk, łącznie zmieniany 1 raz.
- glaz_pimpur
- VIP
- Posty: 1392
- Rejestracja: 2008-05-13, 20:25
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: glaz-pimpur
-
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
Masz na myśli te ze skrzydłami, co upuszczały nam złej krwi? Fakt, niemało było bydlaków.glaz_pimpur pisze:zwłaszcza extrasy:)
Tym razem było ich wyjątkowo sporo
Ze swojej strony chciałbym podziękować Mańkowi za wsparcie filmowe, Cieślowi za to samo, TT za transport i Lomero za poświęcenie dla filmu. Miejscówka faktycznie fajna, a dodatkowo zyska jak zrobi się zimniej i to latające tałatajstwo wyzdycha.
PS. Po napatrzeniu się na maszynę TT uważam że powinniśmy przerobić mu kabinę na różowo i nazywać Prosiaczkiem.
Ostatnio zmieniony 2010-09-04, 17:33 przez Sariel, łącznie zmieniany 2 razy.
Dzięki za fajne spotkanie, pogoda dopisała, a nowa miejscówka okazała się sukcesem. Gratulacje dla dzisiejszego zwycięzcy Emila, któremu jakimś sposobem udało się wyprzedzić mnie i zmniejszyć różnicę w generalce do 1 punktu.
Największą jednak niespodzianką był dzisiaj bardzo dobry występ Eja. Wycisnął ze swojego mediama ostatnie poty i wylądował na najniższym stopniu podium wyprzedzając sporo starych wyjadaczy.
Zis TT nie jest już tak skuteczny jak kiedyś i zdobył mu tylko 5 miejsce. Sariel przesadził z masą swojego pięknego Land-Rovera (lub dał za małą redukcję) i zajął niestety ostatnie miejsce.
Ponadto zauważyłem Sariel, że w większości Twoich trialówek skręcone na maxa koło przy ugiętej zawieszce haczy o coś. Weź następnym razem przetestuj skręt dokładniej bo to drobiazg a szkoda takich pięknych samochodów...
Nasi operatorzy nakręcili sporo materiału, w tym w slow motion, więc filmik winien być ciekawy :)
Największą jednak niespodzianką był dzisiaj bardzo dobry występ Eja. Wycisnął ze swojego mediama ostatnie poty i wylądował na najniższym stopniu podium wyprzedzając sporo starych wyjadaczy.
Zis TT nie jest już tak skuteczny jak kiedyś i zdobył mu tylko 5 miejsce. Sariel przesadził z masą swojego pięknego Land-Rovera (lub dał za małą redukcję) i zajął niestety ostatnie miejsce.
Ponadto zauważyłem Sariel, że w większości Twoich trialówek skręcone na maxa koło przy ugiętej zawieszce haczy o coś. Weź następnym razem przetestuj skręt dokładniej bo to drobiazg a szkoda takich pięknych samochodów...
Nasi operatorzy nakręcili sporo materiału, w tym w slow motion, więc filmik winien być ciekawy :)
Ostatnio zmieniony 2010-09-04, 17:24 przez Atros, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
Filmu część pierwsza, już za trzecim razem udało się wrzucić ją na YT tak żeby nie stracić dźwięku. Starałem się mniej przyspieszać i mniej wycinać, co ma swoje plusy ale też ten minus że w drugiej części będę musiał zmieścić 6 zawodników. Na końcu jest kilka bonusów.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=v_wixeaA0Jc[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=v_wixeaA0Jc[/youtube]
- glaz_pimpur
- VIP
- Posty: 1392
- Rejestracja: 2008-05-13, 20:25
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: glaz-pimpur
-
Slow motion wymiata, w ogóle jest dobrze, ciekawe światło było.
Jeśli próbowałbym coś ulepszyć, to na niektórych zjazdach można zmniejszyć stopień przyspieszenia, bo tam i tak jedzie się szybko i na filmiku czasami wygląda to jakby się niemal zeskakiwało z wzniesień.
Ogólnie wypas, czekam niecierpliwi na drugą część :)
Jeśli próbowałbym coś ulepszyć, to na niektórych zjazdach można zmniejszyć stopień przyspieszenia, bo tam i tak jedzie się szybko i na filmiku czasami wygląda to jakby się niemal zeskakiwało z wzniesień.
Ogólnie wypas, czekam niecierpliwi na drugą część :)
- Sprinter
- Posty: 99
- Rejestracja: 2010-08-03, 21:45
- Lokalizacja: Podkarpacie
- brickshelf: VWBeetle1626
- Kontakt:
-
Film super, slow motion genialne. Wciągający drastyczny początek. :D
Czekam na 2 część.
Z tego co widzę trasa była ciekawa. Gratuluję Ejowi sukcesu.
Wiecie co w tym wszystkim jest najgorsze? To, że Truck Trial coraz bardziej mi się podoba i chodzą mi po głowie paranoidalne myśli o budowie własnej ciężarówki...
To wasza wina :<
Czekam na 2 część.
Z tego co widzę trasa była ciekawa. Gratuluję Ejowi sukcesu.
Wiecie co w tym wszystkim jest najgorsze? To, że Truck Trial coraz bardziej mi się podoba i chodzą mi po głowie paranoidalne myśli o budowie własnej ciężarówki...
To wasza wina :<
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
Część druga. Jakość się poprawi jak YT skończy to przemielać.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kmksGX5Qrc8[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kmksGX5Qrc8[/youtube]
Art i wyniki
Finał chyba też rozegramy przy Trasie Siekierkowskiej, natomiast od przyszłego sezonu wprowadzimy rotację Siekierek i Szczęśliwic.
Ogólnie miło było, ładna pogoda, wybredne komary, trochę niespodzianek, rozpryskujące się kabiny. Pokrzepiające, że wreszcie nic mi nie nawalało, przyjemność z jazdy znacznie wzrasta.
Dzięki za zawody, zwłaszcza tym, którzy się przy nich najwięcej napracowali - Sarielowi, Mańkowi i Lomero.
Finał chyba też rozegramy przy Trasie Siekierkowskiej, natomiast od przyszłego sezonu wprowadzimy rotację Siekierek i Szczęśliwic.
Ogólnie miło było, ładna pogoda, wybredne komary, trochę niespodzianek, rozpryskujące się kabiny. Pokrzepiające, że wreszcie nic mi nie nawalało, przyjemność z jazdy znacznie wzrasta.
Dzięki za zawody, zwłaszcza tym, którzy się przy nich najwięcej napracowali - Sarielowi, Mańkowi i Lomero.
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
Dziękuję. Waga wagą, druga strona medalu jest taka że jeszcze nigdy nie miałem trialówki z tak dobrą przyczepnością :) Jeśli Smyk nie będzie zbytnio zwlekał z organizacją październikowych zawodów, to może nie będzie mi się opłacało rozbierać Landka. Chociaż ściągnięcie tej szarej budy i zrobienie otwartego nadwozia odchudziłoby mu na pewno tyłek (Landkowi, nie Smykowi).
Ostatnio zmieniony 2010-09-05, 15:23 przez Sariel, łącznie zmieniany 1 raz.
I to jest poważny argument! A wersje pick-up landrynki są chyba w sumie dość częste, a że masz już tam podłogę, to model raczej nie straciłby na uroku. 200 gram w dół i powinno być dobrze.Sariel pisze:Jeśli Smyk nie będzie zbytnio zwlekał z organizacją październikowych zawodów, to może nie będzie mi się opłacało rozbierać Landka. Chociaż ściągnięcie tej szarej budy i zrobienie otwartego nadwozia odchudziłoby mu na pewno tyłek (Landkowi, nie Smykowi).
Dziękuje za świetny rajd.
Bardzo dobrze to wszystko było zorganizowane. Pogoda i miejsce też z górnej półki.
Przedewszystkim gratulacje dla Emila, który wzbił się na wyżyny trialowej drogi.
Atr świetnie jeździł, ale zwycięzca może być tylko jeden. Poza tym w takiej konfiguracji szykuje nam się prawdziwa wojna na ostatnim rajdzie.
Ej to zdarzenie rajdu. Nikt się tego nie spodziewał. Gratulacje oraz mobilizacja do pracy. Z taką kabiną na wypada stawać na podium :)
Smyk ma bardzo dobrą maszynę, bardzo dobrze pojechał. Dawno nie widziałem go w takiej kondycji. Jednak mocna konkurencja nie pozwoliła nawet stanąć na podium.
Ja ze swoją ulepszoną i usprawnioną maszyną ledwo dojechałem do mety. Niestety połamałem 2 zębatki i kardana. Nie wiem czemu na poprzednim rajdzie nie było takich rewelacji. Może mój ZIS zadługo leżał na półce...
Cieślu pewnie jest bardzo zły, że mimo świetnej jazdy uklasował się w drugiej połowie stawki. Przelicznik go zniszczył. Szansa na podium w generalce jeszcze jest, ale pewnie będzie wymagała wybudowania innej maszyny.
Lomero miał bardzo fajną tatre. Trochę mocy mu brakowało i złapał za dużo kar.
Zwrotność pozostawiała też sporo do życzenia. Dobrze, że tryb latający był dopracowany :)
Maniek ma całką fajną tą ifę. Zaskakująco dobrze ten silnik sobie radził z taką masą. Gdyby jeszcze posmarować knooby było by jeszcze lepsze wrażenie.
Grzesiek musisz podszkolić się w przenoszeniu napędu i budować ciężarókwki w taki sposób, żeby o tym, że to jest unimog nie wnioskować tylko na podstawie tego, że miał 4 koła :)
Sarielowi zabrakło mocy i miał małe problemy ze skrętem. Poza tym dość dobra jazda.
Powodzenia wszystkim na ostatnim decydującym rajdzie.
Ja żegnam się już w tym sezonie i zaczynam zbroić się do 2011!
Bardzo dobrze to wszystko było zorganizowane. Pogoda i miejsce też z górnej półki.
Przedewszystkim gratulacje dla Emila, który wzbił się na wyżyny trialowej drogi.
Atr świetnie jeździł, ale zwycięzca może być tylko jeden. Poza tym w takiej konfiguracji szykuje nam się prawdziwa wojna na ostatnim rajdzie.
Ej to zdarzenie rajdu. Nikt się tego nie spodziewał. Gratulacje oraz mobilizacja do pracy. Z taką kabiną na wypada stawać na podium :)
Smyk ma bardzo dobrą maszynę, bardzo dobrze pojechał. Dawno nie widziałem go w takiej kondycji. Jednak mocna konkurencja nie pozwoliła nawet stanąć na podium.
Ja ze swoją ulepszoną i usprawnioną maszyną ledwo dojechałem do mety. Niestety połamałem 2 zębatki i kardana. Nie wiem czemu na poprzednim rajdzie nie było takich rewelacji. Może mój ZIS zadługo leżał na półce...
Cieślu pewnie jest bardzo zły, że mimo świetnej jazdy uklasował się w drugiej połowie stawki. Przelicznik go zniszczył. Szansa na podium w generalce jeszcze jest, ale pewnie będzie wymagała wybudowania innej maszyny.
Lomero miał bardzo fajną tatre. Trochę mocy mu brakowało i złapał za dużo kar.
Zwrotność pozostawiała też sporo do życzenia. Dobrze, że tryb latający był dopracowany :)
Maniek ma całką fajną tą ifę. Zaskakująco dobrze ten silnik sobie radził z taką masą. Gdyby jeszcze posmarować knooby było by jeszcze lepsze wrażenie.
Grzesiek musisz podszkolić się w przenoszeniu napędu i budować ciężarókwki w taki sposób, żeby o tym, że to jest unimog nie wnioskować tylko na podstawie tego, że miał 4 koła :)
Sarielowi zabrakło mocy i miał małe problemy ze skrętem. Poza tym dość dobra jazda.
Powodzenia wszystkim na ostatnim decydującym rajdzie.
Ja żegnam się już w tym sezonie i zaczynam zbroić się do 2011!
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Chciałbym podziękować wszystkim za bardzo udane zawody i wyrazić skruchę za wprowadzanie za dużej dawki frywolności.
Pozwolę sobie zgodnie z pewną tradycją, na krótki opis maszyn, a więc:
-Sariela Land. Sądzę, że nieco za ciężki do tej mocy którą prezentował, bo wyglądał pieknie. Choć owszem nieco za duży do ciężarówek był.
Co do mechaniki to powiem, że po wywaleniu budy powinien być sporo żwawszy. Wielkie podziękowania za filmowanie!
-Cieślu i jego mega buchaj. Dużo mocy, dużo reklamy Polski (w końcu to duma naszego kontyngentu, taki Jelcz). Fajny, mocny, niezawodny, słowem zapewne duża przyjemność z prowadzenia.
-Ej i jego ził. Tajemnicza konstrukcja na jednym mediumie, teraz skuteczna, prosta i niezawodna. Kabina mogła by być w skali alei tak gratuluję udanego startu.
-Maniek i jego zemsta ciężarowego warczyburga. Bardzo ładna kabina z paneli, mocna rama i chyba nieco za mało mocy. Gdzieś tam skaczą zębatki ale nie wiem w sumie czemu czasem chciała jeździć a czasem nie.
Następnym razem będzie lepiej bo wezmę smar. Podobnie jak Sarielowi, Wielkie podziękowania za filmowanie!
-Lomero i jego piękna, długa i ciężka tatra. Właśnie ciężar w połączeniu z długością i 2osiami skrętnymi nie pozwolił jej chyba wskoczyć wyżej ale trzeba oddać Lomero sprawiedliwość.
Podobnie jak ja w zeszłym sezonie, nie zbacza z upartego rozpowszechniania zawieszenia tatrowego w Lego TrTr w różnych jej modelach, niejako nie patrząc na miejsce w rajdach. Za to należą się mu brawa bo dobrym konstruktorem jest. Dodatkowo sędziował za co należą się specjalne podziękowania.
-Gen czyli mój brat i jego auto. Ma cztery koła, jest krótkie, więc nie ma wątpliwości, że to unimog. Budowany w noc przed rajdem (z moją acz niewielką pomocą) bo w piątek trenowaliśmy z jego jeszcze wtedy osh....em 6x6x6. Cóż, zdobył cenne doświadczenie jako konstruktor i następnym razem będzie dużo lepiej.
-TT i jego zis. Spodziewaliśmy się nieco lepszego występu tej wspaniałej konstrukcji ale coś już w niej nie grało. Zis nieco rozczarował zresztą gdy wszyscy pytali czemu auto jeździ poniżej oczekiwań, Tomek wyjaśnił - długo stał na półce i mu się osie powykrzywiały.
To wyjaśnienie, zresztą bardzo sensowne, zadowoliło nas wszystkich i już nikt o nic nie pytał. TT powiedział, że teraz buduje nową trialówkę. Jak go znam, znowu przyjedzie i nas objedzie.
-Atr i jego ził 4x4x4. No cóż, mimo że jak sam napisał twórca, mechanicznie prosty jak cep, to w połączeniu z softem tworzy całość którą można chyba śmiało nazwać jednym z najlepszych aut 4x4 do Lego TrTr. Zwrotny, stabilny, teraz nawet ładny (tylko bez paki!!) zresztą filmy "mówią" wiele.
-Smyk i star. Auto wręcz piękne, mocne, bezawaryjne i skuteczne. Tylko zwrotność średnia ale to wada oryginału a nie modelu. Smyk starem pokazał klasę i wykorzystał możliwości maszyny do cna. Brawa za podzielność i wkład w zawody - mimo sędziowania jeździł i robił to dobrze.
-Moje 8x8x8, podobno jakiś ginaf nie wiem zresztą który to już. Łatwiej nazywać go jak Mr.Z to robi - karawan. Może go i nawet opiszę. Ale prowadzenie karawanu to już nie taka prosta sprawa o czym się przekonał. Prawie obiecał mi swoją trialówkę na następny rajd, prawie..
Dzięki też za wizytę wszystkim widzom i młodej krwi: Glazowi z Pimpurem oraz Dukowi z juniorem Tomkiem. Obaj młodzi mieli auta, oba auta miały luz, tak więc już pierwszy krok do skrzyń biegów jest.
Do następnego.
Pozwolę sobie zgodnie z pewną tradycją, na krótki opis maszyn, a więc:
-Sariela Land. Sądzę, że nieco za ciężki do tej mocy którą prezentował, bo wyglądał pieknie. Choć owszem nieco za duży do ciężarówek był.
Co do mechaniki to powiem, że po wywaleniu budy powinien być sporo żwawszy. Wielkie podziękowania za filmowanie!
-Cieślu i jego mega buchaj. Dużo mocy, dużo reklamy Polski (w końcu to duma naszego kontyngentu, taki Jelcz). Fajny, mocny, niezawodny, słowem zapewne duża przyjemność z prowadzenia.
-Ej i jego ził. Tajemnicza konstrukcja na jednym mediumie, teraz skuteczna, prosta i niezawodna. Kabina mogła by być w skali alei tak gratuluję udanego startu.
-Maniek i jego zemsta ciężarowego warczyburga. Bardzo ładna kabina z paneli, mocna rama i chyba nieco za mało mocy. Gdzieś tam skaczą zębatki ale nie wiem w sumie czemu czasem chciała jeździć a czasem nie.
Następnym razem będzie lepiej bo wezmę smar. Podobnie jak Sarielowi, Wielkie podziękowania za filmowanie!
-Lomero i jego piękna, długa i ciężka tatra. Właśnie ciężar w połączeniu z długością i 2osiami skrętnymi nie pozwolił jej chyba wskoczyć wyżej ale trzeba oddać Lomero sprawiedliwość.
Podobnie jak ja w zeszłym sezonie, nie zbacza z upartego rozpowszechniania zawieszenia tatrowego w Lego TrTr w różnych jej modelach, niejako nie patrząc na miejsce w rajdach. Za to należą się mu brawa bo dobrym konstruktorem jest. Dodatkowo sędziował za co należą się specjalne podziękowania.
-Gen czyli mój brat i jego auto. Ma cztery koła, jest krótkie, więc nie ma wątpliwości, że to unimog. Budowany w noc przed rajdem (z moją acz niewielką pomocą) bo w piątek trenowaliśmy z jego jeszcze wtedy osh....em 6x6x6. Cóż, zdobył cenne doświadczenie jako konstruktor i następnym razem będzie dużo lepiej.
-TT i jego zis. Spodziewaliśmy się nieco lepszego występu tej wspaniałej konstrukcji ale coś już w niej nie grało. Zis nieco rozczarował zresztą gdy wszyscy pytali czemu auto jeździ poniżej oczekiwań, Tomek wyjaśnił - długo stał na półce i mu się osie powykrzywiały.
To wyjaśnienie, zresztą bardzo sensowne, zadowoliło nas wszystkich i już nikt o nic nie pytał. TT powiedział, że teraz buduje nową trialówkę. Jak go znam, znowu przyjedzie i nas objedzie.
-Atr i jego ził 4x4x4. No cóż, mimo że jak sam napisał twórca, mechanicznie prosty jak cep, to w połączeniu z softem tworzy całość którą można chyba śmiało nazwać jednym z najlepszych aut 4x4 do Lego TrTr. Zwrotny, stabilny, teraz nawet ładny (tylko bez paki!!) zresztą filmy "mówią" wiele.
-Smyk i star. Auto wręcz piękne, mocne, bezawaryjne i skuteczne. Tylko zwrotność średnia ale to wada oryginału a nie modelu. Smyk starem pokazał klasę i wykorzystał możliwości maszyny do cna. Brawa za podzielność i wkład w zawody - mimo sędziowania jeździł i robił to dobrze.
-Moje 8x8x8, podobno jakiś ginaf nie wiem zresztą który to już. Łatwiej nazywać go jak Mr.Z to robi - karawan. Może go i nawet opiszę. Ale prowadzenie karawanu to już nie taka prosta sprawa o czym się przekonał. Prawie obiecał mi swoją trialówkę na następny rajd, prawie..
Dzięki też za wizytę wszystkim widzom i młodej krwi: Glazowi z Pimpurem oraz Dukowi z juniorem Tomkiem. Obaj młodzi mieli auta, oba auta miały luz, tak więc już pierwszy krok do skrzyń biegów jest.
Do następnego.
Ostatnio zmieniony 2010-09-05, 17:05 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.