[MOC] Brama Kaer Morhen

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
kris kelvin

[MOC] Brama Kaer Morhen

#1 Post autor: kris kelvin »

No i w zasadzie wszystko widać.
Komu się podoba niech się podoba, komu nie niech się nie podoba.
Arcydzieło to to nie jest, ale wyszło przyzwoicie.
Moja ostatnia druga i ostatnia praca na CCC VIII w kategorii "Prepare to war".
Chyba tyle...

Obrazek

Flickr

Brickshelf jak opublikują

Alleluja i do przodu!!!

Awatar użytkownika
glaz_pimpur
VIP
Posty: 1389
Rejestracja: 2008-05-13, 20:25
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: glaz-pimpur

 

#2 Post autor: glaz_pimpur »

Od razu wiadomo kto to zrobił. Podbis był zbędny:)
Nie pamiętam jak to w ksiązce było opisane, w grę nie grałem, więc nie mam porównania, ale największym brakiem jest brak wiedźmina Geralta. Może któryś z kapturów to jest on ale nie mam pojęcia który. Co robią tam te rycerzyki?
Idąc dalej tym tokiem rozumowania, to skoro GO tam nie ma i wszystko wygląda cacy to są to czasy PRZED?
Poza tym podoba mi się sama brama, za to, że ma szerokość większą niż 2 bricki i za wszystkie drewniane nadbudówki. Z budowli wewnątrz na uwagę zasługuje oczywiście daszek nad częscia drewnianą.
Całość standardowo trzyma wysoki poziom.
Good Luck!
Ostatnio zmieniony 2010-12-21, 13:44 przez glaz_pimpur, łącznie zmieniany 3 razy.
acmilaneo pisze:jak widzę zawiść niektórych osób wobec osób niebudujących i niepublikujących to aż mi się odechciewa brać udział w tych zakupach

Hezar
Posty: 933
Rejestracja: 2016-08-29, 17:30
Lokalizacja: Oberschlesien

#3 Post autor: Hezar »

kris kelvin pisze:Arcydzieło to to nie jest, ale wyszło przyzwoicie.
Ja bym nawet dodał, że bardzo przyzwoicie.
Na pierwszy rzut oka jakby mi tu czegoś brakowało, jakby było nieco pustawo, ale po bliższych oględzinach stwierdziłem, że chyba tak właśnie ma być.

Powodzenia w konkursie.

Awatar użytkownika
Ex3qtor
Posty: 481
Rejestracja: 2008-02-01, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: X3qtor

 

#4 Post autor: Ex3qtor »

Glaz - tak jak kris zaznaczył - wziął sobie tylko nazwę, więc z realiami Wiedźmina nie ma to nic wspólnego (a szkoda - jak zobaczyłem nazwę, pomyślałem "Kris robi Wiedźmina - wow, będzie mega").
A więc swobodnie można to oceniać jako "luźną" pracę, mi podobają się drewniane wstawki, które zresztą się już chyba kiedyś u krisa pojawiły. Przypadkowy, jak wynika z flickra pomysł z bramą na kanale tez wyszedł bardzo interesująco (i w jakiś sposób może nawiązuje do nazwy "Warownia Starego Morza";-)
Jedyne co, to tak mi się wydaje, że ta droga i ten trawniczek jakieś takie "sterylne" i jednobarwne - jakieś okazjonalne round platy w charakterze kamyków by chyba nie zaszkodziły.
Praca na Twoim poziomie, jak glaz napisał - można odgadnąć, że to Ty.

Również powodzenia.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...

kris kelvin

#5 Post autor: kris kelvin »

No niestety ta sterylność to taki trochę mój znak firmowy :D
Niestety, jak nie skończę czegoś w miarę szybko to już zupełnie tracę do tego zapał i chęć.
No i to w zasadzie tyle gwoli wyjaśnień.

Awatar użytkownika
Chrupek
Posty: 834
Rejestracja: 2010-04-13, 09:57
Lokalizacja: Wawa

#6 Post autor: Chrupek »

Sama budowla bardzo ładna, patrząc z daleka nie sprawia nawet wrażenia, że jest z klocków. Niestety minifigi jakie są, takie są i nieco psują konwencję realistycznych kolorów. Choć z drugiej strony, gdy wyobrażę sobie tą scenkę bez 'ludziów' to byłoby zbyt pusto:]
Sezon w pełni!

Awatar użytkownika
Ciamek
VIP
Posty: 2771
Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: Piglet
Kontakt:

 

#7 Post autor: Ciamek »

Architektonicznie i górotwórczo bardzo ładnie!
Ale łaj ders noł singl kolorowy kwiatek??
Można się zdołować: oP
Zdrufko, Ciamek

Mrutek

#8 Post autor: Mrutek »

Ciamek pisze: Ale łaj ders noł singl kolorowy kwiatek??
Można się zdołować: oP
Ale to Ciamku Twój styl ;)
Nie wiedziałem co napisać - dzięki za podpowiedź - mroczne to jakieś...
I właśnie "oczami wyobraźni" ujrzałem rozwaloną bramę, osmolone ściany, sczerniałe kościotrupy+ gdzieniegdzie pobielałe kości i zupełny brak życia...
Byłoby jeszcze bardziej dołujące ale inne i kontrowersyjne.

Misaki
Posty: 85
Rejestracja: 2007-09-23, 17:34
Lokalizacja: Sosnowiec
brickshelf: Misaki

 

#9 Post autor: Misaki »

Bardzo mi się podoba. Może brakuje podłoża z round plate tylko. Jest w tej pracy pewna surowość ale według mnie działa to na jej plus.
Ostatnio zmieniony 2010-12-21, 18:59 przez Misaki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Der
Posty: 83
Rejestracja: 2010-11-14, 17:42
Lokalizacja: Kraków

#10 Post autor: Der »

Hm. Ja w sumie nie umiem jeszcze określić czy dany twór ma dużo krisokelwinowatowości w sobie, ale praca mi się wyjątkowo podoba właśnie za jej surowość. Wręcz za tą nieklockową sterylność. Jest kompletna, mądrze zbudowana i ciekawa (nie, że jest brama i obok budynek 1 i budynek dwa, trochę muru pomiędzy i woda na dole, tylko budowla jest bardziej złożona). Świetna praca.
<cisza>
Słyszysz?

Awatar użytkownika
Cevillus
Posty: 553
Rejestracja: 2010-04-29, 21:14
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: greenboy55

 

#11 Post autor: Cevillus »

Jeszcze nie miałem okazji zagrać w Wiedźmina ale będę musiał żeby zobaczyć przestawioną przez Ciebie Bramę Kaer Morhen :D MOC jak najbardziej skromny ale udany. Nic złego na temat budowli napisać na razie nie mogę.

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#12 Post autor: Jerac »

Zagrać. Może lepiej poczytać...?
A co do samej pracy... podtrzymuję wszystkie uwagi jakie zgłaszałem do wersji beta. Czyli w skrócie, jest ok, ale miejscami bez sensu...

rasch22

#13 Post autor: rasch22 »

A ja powiem ze czegoś mi tu brakuje, praca bardzo dobra ale chyba brakuje mi tego wrażenia jakie robią na mnie twoje wcześniejsze MOC'e, Powodzenia w konkursie ;)

Awatar użytkownika
zgrredek
Posty: 2259
Rejestracja: 2007-12-10, 08:01
Lokalizacja: Ankh-Morpork
brickshelf: zgrredek
Kontakt:

 

#14 Post autor: zgrredek »

Zastanawiam się jak odbierałbym tę pracę, gdybym nie znał historii jej powstawania. No bo od razu rzuca mi się w oczy brak jakiejś myśli urbanistycznej. A z drugiej strony ten urbanistyczny nieład dodaje pracy realizmu. Wiele jest budynków, które przez lata obrosły przybudówkami i są całkiem niepodobne do pierwotnego wyglądu. Myślę, że tu mamy właśnie przykład tego.
Szkoda, że nie wypełniłeś tych murów większą ilością akcji. W czasie gorączkowych przygotowań, gdy wróg u bram, może wydarzyć się wiele i tego mi tu brakuje.

Nexus 7

#15 Post autor: Nexus 7 »

zgrredek pisze:No bo od razu rzuca mi się w oczy brak jakiejś myśli urbanistycznej. A z drugiej strony ten urbanistyczny nieład dodaje pracy realizmu.
A to ciekawe, bo wedlug mnie jest akurat odwrotnie. Urbanistycznie to ma sens, nie ma tu ani grama chaosu, ktory byl wlasnie cecha charakterystyczna takiej zabudowy wtloczonej w obreb miejskich murow.

ODPOWIEDZ