Auto bardzo fajne, oryginalne.
Myślę że warto zawalczyć ze skrętem, 1 silniczek ze ślimakiem na 2 osie to trochę mało. Może dodać 2 mediuma, albo w ogóle włożyć 1 XL. Ten ślimak też mogłbyś zmienić na zwykłą przekładnie.
Zmiana biegów nie jest za wolna? Myślę że spokojnie wystarczył by ślimak na z8.
Udało Ci się rozwiązać problem haczących amortyzatorów?
Co do przeskakujących listew to może [URL=http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=11483]patent Lizaka[/URL] okażę się pomocny.
Jest to pierwszy(?) transporter więc wniesie trochę świeżości. Powodzenia na rajdzie!
[MOC] BAE SYSTEMS RG41
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Niestety nadal nie ma zdjęć z BS, ale podwozie wygląda obiecująco, chętnie obejrzę jak zbudowałeś podwozie i przymocowałeś wahacze. Cieszę się, że projekt zawieszki się przydał.
2 mediumy chyba nie dadzą rady, szczególnie, że napędzają osobne wały i to z taką ilością zębatek. No ale pojeździmy, zobaczymy.
2 mediumy chyba nie dadzą rady, szczególnie, że napędzają osobne wały i to z taką ilością zębatek. No ale pojeździmy, zobaczymy.
- eric trax
- Administrator
- Posty: 2466
- Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
- Lokalizacja: Wrocław
- brickshelf: erictrax
-
Mistrzu :DEmilus pisze:Na pierwsze auto trialowe, pięknie.
To przede wszystkim uznaję za zdecydowany plus transportera. Teraz zbudowałbym go zupełnie inaczej. przynajmniej pod wzgledem mechanicznym ale o to chyba chodziło. Pierwsza trialówka i to 8x8. Jestem zadowolony :)Emilus pisze:Natomiast bardzo cieszy, że zbierzesz cenne doświadczenia i będziesz się z nami ścigał. Fajnie, że rośnie nowy niesztamponowy konstruktor.
Na mojej imageshackowej galerii są zdjęcia od spodu zajrzyj. Rama jest totalnie inna ale jakieś podobieństwo zobaczysz :) Przydał się patent i to bardzo. Sam mam teraz w głowie już swoje niezależne ale gdyby nie Twoje nie miałbym z czego czerpać. Jeszcze raz dzięki :)Atr pisze:chętnie obejrzę jak zbudowałeś podwozie i przymocowałeś wahacze. Cieszę się, że projekt zawieszki się przydał.
2 mediumy chyba nie dadzą rady, szczególnie, że napędzają osobne wały i to z taką ilością zębatek. No ale pojeździmy, zobaczymy.
Ze skrętem tak jak Ci mówiłem dałem sobie spokój już zanim założyłem pancerz. W mk2 będzie zupełnie inaczej to rozwiązane ze względu na inną konstrukcję zwrotnic. Biegi wchodzą ok, nie za szybko nie za wolno. Amortyzatory zostawiłem. Lekko sprężynki przycierają ale praktycznie wcale to nie przeszkadza :)Mistakes pisze:Auto bardzo fajne, oryginalne.
Myślę że warto zawalczyć ze skrętem, 1 silniczek ze ślimakiem na 2 osie to trochę mało. Może dodać 2 mediuma, albo w ogóle włożyć 1 XL. Ten ślimak też mogłbyś zmienić na zwykłą przekładnie.
Zmiana biegów nie jest za wolna? Myślę że spokojnie wystarczył by ślimak na z8.
Udało Ci się rozwiązać problem haczących amortyzatorów?
Co do przeskakujących listew to może [URL=http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=11483]patent Lizaka[/URL] okażę się pomocny.
Jest to pierwszy(?) transporter więc wniesie trochę świeżości. Powodzenia na rajdzie!
P.S Wrócił BS, wróciła przyjemność z patrzenia na najlepszą Trialówkę tego forum :D
Ostatnio zmieniony 2011-06-16, 22:28 przez eric trax, łącznie zmieniany 1 raz.
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
- Grimme Varitron 270 - 10%
.