Cieszę się, że taki nowicjusz jak ja mógł zmotywować kogoś tak doświadczonego;)
Jest wspaniały, jak już mówiłem dokładnie odtworzyłeś elementy które ja pominąłem, tak jak zakończenia boomów i wyszły świetnie. To, czego nie widać na zdjęciach, to to jak te modele zachodzą budowniczym za skórę. Są strasznie delikatne i niestabilne, zbudowanie czegoś takiego wymaga anielskiej cierpliwości, ale jak się wydało tyle kasy na kratownice to nie ma odwrotu. Zastanawia mnie też, jak model znosi obrót, podpory nie są za słabe do pracy bokiem?
Pamiętam jak bardzo się ucieszyłem na widok 7632 ą tą idealną kratownicę, niestety jest ona wyjątkowo nie AFOL-ska i przez za duże luzy na łączeniach łatwo się rozczepia. Widocznie projektant nie wpadł na to, że ktoś może być na tyle szalony by robić z nich 2-3 metrowe żurawie.
Także jeszcze raz brawo za podjęcie się tego tematu, dokończenie mimo niesprzyjającego losu i co charakterystyczne dla Twoich prac przepiękny, realistyczny wygląd połączony z pełną funkcjonalnością.
PS Chciałbym móc zobaczyć te dwa dźwigi razem. Twój przy szerokości 10 studów jest bardzo masywny, tak jak oryginał. Mój demag będzie się przy nim jak młodszy brat;)
PPS Może pokusisz się o stworzenie najnowszej zabawki Liebherra
LR 13000 , bo ja mam serdecznie dość żurawi kratownicowych.