Być może będzie dzisiaj późnym wieczorem, jeśli nie, to jutro koło 22 - 23... Zmieniona została dolna linia kabiny pod chłodnicą, zmienione zawiasy na zbliżone do tych wykorzystanych przez TA w modelu 362 - ale nie jestem zadowolony z ich trwałości (klocki nowiutkie). Totalnie przebudowany został także silnik, chłodnica i układ sterowania (teraz schowany pod górną warstwą ramy podwozia). To wymusiło częściową zmianę samej ramy i przedniego zawieszenia, ale udało mi się zachować jako taką ich wytrzymałośćTiTo & Anakin pisze:Jakieś photo liftingu K100 :]
Żeby nie było całkiem OT to powiem, że po konsultacjach z kilkoma osobami (w tym dwóch kierowców K100) oraz zabawie w programie do obróbki grafiki ustaliłem proporcje kabiny W900 do K100 - nie były one do końca jasne a o uzyteczne fotografie bardzo trudno. Coś tam się udało, będą więc stanowiły parę
Mam już potrzebne części i pozbierałem trochę fotek silnika CAT3408, więc zaraz po skończeniu liftingu K100 zabieram się z zwiększonym zapałem za W900. Mam nadzieję, że zapowiadane ocieplenie nie zniweczy moich planów fotek plenerowych
PS. Fotki K100 będą w wątku o K100, W900 wylądują tutaj