Strona 2 z 2

: 2011-06-14, 15:16
autor: Mistakes
Auto bardzo fajne, oryginalne.
Myślę że warto zawalczyć ze skrętem, 1 silniczek ze ślimakiem na 2 osie to trochę mało. Może dodać 2 mediuma, albo w ogóle włożyć 1 XL. Ten ślimak też mogłbyś zmienić na zwykłą przekładnie.
Zmiana biegów nie jest za wolna? Myślę że spokojnie wystarczył by ślimak na z8.
Udało Ci się rozwiązać problem haczących amortyzatorów?
Co do przeskakujących listew to może [URL=http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=11483]patent Lizaka[/URL] okażę się pomocny.
Jest to pierwszy(?) transporter więc wniesie trochę świeżości. Powodzenia na rajdzie!

: 2011-06-14, 16:22
autor: Emilus
Na pierwsze auto trialowe, pięknie.

Ale szczerze? Obym był złym prorokiem ale aa 99% auto nie ukończy rajdu.
Natomiast bardzo cieszy, że zbierzesz cenne doświadczenia i będziesz się z nami ścigał. Fajnie, że rośnie nowy niesztamponowy konstruktor.

Mimo mego smędzenia, powodzenia na zawodach:)

: 2011-06-14, 16:35
autor: Mr.Z
Emil, po czym wnosisz, że "pięknie"?
Ja widzę tylko zdjęcia bebechów z imageshacka.
Bebechy jak bebechy, piękne w swej dziurawo-technicowej surowości, ale...

: 2011-06-14, 16:37
autor: 3dom
Wcześniej były zdjęcia zanim BS padł.

: 2011-06-14, 21:02
autor: Atros
Niestety nadal nie ma zdjęć z BS, ale podwozie wygląda obiecująco, chętnie obejrzę jak zbudowałeś podwozie i przymocowałeś wahacze. Cieszę się, że projekt zawieszki się przydał.

2 mediumy chyba nie dadzą rady, szczególnie, że napędzają osobne wały i to z taką ilością zębatek. No ale pojeździmy, zobaczymy.

: 2011-06-16, 22:27
autor: eric trax
Emilus pisze:Na pierwsze auto trialowe, pięknie.
Mistrzu :D
Emilus pisze:Natomiast bardzo cieszy, że zbierzesz cenne doświadczenia i będziesz się z nami ścigał. Fajnie, że rośnie nowy niesztamponowy konstruktor.
To przede wszystkim uznaję za zdecydowany plus transportera. Teraz zbudowałbym go zupełnie inaczej. przynajmniej pod wzgledem mechanicznym ale o to chyba chodziło. Pierwsza trialówka i to 8x8. Jestem zadowolony :)
Atr pisze:chętnie obejrzę jak zbudowałeś podwozie i przymocowałeś wahacze. Cieszę się, że projekt zawieszki się przydał.

2 mediumy chyba nie dadzą rady, szczególnie, że napędzają osobne wały i to z taką ilością zębatek. No ale pojeździmy, zobaczymy.
Na mojej imageshackowej galerii są zdjęcia od spodu zajrzyj. Rama jest totalnie inna ale jakieś podobieństwo zobaczysz :) Przydał się patent i to bardzo. Sam mam teraz w głowie już swoje niezależne ale gdyby nie Twoje nie miałbym z czego czerpać. Jeszcze raz dzięki :)
Mistakes pisze:Auto bardzo fajne, oryginalne.
Myślę że warto zawalczyć ze skrętem, 1 silniczek ze ślimakiem na 2 osie to trochę mało. Może dodać 2 mediuma, albo w ogóle włożyć 1 XL. Ten ślimak też mogłbyś zmienić na zwykłą przekładnie.
Zmiana biegów nie jest za wolna? Myślę że spokojnie wystarczył by ślimak na z8.
Udało Ci się rozwiązać problem haczących amortyzatorów?
Co do przeskakujących listew to może [URL=http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=11483]patent Lizaka[/URL] okażę się pomocny.
Jest to pierwszy(?) transporter więc wniesie trochę świeżości. Powodzenia na rajdzie!
Ze skrętem tak jak Ci mówiłem dałem sobie spokój już zanim założyłem pancerz. W mk2 będzie zupełnie inaczej to rozwiązane ze względu na inną konstrukcję zwrotnic. Biegi wchodzą ok, nie za szybko nie za wolno. Amortyzatory zostawiłem. Lekko sprężynki przycierają ale praktycznie wcale to nie przeszkadza :)




P.S Wrócił BS, wróciła przyjemność z patrzenia na najlepszą Trialówkę tego forum :D