ammarmar pisze: Freightliner 6-axle tipper
To ładniejsze :p Nie wiem co pieknego w tych amerykanskich ciezarowkach. Nigdy mnie nie zachwycały.
Btw Emilus, moze kolej na tego ginafa?
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
ammarmar pisze: Freightliner 6-axle tipper
Ale przecie napisal ze to poidelko!M_longer pisze: I wydaje mi się że to już jest maksimum tego co można wcisnąć do maszyny w tej skali. Bo jakie jeszcze mechanizmy może mieć?
Maciej Drwięga pisze:czas naświetlania zdjęcia nie ma wpływu na przezroczystość Jeraca.
kris kelvin pisze: Boże chroń Lugpol.
Tak, zgadzam się. Teraz można już spokojnie i bez grymasu bólu na twarzy patrzeć na Twoje modele. Dryft postępuje :) Nie mogę, niestety, obejrzeć teraz filmu więc na tym poprzestanę.Sariel pisze:myślę że to najbardziej skomplikowane i najbardziej dopieszczone estetycznie co kiedykolwiek zbudowałem.
No nie, Sarielu, poważni ludzie tak nie robią ;) Uczciwość artysty nie pozwala :)Sariel pisze:Nie są one ze sobą niczym połączone, i trzyma je w kupie wewnętrzna struktura bomu - jak również duże nalepki na jego bokach, bo skoro Jerac może robić MOCe trzymające się na nalepkach to czemu nie ja? :P
Taki pocałunek śmierci... ;)kris kelvin pisze:TT napisał/a:
MOC roku.
Przykro mi Sariel, ale zwykle coś takiego okazuje się klątwą :D
Jak wyjaśniłem już w opisie, kierownica mogła być obracana silnikiem albo wcale. Co do atrapy, pewnie dałoby się połączyć ją mechanicznie z napędem, owszem. Ciągnąc wał napędowy po dachu na przykład. Pardon, ale nie widzę co ma "kasa" do użycia dwóch micromotorów. To już lepiej przyczep się do chromów.Robson pisze:Ale dla mnie używania silnika po to żeby kierownica się kręciła albo atrapa w silniku.
(tak jakby to nie mogłoby być połączone razem)