Auto bardzo fajne, oryginalne.
Myślę że warto zawalczyć ze skrętem, 1 silniczek ze ślimakiem na 2 osie to trochę mało. Może dodać 2 mediuma, albo w ogóle włożyć 1 XL. Ten ślimak też mogłbyś zmienić na zwykłą przekładnie.
Zmiana biegów nie jest za wolna? Myślę że spokojnie wystarczył by ślimak na z8.
Udało Ci się rozwiązać problem haczących amortyzatorów?
Co do przeskakujących listew to może patent Lizaka okażę się pomocny.
Jest to pierwszy(?) transporter więc wniesie trochę świeżości. Powodzenia na rajdzie!
Ostatnio zmieniony przez Mistakes 2011-06-14, 15:30, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Wpisy: 1460 Skąd: Polska
Wysłany: 2011-06-14, 16:22
Na pierwsze auto trialowe, pięknie.
Ale szczerze? Obym był złym prorokiem ale aa 99% auto nie ukończy rajdu.
Natomiast bardzo cieszy, że zbierzesz cenne doświadczenia i będziesz się z nami ścigał. Fajnie, że rośnie nowy niesztamponowy konstruktor.
Wiek: 44 Dołączył: 16 Sty 2009 Wpisy: 374 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-14, 16:35
Emil, po czym wnosisz, że "pięknie"?
Ja widzę tylko zdjęcia bebechów z imageshacka.
Bebechy jak bebechy, piękne w swej dziurawo-technicowej surowości, ale...
Wiek: 33 Dołączył: 08 Kwi 2009 Wpisy: 769 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-14, 21:02
Niestety nadal nie ma zdjęć z BS, ale podwozie wygląda obiecująco, chętnie obejrzę jak zbudowałeś podwozie i przymocowałeś wahacze. Cieszę się, że projekt zawieszki się przydał.
2 mediumy chyba nie dadzą rady, szczególnie, że napędzają osobne wały i to z taką ilością zębatek. No ale pojeździmy, zobaczymy.
Natomiast bardzo cieszy, że zbierzesz cenne doświadczenia i będziesz się z nami ścigał. Fajnie, że rośnie nowy niesztamponowy konstruktor.
To przede wszystkim uznaję za zdecydowany plus transportera. Teraz zbudowałbym go zupełnie inaczej. przynajmniej pod wzgledem mechanicznym ale o to chyba chodziło. Pierwsza trialówka i to 8x8. Jestem zadowolony :)
Atr napisał/a:
chętnie obejrzę jak zbudowałeś podwozie i przymocowałeś wahacze. Cieszę się, że projekt zawieszki się przydał.
2 mediumy chyba nie dadzą rady, szczególnie, że napędzają osobne wały i to z taką ilością zębatek. No ale pojeździmy, zobaczymy.
Na mojej imageshackowej galerii są zdjęcia od spodu zajrzyj. Rama jest totalnie inna ale jakieś podobieństwo zobaczysz :) Przydał się patent i to bardzo. Sam mam teraz w głowie już swoje niezależne ale gdyby nie Twoje nie miałbym z czego czerpać. Jeszcze raz dzięki :)
Mistakes napisał/a:
Auto bardzo fajne, oryginalne.
Myślę że warto zawalczyć ze skrętem, 1 silniczek ze ślimakiem na 2 osie to trochę mało. Może dodać 2 mediuma, albo w ogóle włożyć 1 XL. Ten ślimak też mogłbyś zmienić na zwykłą przekładnie.
Zmiana biegów nie jest za wolna? Myślę że spokojnie wystarczył by ślimak na z8.
Udało Ci się rozwiązać problem haczących amortyzatorów?
Co do przeskakujących listew to może patent Lizaka okażę się pomocny.
Jest to pierwszy(?) transporter więc wniesie trochę świeżości. Powodzenia na rajdzie!
Ze skrętem tak jak Ci mówiłem dałem sobie spokój już zanim założyłem pancerz. W mk2 będzie zupełnie inaczej to rozwiązane ze względu na inną konstrukcję zwrotnic. Biegi wchodzą ok, nie za szybko nie za wolno. Amortyzatory zostawiłem. Lekko sprężynki przycierają ale praktycznie wcale to nie przeszkadza :)
P.S Wrócił BS, wróciła przyjemność z patrzenia na najlepszą Trialówkę tego forum :D
_________________ Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich wpisów Nie możesz usuwać swoich wpisów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum