Strona 2 z 2

: 2010-11-06, 15:51
autor: Barteq
Barteq pisze o przestrzeni za zderzakiem, nie za błotnikiem. O, tej zapewne:
Dokładnie.

: 2010-11-06, 17:52
autor: Waler
No faktycznie, możnaby cos tam upchnąć, lecz szczerze powiedziawszy juz mi sie nie chce nic w tym modelu zmieniać, poprawiać, ulepszać. Zmeczyło mnie najbardziej budowanie kabiny. Wlekło sie to ze 2 miesiące, i już takiej drobnostki brak schodka uzupełniał nie będę :P

EDIT: Nie mogłem ścierpieć tej dziury i dorobiłem 2 schodki. Myslę, że teraz wyglada lepiej.
Dodatkowo jeszcze zwiększyłem zasięg dzwigu i poprawiłem stabilność drugiej części, tak iż teraz podnośnik staje dęba :D Zdjęcia wrzucam tutaj i edytuję pierwszy post. Co wy na to?

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jutro rozpoczynam prace nad filmem, "studio" juz przygotowane.

: 2010-11-06, 19:55
autor: Hezar
Jak już kilkakrotnie wspomniano, debiut wyszedł Ci naprawdę dobrze.
Oprócz zbyt szerokiej kabiny razić nieco może za duża odległość pomiędzy osią przednią a osiami tylnymi. Reszta bez zastrzeżeń.

I jeszcze jedno: Słuchaj się Sariela, bo słusznie prawi.

Pozdrawiam (:

: 2010-11-08, 07:57
autor: Żbik
Ja też przyłączam się do oklasków - model naprawdę robi pozytywne wrażenie tym bardziej jeśli weźmie się pod uwagę wiek twórcy i to, że jest to debiut.

No ale żeby nie było za słodko, trochę dziegciu ;) Otwieramy to foto i:

1. Autozawór kompresora jakiś taki bałaganiarski - mały siłownik z gumką napinającą powinien być nad/pod wyłącznikiem, w tej samej płaszczyźnie, a nie poza nim. Ułożenie które masz wprowadza niepotrzebne naprężenia dźwigienki wyłącznika.
2. Siłowniki podnoszenia paki powinny być na linii podłużnej osi symetrii podwozia - umożliwiłoby to większy kąt wysypu. A gdybyś nieco bardziej się wysilił, to można by zrobić wysyp jeśli nie trój- to przynajmniej dwustronny, tak jak to się dzieje w realu.
3. Napęd - model techniczny bez funkcji jazdy, to jak torcik bez wisienki na szczycie ;)

: 2010-11-10, 23:50
autor: Waler
Dzisiaj zmontowałem do konca pierwszy filmik, ten ogolny. Link podany w pierwszym poście. Za film techniczny biorę się dopiero jutro. Z góry przepraszam za nie najlepszą jakość filmu, ale sprzęt na więcej nie pozwala ;P

: 2010-11-10, 23:58
autor: Backbone
Lepiej, ale kurcze kabina jest ewidentnie za szeroka.Ogolnie jesli chodzi o szczerokosc, ciezarowka sprawia wrazenie "splaszczonej" i "rozciagnietej" na boki. Na moje oko to kabina w tej skali powinna miec 18 studów - ale na takie radykalne zmiany juz chyba za pozno. No chyba ze masz duze ambicje, i masę nerwów i czasu. I kurcze, jazda i skręt, szkoda że tylko w taki sposób, bo zapewne ciut miejsca na silniki i wieżę do nich by się znalazlo. Wiem wybrzydzam, a sam mało publikuję (tak buduje, duzo, ale wstyd publikowac takie pokraki, a podwozie z kabina od 8x4 stoi juz z miesiac nieruszane). Ale narzekac ktos musi :P Tak czy siak, ladnie, jak na debiut bardzo dobrze.

PS. Podpory - to co juz bodajze Sariel pisał - podpory tylko z nazwy niestety.
Na przyszlosc, polecam te:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=167025

Bardzo stabilne, i solidne.

: 2010-11-11, 00:04
autor: Kubrick
A wiesz,ze za lampy swiecace na niebiesko moze poleciec dowod? :P
Fajnie to smiga, nie podoba mi sie ten silnik przeciwsobny, ale rozumiem, ze braklo miejsca na inny uklad.

: 2010-11-11, 00:06
autor: M_longer
Backbone pisze:Lepiej, ale kurcze kabina jest ewidentnie za szeroka.Ogolnie jesli chodzi o szczerokosc, ciezarowka sprawia wrazenie "splaszczonej" i "rozciagnietej" na boki. Na moje oko to kabina w tej skali powinna miec 18 studów - ale na takie radykalne zmiany juz chyba za pozno. No chyba ze masz duze ambicje, i masę nerwów i czasu.
Dla osób ambitnych to może być ciekawe ;)

Obrazek