Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] BAE SYSTEMS RG41
Autor Wiadomość
Mistakes 
VIP
Marcin

Wiek: 27
Dołączył: 20 Gru 2009
Wpisy: 528
Skąd: Warszawa!
Wysłany: 2011-06-14, 15:16   

Auto bardzo fajne, oryginalne.
Myślę że warto zawalczyć ze skrętem, 1 silniczek ze ślimakiem na 2 osie to trochę mało. Może dodać 2 mediuma, albo w ogóle włożyć 1 XL. Ten ślimak też mogłbyś zmienić na zwykłą przekładnie.
Zmiana biegów nie jest za wolna? Myślę że spokojnie wystarczył by ślimak na z8.
Udało Ci się rozwiązać problem haczących amortyzatorów?
Co do przeskakujących listew to może patent Lizaka okażę się pomocny.
Jest to pierwszy(?) transporter więc wniesie trochę świeżości. Powodzenia na rajdzie!
Ostatnio zmieniony przez Mistakes 2011-06-14, 15:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Emilus 
Adminus Emeritus


Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Wpisy: 1460
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-06-14, 16:22   

Na pierwsze auto trialowe, pięknie.

Ale szczerze? Obym był złym prorokiem ale aa 99% auto nie ukończy rajdu.
Natomiast bardzo cieszy, że zbierzesz cenne doświadczenia i będziesz się z nami ścigał. Fajnie, że rośnie nowy niesztamponowy konstruktor.

Mimo mego smędzenia, powodzenia na zawodach:)
_________________
legotrucktrial.boo.pl | Regulamin LTTC 2012 | Terminarz LTTC i CC 2012
 
 
 
Mr.Z 


Wiek: 44
Dołączył: 16 Sty 2009
Wpisy: 374
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-14, 16:35   

Emil, po czym wnosisz, że "pięknie"?
Ja widzę tylko zdjęcia bebechów z imageshacka.
Bebechy jak bebechy, piękne w swej dziurawo-technicowej surowości, ale...
 
 
 
 
3dom 
Adminus Emeritus


Wiek: 34
Dołączył: 18 Kwi 2011
Wpisy: 5646
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-14, 16:37   

Wcześniej były zdjęcia zanim BS padł.
_________________
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia napisał/a:
SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
 
 
 
Atros 
VIP
Kuba


Wiek: 33
Dołączył: 08 Kwi 2009
Wpisy: 769
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-14, 21:02   

Niestety nadal nie ma zdjęć z BS, ale podwozie wygląda obiecująco, chętnie obejrzę jak zbudowałeś podwozie i przymocowałeś wahacze. Cieszę się, że projekt zawieszki się przydał.

2 mediumy chyba nie dadzą rady, szczególnie, że napędzają osobne wały i to z taką ilością zębatek. No ale pojeździmy, zobaczymy.
 
 
 
eric trax 
Administrator
Wieslav the Corn


Wiek: 31
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1739
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-06-16, 22:27   

Emilus napisał/a:
Na pierwsze auto trialowe, pięknie.


Mistrzu :D

Emilus napisał/a:
Natomiast bardzo cieszy, że zbierzesz cenne doświadczenia i będziesz się z nami ścigał. Fajnie, że rośnie nowy niesztamponowy konstruktor.


To przede wszystkim uznaję za zdecydowany plus transportera. Teraz zbudowałbym go zupełnie inaczej. przynajmniej pod wzgledem mechanicznym ale o to chyba chodziło. Pierwsza trialówka i to 8x8. Jestem zadowolony :)

Atr napisał/a:
chętnie obejrzę jak zbudowałeś podwozie i przymocowałeś wahacze. Cieszę się, że projekt zawieszki się przydał.

2 mediumy chyba nie dadzą rady, szczególnie, że napędzają osobne wały i to z taką ilością zębatek. No ale pojeździmy, zobaczymy.


Na mojej imageshackowej galerii są zdjęcia od spodu zajrzyj. Rama jest totalnie inna ale jakieś podobieństwo zobaczysz :) Przydał się patent i to bardzo. Sam mam teraz w głowie już swoje niezależne ale gdyby nie Twoje nie miałbym z czego czerpać. Jeszcze raz dzięki :)

Mistakes napisał/a:
Auto bardzo fajne, oryginalne.
Myślę że warto zawalczyć ze skrętem, 1 silniczek ze ślimakiem na 2 osie to trochę mało. Może dodać 2 mediuma, albo w ogóle włożyć 1 XL. Ten ślimak też mogłbyś zmienić na zwykłą przekładnie.
Zmiana biegów nie jest za wolna? Myślę że spokojnie wystarczył by ślimak na z8.
Udało Ci się rozwiązać problem haczących amortyzatorów?
Co do przeskakujących listew to może patent Lizaka okażę się pomocny.
Jest to pierwszy(?) transporter więc wniesie trochę świeżości. Powodzenia na rajdzie!


Ze skrętem tak jak Ci mówiłem dałem sobie spokój już zanim założyłem pancerz. W mk2 będzie zupełnie inaczej to rozwiązane ze względu na inną konstrukcję zwrotnic. Biegi wchodzą ok, nie za szybko nie za wolno. Amortyzatory zostawiłem. Lekko sprężynki przycierają ale praktycznie wcale to nie przeszkadza :)




P.S Wrócił BS, wróciła przyjemność z patrzenia na najlepszą Trialówkę tego forum :D
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
 
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,041 sekundy. Zapytań do SQL: 10