[MOC] BAE SYSTEMS RG41

Wszystko co związane z / everything about LEGO Truck Trial, Cross Country, Truck Racing, Outdoor Car Racing

Moderatorzy: Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, BJ, Mod Team

Autor
Wiadomość
Mistakes
VIP
Posty: 528
Rejestracja: 2009-12-20, 18:00
Lokalizacja: Warszawa!
HELF: Ayumi

 

#16 Post autor: Mistakes »

Auto bardzo fajne, oryginalne.
Myślę że warto zawalczyć ze skrętem, 1 silniczek ze ślimakiem na 2 osie to trochę mało. Może dodać 2 mediuma, albo w ogóle włożyć 1 XL. Ten ślimak też mogłbyś zmienić na zwykłą przekładnie.
Zmiana biegów nie jest za wolna? Myślę że spokojnie wystarczył by ślimak na z8.
Udało Ci się rozwiązać problem haczących amortyzatorów?
Co do przeskakujących listew to może [URL=http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=11483]patent Lizaka[/URL] okażę się pomocny.
Jest to pierwszy(?) transporter więc wniesie trochę świeżości. Powodzenia na rajdzie!
Ostatnio zmieniony 2011-06-14, 15:30 przez Mistakes, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
HELF: Emilus
: Emilus
Kontakt:

 

#17 Post autor: Emilus »

Na pierwsze auto trialowe, pięknie.

Ale szczerze? Obym był złym prorokiem ale aa 99% auto nie ukończy rajdu.
Natomiast bardzo cieszy, że zbierzesz cenne doświadczenia i będziesz się z nami ścigał. Fajnie, że rośnie nowy niesztamponowy konstruktor.

Mimo mego smędzenia, powodzenia na zawodach:)

Awatar użytkownika
Mr.Z
Posty: 374
Rejestracja: 2009-01-16, 17:11
Lokalizacja: Warszawa

#18 Post autor: Mr.Z »

Emil, po czym wnosisz, że "pięknie"?
Ja widzę tylko zdjęcia bebechów z imageshacka.
Bebechy jak bebechy, piękne w swej dziurawo-technicowej surowości, ale...

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5637
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
HELF: 3dom
: Freedom

 

#19 Post autor: 3dom »

Wcześniej były zdjęcia zanim BS padł.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Atros
VIP
Posty: 790
Rejestracja: 2009-04-08, 19:03
Lokalizacja: Warszawa
HELF: Atrx
Kontakt:

 

#20 Post autor: Atros »

Niestety nadal nie ma zdjęć z BS, ale podwozie wygląda obiecująco, chętnie obejrzę jak zbudowałeś podwozie i przymocowałeś wahacze. Cieszę się, że projekt zawieszki się przydał.

2 mediumy chyba nie dadzą rady, szczególnie, że napędzają osobne wały i to z taką ilością zębatek. No ale pojeździmy, zobaczymy.

Awatar użytkownika
eric trax
Administrator
Posty: 2019
Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
Lokalizacja: Wrocław
HELF: erictrax
: erictrax

 

#21 Post autor: eric trax »

Emilus pisze:Na pierwsze auto trialowe, pięknie.
Mistrzu :D
Emilus pisze:Natomiast bardzo cieszy, że zbierzesz cenne doświadczenia i będziesz się z nami ścigał. Fajnie, że rośnie nowy niesztamponowy konstruktor.
To przede wszystkim uznaję za zdecydowany plus transportera. Teraz zbudowałbym go zupełnie inaczej. przynajmniej pod wzgledem mechanicznym ale o to chyba chodziło. Pierwsza trialówka i to 8x8. Jestem zadowolony :)
Atr pisze:chętnie obejrzę jak zbudowałeś podwozie i przymocowałeś wahacze. Cieszę się, że projekt zawieszki się przydał.

2 mediumy chyba nie dadzą rady, szczególnie, że napędzają osobne wały i to z taką ilością zębatek. No ale pojeździmy, zobaczymy.
Na mojej imageshackowej galerii są zdjęcia od spodu zajrzyj. Rama jest totalnie inna ale jakieś podobieństwo zobaczysz :) Przydał się patent i to bardzo. Sam mam teraz w głowie już swoje niezależne ale gdyby nie Twoje nie miałbym z czego czerpać. Jeszcze raz dzięki :)
Mistakes pisze:Auto bardzo fajne, oryginalne.
Myślę że warto zawalczyć ze skrętem, 1 silniczek ze ślimakiem na 2 osie to trochę mało. Może dodać 2 mediuma, albo w ogóle włożyć 1 XL. Ten ślimak też mogłbyś zmienić na zwykłą przekładnie.
Zmiana biegów nie jest za wolna? Myślę że spokojnie wystarczył by ślimak na z8.
Udało Ci się rozwiązać problem haczących amortyzatorów?
Co do przeskakujących listew to może [URL=http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=11483]patent Lizaka[/URL] okażę się pomocny.
Jest to pierwszy(?) transporter więc wniesie trochę świeżości. Powodzenia na rajdzie!
Ze skrętem tak jak Ci mówiłem dałem sobie spokój już zanim założyłem pancerz. W mk2 będzie zupełnie inaczej to rozwiązane ze względu na inną konstrukcję zwrotnic. Biegi wchodzą ok, nie za szybko nie za wolno. Amortyzatory zostawiłem. Lekko sprężynki przycierają ale praktycznie wcale to nie przeszkadza :)




P.S Wrócił BS, wróciła przyjemność z patrzenia na najlepszą Trialówkę tego forum :D
Ostatnio zmieniony 2011-06-16, 22:28 przez eric trax, łącznie zmieniany 1 raz.
Na warsztacie:
- JCB Fastrac 3185 - 50%
- Grimme Varitron 270 - 10%
.

ODPOWIEDZ