[WIP] QinetiQ 6x6 wersja 7

Wszystko co związane z / everything about LEGO Truck Trial, Cross Country, Truck Racing, Outdoor Car Racing

Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
lyyar
Posty: 263
Rejestracja: 2008-12-10, 15:45
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

[WIP] QinetiQ 6x6 wersja 7

#1 Post autor: lyyar »

Witajcie,

ze względu na braki czasowe przez ostatnie 3 tygodnie nie mogę dobrnąć do konca projektu, na dodatek całą motywacje zredukowała paczka klocków która w moich marzeniach miała dojsc a nie doszla ... stad kilka nowych smialych i nowatorskich rozwiazan technicznych zostalo zastapione oklepanymi patentami i tak serio nie wiem jak to bedzie ... ehhh

-masa około 2,4kg (EDIT: obecnie 2825g)
-napęd - 3 M
-skręt - 1 M
-silniki napędowe znajdują się w mostach (w oryginale są w piastach kół ...)
-QQ jest 2 biegowy, 1:18, 1:6 oraz luz (EDIT: już nie jest - zostało 1:18)
-światła przednie bixenonowe (a jak !) świecące i uruchamiane z pilota
-2 battery boxy - pierwszy miedzy 1 a 2 osią, drugi wiszący za trzecią osią, dzięki nim środek ciężkości jest baaaaardzo nisko.

Wymiary auta:
-długość - 60 studów
-szerokość - 27 studów
-wysokość - 31 studów

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kabina juz jest ale wstrzymuję się z jej pokazywaniem ...jesli dam rade na sobote to bedzie niespodzianka ... a jak nie dam rady to przyniosę kamere HD 3D 7D ... itd... cos skręcę ...

L
Ostatnio zmieniony 2011-04-15, 23:05 przez lyyar, łącznie zmieniany 5 razy.
nothing 0%

Awatar użytkownika
Barteq
Posty: 157
Rejestracja: 2009-04-02, 10:06
Lokalizacja: Białystok
brickshelf: Barteq

 

#2 Post autor: Barteq »

Tłum domaga się filmu.

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#3 Post autor: Sariel »

Powiedz coś więcej o tych światłach, bo wyglądają jakby mogły usmażyć sędziego w sobotę.

Awatar użytkownika
Chrupek
Posty: 834
Rejestracja: 2010-04-13, 09:57
Lokalizacja: Wawa

#4 Post autor: Chrupek »

Ładne to podwozie:)

I zdecydowanie dobra to była decyzja, przenieść listwy skrętne w górę:)
Sezon w pełni!

Awatar użytkownika
lyyar
Posty: 263
Rejestracja: 2008-12-10, 15:45
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

#5 Post autor: lyyar »

Sariel pisze:Powiedz coś więcej o tych światłach, bo wyglądają jakby mogły usmażyć sędziego w sobotę.
Energooszczedne żarówki OSRAM o zdublowanej mocy,
widmo w okolicach 90% 460 nm (blue) oraz 10% 600 nm (yellow) ...

No w sumie nie wiem co napisac ... zrobilem 2-kolorowe klosze - fajnie swieca ... dorabiam wiec ideologie :)
gen_leihy pisze: I zdecydowanie dobra to była decyzja, przenieść listwy skrętne w górę:)
Jedyna sluszna moim zdaniem ... teraz ten mechanizm działa :)

L
Ostatnio zmieniony 2011-04-12, 22:06 przez lyyar, łącznie zmieniany 2 razy.
nothing 0%

Awatar użytkownika
eric trax
Administrator
Posty: 2462
Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: erictrax

 

#6 Post autor: eric trax »

Widzę, że nie tylko ja będę używał do napędu Mediumy :) Jednak niepokoi mnie następujące zdanie :>
QQ Demonstrator HED 6x6 v.7 5%... to nie chce jechać
Proszę powiedz, że pomyliłeś zębatki i każda oś jechała w inną stronę a nie brakowało mocy...
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.

Awatar użytkownika
lyyar
Posty: 263
Rejestracja: 2008-12-10, 15:45
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

#7 Post autor: lyyar »

Wlasnie jestem bo zdemontowaniu skrzyni biegow - z powodu masy pojazdu zaczela wytwarzac bardzo duze opory co uniemozliwialo kompletnie jazde.

Wiec skrzyni nie ma, na dodatek w planach walnałem sie aż o 825 gram, zamierzalem zrobic pojazd w okolicach 2kg a wyszly prawie 3 kg - 3 mediumy spokojnie pociagną taką masę ale najtwardsze zamortyzatory w niezaleznym zawieszeniu kompletnie nie radza sobie z dynamicznymi zmianami masy. Pojazd zachowuje sie jak cadillac wjezdzajacy na kraweznik - ale bez zdecydowanego "odbicia" - taki kapeć sie zrobił ... a to nie o to w trialu chodzi ...

Wiec moj nastepny ruch (po zawodach) to nowe sprezyny lub kompletny redesign zawieszenia niezaleznego tak aby amortyzatory inaczej w nim pracowaly ...

L

P.S. Fotki pogiepeemowe - nie czyscilem go bo ciekawiej wyglada, a i tak czeka go demontaż... bidulek

Obrazek

http://www.brickshelf.com/gallery/Lyyar ... irty00.jpg

00 ... 16
Ostatnio zmieniony 2011-04-16, 21:21 przez lyyar, łącznie zmieniany 4 razy.
nothing 0%

ODPOWIEDZ