Dyskusja nad regulaminem na 2011

Wszystko co związane z / everything about LEGO Truck Trial, Cross Country, Truck Racing, Outdoor Car Racing

Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#316 Post autor: Emilus »

Lyyar pisze:Moje poprzednie QQ mialo 1.7kg i takie rzeczy sie nie działy,
Obecne QQ miało (bo już nie istnieje) 2.9 kg - i to tylko część klocków zniszczonych przez masę i pył (piach). Pewnie nie rozbieraliście swoich pojazdów - jestem ciekaw jak to u Was wygląda.
Działy się na pewno. Ale wycieranie następowało wolniej i nie zakonotowałeś jeszcze wtedy tego. A to obecne jest dalszą degradacją zużycia elementów, które zapoczątkowało lżejsze i wcześniejsze auto.

Jeśli kochasz klocki tak, jak opowiadasz, ale prawdziwie i głęboko... :P to zrób im niespodziankę i przesmaruj najszybciej zużywające się elementy. Bo tarcie + brak smarowania spowoduje wycieranie się elementów zawsze.
Lyyar pisze:Myslalem ze wyczujecie w tym ironie ... no ale coz :)
My, czyli ja i Stanisław Zając, czy my czyli ja i stojąca za mną mityczna i tajna organizacja rządząca światem i regulaminem Legotrialu?

Hmmm, niestety umiejętność wyczuwania ironii u innych spada mi wprost proporcjonalnie z przyrostem zarejestrowanych członków na forum.
Lyyar pisze:Pewnie nie rozbieraliście swoich pojazdów - jestem ciekaw jak to u Was wygląda.
Zdziwiłbyś się, ale mam w zwolnicach zębatki i inne elementy np. oski 8 ze stopem z kół, jeszcze z tedoma tj. sezon 2008. Nieco zużyte ale mniej niż to co pokazałeś na fotce.

Panowie, dziś zadzwonię do Smyka i może coś będę/będziemy wiedzieć.
Ostatnio zmieniony 2011-05-02, 12:49 przez Emilus, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
lyyar
Posty: 263
Rejestracja: 2008-12-10, 15:45
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

#317 Post autor: lyyar »

Emilus pisze:Ale wycieranie następowało wolniej i nie zakonotowałeś jeszcze wtedy tego. A to obecne jest dalszą degradacją zużycia elementów, które zapoczątkowało lżejsze i wcześniejsze auto.
Wykluczone, świadkami Mr.Z i Smyk - Nowy QQ v.7 współistniał :) razem ze starym QQ v.5 (v.6 to ta pokraka na pudelkach).
Emilus pisze:Jeśli kochasz klocki tak, jak opowiadasz, ale prawdziwie i głęboko... :P
Takkk, miłością tak żarliwą i gorącą, że dzisiaj pognałem do OBI po teflon w sprayu - ale nie bylo. Wiec w tej chwili jak to czytasz :) swoją miłość klockom przekazuje za pośrednictwem taśmy teflonowej do hydrauliki (działa!).
Emilus pisze:to zrób im niespodziankę i przesmaruj najszybciej zużywające się elementy. Bo tarcie + brak smarowania spowoduje wycieranie się elementów zawsze.
Ahhh będzie niespodzianka dla nich - "suchy" smar teflonowy już zamówiony na allegro ...
Mam nadzieję że nie będzie sie lepił za bardzo.
Emilus pisze:
Lyyar pisze:Myslalem ze wyczujecie w tym ironie ... no ale coz :)
My, czyli ja i Stanisław Zając, czy my czyli ja i stojąca za mną mityczna i tajna organizacja rządząca światem i regulaminem Legotrialu?

Hmmm, niestety umiejętność wyczuwania ironii u innych spada mi wprost proporcjonalnie z przyrostem zarejestrowanych członków na forum.
Szczególnie ta tajna organizacja :) tak, o to mi chodziło :)
Ja zawsze gdy coś piszę na forum traktuje to lekko z przymróżeniem oka, często zapominam, że inni nie wyczuwają nastroju jaki panuje gdy coś piszę bo poprzez zwykłe literki bardzo czesto nie udaje się oddać różnych subtelności ... i kiedyś tak napisałem w wielkiej radości: >kto usunał panele< (ale padł cytat jednego z poliktyków) i jakoś tak wszyscy wzieli to na serio - szarikm i dmac chyba :) i ciezko bylo odkrecić... i mi jako adwokatowi lobbującemu za panelami się dostało :):):)
Emilus pisze:Zdziwiłbyś się, ale mam w zwolnicach zębatki i inne elementy np. oski 8 ze stopem z kół, jeszcze z tedoma tj. sezon 2008. Nieco zużyte ale mniej niż to co pokazałeś na fotce.
Hmmm... tzn, nigdy wiecej wywrotek ... slyszysz Sarielu ? :)
nothing 0%

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#318 Post autor: Sariel »

lyyar pisze:nigdy wiecej wywrotek ... slyszysz Sarielu ? :)
Słyszę, ale wiem że gdy przyjdzie co do czego, Twój talent showmana zatriumfuje nad zdrowym rozsądkiem.

Awatar użytkownika
lyyar
Posty: 263
Rejestracja: 2008-12-10, 15:45
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

#319 Post autor: lyyar »

Oj nie nie - już nie będziemy robić show :):):)

hmmm ... no chyba że będzie wilgotno ... boszzz sam nie wiem co juz mam na mysli ...


Ale aby przejśc do konkretów moje postulaty co do regulaminu na 2H2011 (może warto zrobić liste aby dopisywać rożne rzeczy).

1. Obniżyć limit masy do 1.5kg lub przypisać dolny limit masy na oś (ktoś to proponował)
2. Zezwolić na używanie wszelkiej maści opon czyli od 8880 i 8146 (tak mało mamy rodzajów opon że ograniczanie się do 3 na krzyż to samookaleczanie się)
3. Nowość New Neu ... możliwość używania taśmy teflonowej aby chronić elementy obrotowe przed ścieraniem (alternatywa dla smaru, łożysk kulkowych nie będe proponował, proszę sie nie martwić).

:)
Ostatnio zmieniony 2011-05-02, 14:30 przez lyyar, łącznie zmieniany 1 raz.
nothing 0%

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2137
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#320 Post autor: smyk »

Okej, potraktujemy Open swobodniej - można przejechać trasę, można sobie zmierzyć czas, ale we własnym zakresie, bez angażowania zespołu sędziowskiego i kamerzystów. Może dzięki temu zaoszczędzimy odrobinę czasu.

Godzina pozostaje ta sama - 10.30, natomiast osoby odpowiedzialne za trasy, odbiór czy ważenie niech pojawią się pół godzinki wcześniej, żeby przygotować wszystko co trzeba.

Postaramy się rozegrać zawody w sześć godzin, ale na wszelki wypadek proszę o zarezerwowanie sobie całej soboty. Trochę pojeździć trzeba.

Proszę o dopracowanie pojazdów i ich przetestowanie, aby były bardziej bezawaryjne niż ostatnio. Jeśli jeden i ten sam problem natury technicznej będzie zmuszał zawodnika do ciągłego serwisowania pojazdu powodującego znaczne opóźnienia w zawodach sędzia będzie decydował o niezaliczeniu danego odcinka. Mam nadzieję, że to nie będzie konieczne.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9

Awatar użytkownika
lyyar
Posty: 263
Rejestracja: 2008-12-10, 15:45
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

#321 Post autor: lyyar »

Smyku, a może wprowadzić jedną prostą rzecz którą wymyślił albo Emilus albo TT.
Po prostu 2 ostatnich odpada i przechodzi do zabawy w open. I tyle.
nothing 0%

Cieślu
VIP
Posty: 1262
Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
Lokalizacja: Karczew/Warszawa
brickshelf: cieslu12

 

#322 Post autor: Cieślu »

lyyar pisze:Smyku, a może wprowadzić jedną prostą rzecz którą wymyślił albo Emilus albo TT.
Po prostu 2 ostatnich odpada i przechodzi do zabawy w open. I tyle.
Ale to już jest ingerencja w samą formułę zawodów. Moim zdaniem niepotrzebna. Maszyny będą lepiej dopracowane więc wszystko pójdzie sprawniej.
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar

Awatar użytkownika
ManiekManiak
Posty: 814
Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
Lokalizacja: Ostrołęka
brickshelf: ManiekManiak

 

#323 Post autor: ManiekManiak »

Czy regulamin dopuszcza jazdę na oponach z 8466 ciężarówką zeskalowaną i zbudowaną pod 94.8? Ewentualnie jakie są konsekwencje? Szerokość pojazdu to szerokość na kołach czy szerokość kabiny/paki?

Awatar użytkownika
Chrupek
Posty: 834
Rejestracja: 2010-04-13, 09:57
Lokalizacja: Wawa

#324 Post autor: Chrupek »

Szerokość pojazdu to całkowita szerokość (z wyłączeniem wystających lusterek), więc trochę na tym tracisz. Jakby co to jeździsz na kołach przystosowanych do trialu i powinno być ok:]
Sezon w pełni!

Awatar użytkownika
TT
Posty: 1181
Rejestracja: 2004-05-27, 13:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
brickshelf: TT

 

#325 Post autor: TT »

ManiekManiak pisze:Czy regulamin dopuszcza jazdę na oponach z 8466 ciężarówką zeskalowaną i zbudowaną pod 94.8?
Ciężarówka nie ma być skalowana pod koła tylko do skali 12:1<=x<=14:1.
Jeśli koła pasują to może jechać.
Szerokośc auta to wymiar w najszerszym miejscu (nie biorą pod uwagę lustrek).

Regulamin mam już w małym palcu :-)
Pozdrawiam,
Tomek

Cieślu
VIP
Posty: 1262
Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
Lokalizacja: Karczew/Warszawa
brickshelf: cieslu12

 

#326 Post autor: Cieślu »

Hej. Mam takie drobne pytanie:
Czy maszyna zgłoszona na 1. zawody musi być zgłaszana ponownie?
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar

Awatar użytkownika
Chrupek
Posty: 834
Rejestracja: 2010-04-13, 09:57
Lokalizacja: Wawa

#327 Post autor: Chrupek »

Jeśli nic nie zmieniałeś, to pewnie wystarczy tylko notka, że startujesz tym samym.
Sezon w pełni!

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2137
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#328 Post autor: smyk »

gen_leihy pisze:Jeśli nic nie zmieniałeś, to pewnie wystarczy tylko notka, że startujesz tym samym.
O ile nie było zmian w wymiarach ogólnych i liczbie silników napędowych, to w sumie wystarczy tyle.

Ale nowe maszyny i te po poważnych przeróbkach trzeba zgłosić do wtorku.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9

Cieślu
VIP
Posty: 1262
Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
Lokalizacja: Karczew/Warszawa
brickshelf: cieslu12

 

#329 Post autor: Cieślu »

To niniejszym informuję że jadę tym samym przedługim Oshkoshem który tym razem jest jednak przykryty paką a uściślając plandeką.
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2137
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#330 Post autor: smyk »

Cieślu pisze:To niniejszym informuję że jadę tym samym przedługim Oshkoshem który tym razem jest jednak przykryty paką a uściślając plandeką.
To jak masz plandekę, to nie zapomnij o burtach.

Liczymy, że trochę jamnik pojeździ tym razem.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9

Zablokowany