Dokładnie.Barteq pisze o przestrzeni za zderzakiem, nie za błotnikiem. O, tej zapewne:
[MOC] Pneumatic Crane Truck
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- Waler
- VIP
- Posty: 768
- Rejestracja: 2010-09-08, 21:42
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- brickshelf: waler
- Kontakt:
-
No faktycznie, możnaby cos tam upchnąć, lecz szczerze powiedziawszy juz mi sie nie chce nic w tym modelu zmieniać, poprawiać, ulepszać. Zmeczyło mnie najbardziej budowanie kabiny. Wlekło sie to ze 2 miesiące, i już takiej drobnostki brak schodka uzupełniał nie będę :P
EDIT: Nie mogłem ścierpieć tej dziury i dorobiłem 2 schodki. Myslę, że teraz wyglada lepiej.
Dodatkowo jeszcze zwiększyłem zasięg dzwigu i poprawiłem stabilność drugiej części, tak iż teraz podnośnik staje dęba :D Zdjęcia wrzucam tutaj i edytuję pierwszy post. Co wy na to?
Jutro rozpoczynam prace nad filmem, "studio" juz przygotowane.
EDIT: Nie mogłem ścierpieć tej dziury i dorobiłem 2 schodki. Myslę, że teraz wyglada lepiej.
Dodatkowo jeszcze zwiększyłem zasięg dzwigu i poprawiłem stabilność drugiej części, tak iż teraz podnośnik staje dęba :D Zdjęcia wrzucam tutaj i edytuję pierwszy post. Co wy na to?
Jutro rozpoczynam prace nad filmem, "studio" juz przygotowane.
Ostatnio zmieniony 2010-11-06, 23:09 przez Waler, łącznie zmieniany 2 razy.
- Żbik
- Administrator
- Posty: 2960
- Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
- Lokalizacja: Gdynia
- brickshelf: Zbiczasty
-
Ja też przyłączam się do oklasków - model naprawdę robi pozytywne wrażenie tym bardziej jeśli weźmie się pod uwagę wiek twórcy i to, że jest to debiut.
No ale żeby nie było za słodko, trochę dziegciu ;) Otwieramy to foto i:
1. Autozawór kompresora jakiś taki bałaganiarski - mały siłownik z gumką napinającą powinien być nad/pod wyłącznikiem, w tej samej płaszczyźnie, a nie poza nim. Ułożenie które masz wprowadza niepotrzebne naprężenia dźwigienki wyłącznika.
2. Siłowniki podnoszenia paki powinny być na linii podłużnej osi symetrii podwozia - umożliwiłoby to większy kąt wysypu. A gdybyś nieco bardziej się wysilił, to można by zrobić wysyp jeśli nie trój- to przynajmniej dwustronny, tak jak to się dzieje w realu.
3. Napęd - model techniczny bez funkcji jazdy, to jak torcik bez wisienki na szczycie ;)
No ale żeby nie było za słodko, trochę dziegciu ;) Otwieramy to foto i:
1. Autozawór kompresora jakiś taki bałaganiarski - mały siłownik z gumką napinającą powinien być nad/pod wyłącznikiem, w tej samej płaszczyźnie, a nie poza nim. Ułożenie które masz wprowadza niepotrzebne naprężenia dźwigienki wyłącznika.
2. Siłowniki podnoszenia paki powinny być na linii podłużnej osi symetrii podwozia - umożliwiłoby to większy kąt wysypu. A gdybyś nieco bardziej się wysilił, to można by zrobić wysyp jeśli nie trój- to przynajmniej dwustronny, tak jak to się dzieje w realu.
3. Napęd - model techniczny bez funkcji jazdy, to jak torcik bez wisienki na szczycie ;)
Ostatnio zmieniony 2010-11-08, 08:00 przez Żbik, łącznie zmieniany 1 raz.
"As nigdy nie odmawia w słusznej sprawie!"
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
- Waler
- VIP
- Posty: 768
- Rejestracja: 2010-09-08, 21:42
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- brickshelf: waler
- Kontakt:
-
Dzisiaj zmontowałem do konca pierwszy filmik, ten ogolny. Link podany w pierwszym poście. Za film techniczny biorę się dopiero jutro. Z góry przepraszam za nie najlepszą jakość filmu, ale sprzęt na więcej nie pozwala ;P
Ostatnio zmieniony 2010-11-11, 10:22 przez Waler, łącznie zmieniany 1 raz.
Lepiej, ale kurcze kabina jest ewidentnie za szeroka.Ogolnie jesli chodzi o szczerokosc, ciezarowka sprawia wrazenie "splaszczonej" i "rozciagnietej" na boki. Na moje oko to kabina w tej skali powinna miec 18 studów - ale na takie radykalne zmiany juz chyba za pozno. No chyba ze masz duze ambicje, i masę nerwów i czasu. I kurcze, jazda i skręt, szkoda że tylko w taki sposób, bo zapewne ciut miejsca na silniki i wieżę do nich by się znalazlo. Wiem wybrzydzam, a sam mało publikuję (tak buduje, duzo, ale wstyd publikowac takie pokraki, a podwozie z kabina od 8x4 stoi juz z miesiac nieruszane). Ale narzekac ktos musi :P Tak czy siak, ladnie, jak na debiut bardzo dobrze.
PS. Podpory - to co juz bodajze Sariel pisał - podpory tylko z nazwy niestety.
Na przyszlosc, polecam te:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=167025
Bardzo stabilne, i solidne.
PS. Podpory - to co juz bodajze Sariel pisał - podpory tylko z nazwy niestety.
Na przyszlosc, polecam te:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=167025
Bardzo stabilne, i solidne.
Ostatnio zmieniony 2010-11-11, 00:00 przez Backbone, łącznie zmieniany 1 raz.
- M_longer
- VIP
- Posty: 5429
- Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
- Lokalizacja: Lubin
- brickshelf: M-longer
- Kontakt:
-
Dla osób ambitnych to może być ciekawe ;)Backbone pisze:Lepiej, ale kurcze kabina jest ewidentnie za szeroka.Ogolnie jesli chodzi o szczerokosc, ciezarowka sprawia wrazenie "splaszczonej" i "rozciagnietej" na boki. Na moje oko to kabina w tej skali powinna miec 18 studów - ale na takie radykalne zmiany juz chyba za pozno. No chyba ze masz duze ambicje, i masę nerwów i czasu.