Strona 1 z 1

[MOC] Zabójstwo Hendrika Schmutza

: 2010-12-29, 18:39
autor: Fistach
Obrazek
Link do zdjecia w wiekszej rozdzielczosci (800x450)

Scenka z misji "House of cards" z najnowszej (ale już dość starej) odsłony Hitmana. 5 kompletów świateł PF oświetla scenkę morderstwa kuriera za pomocą garoty. Aby scenka była nieco bardziej mroczna oświetlenie ustawione jest na siłę 4 w siedmiostopniowej skali akumulatorka.

A tu poniżej zdjęcia scenki w normalnym świetle. Zarówno wnętrza windy jak i jej dachu).

Obrazek Obrazek

: 2010-12-29, 18:41
autor: Backbone
Właśnie 3 dni temu skończyłem po raz kolejny Blood Money.
Klimatyczne. Proszę o więcej tego typu moc-y :P

: 2010-12-29, 19:43
autor: Cevillus
Grałem trochę w Hitman Blood Money ale jeszcze owej 10 misji "A House of Cards" nie zaliczyłem :)

: 2010-12-29, 22:14
autor: Der
Przefajne! Lubię odtwarzanie scenek/postaci z gier w Lego. xD

: 2010-12-30, 07:47
autor: glaz_pimpur
Podoba mi się to oświetlenie. W grę nie grałem więc mam pytania:
Czy ON wyszedł z lampy tak jak to rozumiem ze zdjęcia, czy może z jakiegoś panelu obok? I gdzie są guziczki do windy? Oprócz tego, że to mały pokój bez okien to skąd wiadomo, że to winda?

: 2010-12-30, 08:32
autor: Fistach
glaz_pimpur pisze:Czy ON wyszedł z lampy tak jak to rozumiem ze zdjęcia, czy może z jakiegoś panelu obok?
W każdej windzie masz właz służący do ewakucji do szybu w którym w środku jest drabinka. Można go otworzyć. Guziczki są z lewej strony za rogiem ale ich nie widać niestety.
glaz_pimpur pisze:Oprócz tego, że to mały pokój bez okien to skąd wiadomo, że to winda?
No właśnie ten panel z przyciskami dużo by pomógł. Następnym razem na pewno będzie wiadomo że to winda:)

: 2010-12-30, 08:56
autor: glaz_pimpur
Fistach pisze:glaz_pimpur napisał/a:
Czy ON wyszedł z lampy tak jak to rozumiem ze zdjęcia, czy może z jakiegoś panelu obok?

W każdej windzie maż właz służący do ewakucji do szybu w którym w środku jest drabinka. Można go otworzyć. Guziczki są z lewej strony za rogiem ale ich nie widać niestety.
Właśnie wiem, że jest. Tylko wg mnie powinien być w innym miejscu. Spójrz na lampę po prawej. Jest dłuższa od tej po lewej o właśnie ten właz, co sugeruje, że właz znajduje się w lampie. Przesunąłbym albo właz bardziej na środek, albo skrócił lampę po prawej.
BTW przyszło mi do głowy, że każda porządna winda powinna mieć jeszcze LUSTRO i CHROMOWANĄ PORĘCZ.

wspominałem, że oświetlenie bardzo mi się podoba?

: 2010-12-30, 09:29
autor: Fistach
glaz_pimpur pisze:wspominałem, że oświetlenie bardzo mi się podoba?
Tak. Dzieki :)

Wlasnie przesuniecie lampy nie bardzo wchodzilo w gre bo idiotycznie to wygladalo. Lampa jest po prostu pod wlazem i kawalek lampy sie obraca wrac z wlazem i oswietla gore gdy trzeba skorzystac z wlazu ;) Praktyczne, prawda?:P

: 2010-12-30, 09:38
autor: glaz_pimpur
Fistach pisze:Praktyczne, prawda?:P
Rozważając windę jako taką - tak.
Jednak dla zabójcy wszelkie manewry ze światłem ZANIM ofiara zostanie wyeliminowana mogą okazać się sporym utrudnieniem (szamotanina, niepotrzebny hałas, nie daj boże uruchomienie jakiegoś alarmu w windzie).
Ale jak wspominałem w grę nie grałem, więc może ten kurier jest mało rozgarnięty.
Co nie znaczy, że klimatu w tej pracy nie ma. Czuje się go, tylko ja czepiam sie szczegółów;)

: 2010-12-30, 09:39
autor: Fistach
glaz_pimpur pisze:Jednak dla zabójcy wszelkie manewry ze światłem ZANIM ofiara zostanie wyeliminowana mogą okazać się sporym utrudnieniem (szamotanina, niepotrzebny hałas, nie daj boże uruchomienie jakiegoś alarmu w windzie).
W grze już właz był otwarty :) wiadomo jakby hitman ruszył ten właz jak gość by stał w środku to by nic z tego nie wyszło :)

A co do chromu to akurat w grze ta winda nie miała chromu a ja i tak nie mam chromowanych klocków ;)

Może kiedyś się dorobię :)