Hej!
Tak, jeszcze żyję!
Ostatnio miałem trochę wolnego czasu i weny, tak więc wyciągnąłem klocki i w jeden wieczór wybudowałem Marine, pochodzącego z bardzo dobrej gry jaką jest Starcraft 2.
W sumie, nie wiem co o nim można więcej napisać, ponieważ to tak naprawdę jedynie zlepek kilku klocków, jednakże liczę że się Wam spodoba.
Więcej zdjęć na flickr.
Pozdrawiam!
PS: Chciałbym podziękować mojemu koledze, Konradowi, za kapitalną obróbkę zdjęcia tytułowego!
[MOC] Marine...
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- pitrek02
- Posty: 880
- Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
- Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
- brickshelf: pitrek02
-
[MOC] Marine...
Ostatnio zmieniony 2011-02-20, 20:05 przez pitrek02, łącznie zmieniany 2 razy.
Pierwszy!
Piękny! Marine wyszedł Ci perfekcyjnie, będę musiał podobnego zbudować :) Zdjęcie tytułowe jest rewelacyjne!
Ciekawy pomysł ze zrobieniem kasków jako naramienników - kiedyś też robiłem z nimi próby- mocowanie rąk stanowiło dla mnie największy problem.
Jak będziesz mieć chwilkę, to zrób jakieś oznaczenia (jak marinsi mieli w grze).
Tak jak Ci wcześniej pisałem w trakcie konsultacji: nie do końca jestem przekonany co do wielkości dłoni (IMO powinna być większa). Nogi bardzo prosto wykonane, ale efekt jest moim zdaniem świetny. Z tyłu zamiast pociętego flexa użyłbym tej części w kształcie "T".
Przydałoby się jeszcze zdjęcie marinsa bez karabinu - chciałbym zobaczyć, jak wykonałeś jego tors i ręce.
To teraz spróbuj zrobić Jima Raynora ;)
Piękny! Marine wyszedł Ci perfekcyjnie, będę musiał podobnego zbudować :) Zdjęcie tytułowe jest rewelacyjne!
Ciekawy pomysł ze zrobieniem kasków jako naramienników - kiedyś też robiłem z nimi próby- mocowanie rąk stanowiło dla mnie największy problem.
Jak będziesz mieć chwilkę, to zrób jakieś oznaczenia (jak marinsi mieli w grze).
Tak jak Ci wcześniej pisałem w trakcie konsultacji: nie do końca jestem przekonany co do wielkości dłoni (IMO powinna być większa). Nogi bardzo prosto wykonane, ale efekt jest moim zdaniem świetny. Z tyłu zamiast pociętego flexa użyłbym tej części w kształcie "T".
Przydałoby się jeszcze zdjęcie marinsa bez karabinu - chciałbym zobaczyć, jak wykonałeś jego tors i ręce.
To teraz spróbuj zrobić Jima Raynora ;)
Ostatnio zmieniony 2011-02-20, 20:38 przez KUKUS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 951
- Rejestracja: 2007-06-21, 16:23
- Lokalizacja: Kraków
- brickshelf: spacelord
- Kontakt:
-
Bez karabinu to by trzeba było dorabiać jakieś sensowne ręce pewnie...
Choć Jeracowe ludziki wg mnie nieco bardziej dopracowane są, to ten też jest sympatyczny :) trzeba się namęczyć żeby jakiegoś sensownego humanoida w tej wielkości zrobić...
edit
A zdjęcie główne bardzo fajne jest :) akurat widać to co najładniejsze (tzn bez stóp) ;P
Choć Jeracowe ludziki wg mnie nieco bardziej dopracowane są, to ten też jest sympatyczny :) trzeba się namęczyć żeby jakiegoś sensownego humanoida w tej wielkości zrobić...
edit
A zdjęcie główne bardzo fajne jest :) akurat widać to co najładniejsze (tzn bez stóp) ;P
Ostatnio zmieniony 2011-02-20, 20:58 przez spacelord, łącznie zmieniany 1 raz.
Głowa za wysoko, gnat za wielki. To tak w skrócie.
Myślę że w przypadku marine'a z SC2 kaski na naramienniki to jest zły pomysł, mają niewłaściwy kształt. Raczej bym zrobił je tak samo jak u marines z warhammera, tylko środek rzecz jasna inaczej. Kask tak umieścić aby ledwo wystawał za obrys (jakoś się da). Te charakterystyczne wydechy z tyłu koniecznie trzeba zrobić. Jakby się dało to te kółka z przodu też, chociaż to będzie trudne.
No a broń - jest po prostu za duża jak na skalę której użyłeś.
Myślę że w przypadku marine'a z SC2 kaski na naramienniki to jest zły pomysł, mają niewłaściwy kształt. Raczej bym zrobił je tak samo jak u marines z warhammera, tylko środek rzecz jasna inaczej. Kask tak umieścić aby ledwo wystawał za obrys (jakoś się da). Te charakterystyczne wydechy z tyłu koniecznie trzeba zrobić. Jakby się dało to te kółka z przodu też, chociaż to będzie trudne.
No a broń - jest po prostu za duża jak na skalę której użyłeś.