[MOC] Marine...

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
pitrek02
Posty: 880
Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
brickshelf: pitrek02

 

[MOC] Marine...

#1 Post autor: pitrek02 »

Hej!

Tak, jeszcze żyję!
Ostatnio miałem trochę wolnego czasu i weny, tak więc wyciągnąłem klocki i w jeden wieczór wybudowałem Marine, pochodzącego z bardzo dobrej gry jaką jest Starcraft 2.
W sumie, nie wiem co o nim można więcej napisać, ponieważ to tak naprawdę jedynie zlepek kilku klocków, jednakże liczę że się Wam spodoba.

Obrazek

Więcej zdjęć na flickr.

Pozdrawiam!

PS: Chciałbym podziękować mojemu koledze, Konradowi, za kapitalną obróbkę zdjęcia tytułowego!
Ostatnio zmieniony 2011-02-20, 20:05 przez pitrek02, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
KUKUS
VIP
Posty: 852
Rejestracja: 2007-06-25, 09:50
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: Kukus
Kontakt:

 

#2 Post autor: KUKUS »

Pierwszy!

Piękny! Marine wyszedł Ci perfekcyjnie, będę musiał podobnego zbudować :) Zdjęcie tytułowe jest rewelacyjne!

Ciekawy pomysł ze zrobieniem kasków jako naramienników - kiedyś też robiłem z nimi próby- mocowanie rąk stanowiło dla mnie największy problem.

Jak będziesz mieć chwilkę, to zrób jakieś oznaczenia (jak marinsi mieli w grze).

Tak jak Ci wcześniej pisałem w trakcie konsultacji: nie do końca jestem przekonany co do wielkości dłoni (IMO powinna być większa). Nogi bardzo prosto wykonane, ale efekt jest moim zdaniem świetny. Z tyłu zamiast pociętego flexa użyłbym tej części w kształcie "T".

Przydałoby się jeszcze zdjęcie marinsa bez karabinu - chciałbym zobaczyć, jak wykonałeś jego tors i ręce.

To teraz spróbuj zrobić Jima Raynora ;)
Ostatnio zmieniony 2011-02-20, 20:38 przez KUKUS, łącznie zmieniany 1 raz.

spacelord
Posty: 951
Rejestracja: 2007-06-21, 16:23
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: spacelord
Kontakt:

 

#3 Post autor: spacelord »

Bez karabinu to by trzeba było dorabiać jakieś sensowne ręce pewnie...
Choć Jeracowe ludziki wg mnie nieco bardziej dopracowane są, to ten też jest sympatyczny :) trzeba się namęczyć żeby jakiegoś sensownego humanoida w tej wielkości zrobić...

edit
A zdjęcie główne bardzo fajne jest :) akurat widać to co najładniejsze (tzn bez stóp) ;P
Ostatnio zmieniony 2011-02-20, 20:58 przez spacelord, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#4 Post autor: Jerac »

Głowa za wysoko, gnat za wielki. To tak w skrócie.

Obrazek

Myślę że w przypadku marine'a z SC2 kaski na naramienniki to jest zły pomysł, mają niewłaściwy kształt. Raczej bym zrobił je tak samo jak u marines z warhammera, tylko środek rzecz jasna inaczej. Kask tak umieścić aby ledwo wystawał za obrys (jakoś się da). Te charakterystyczne wydechy z tyłu koniecznie trzeba zrobić. Jakby się dało to te kółka z przodu też, chociaż to będzie trudne.

No a broń - jest po prostu za duża jak na skalę której użyłeś.

ODPOWIEDZ