Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Atros
2018-05-25, 09:25
Dyskusja nad regulaminem na 2011
Autor Wiadomość
Pietruch 


Wiek: 30
Dołączył: 25 Gru 2004
Wpisy: 1379
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-23, 18:09   Dyskusja nad regulaminem na 2011

Cześć

Sezon 2010 uznajemy za zamknięty.

Najważniejsze zmiany wprowadziliśmy przed i w trakcie sezonu 2010, teraz planujemy razem z Kubrickiem tylko aktualizację niektórych punktów.

Regulamin jest już tak wypasiony, że raczej nie ma co przeprowadzać kolejnych rewolucji - gdyby jednak zdarzyło się, że ktoś ma jakiś fajny pomysł, to śmiało niech pisze w tym temacie.

Na przyszły sezon są w planach ciekawe projekty, ale najpierw muszę to przedyskutować z kolegą Kubrickiem.

W kwestii organizacyjnej, to na razie tyle.

Miłego wieczoru.
_________________
Pozdrawiam,
Maciej
Ostatnio zmieniony przez Żbik 2010-10-24, 08:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
smyk 
VIP


Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2097
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2010-10-24, 14:44   

Nie mam wpływu na regulamin Lugpolowy, ale skoro tak pospieszacie (dobrze, że ktoś to robi!) to publikuję wstępną wersję regulaminu GP Mazowsza 2011. Zastrzegam, że do końca roku 2010 jest to wersja robocza, więc przez najbliższe 2 miesiące może podlegać jeszcze pewnym (mam nadzieję, że tylko kosmetycznym) zmianom.

Wszelkie próby lobbingu i przekupstwa mile widziane ;)
 
 
 
Pietruch 


Wiek: 30
Dołączył: 25 Gru 2004
Wpisy: 1379
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-24, 14:56   

Smyku, chciałbym żeby nie było dwóch regulaminów, dlatego proponuję współpracę i ustalenie jednego regulaminu. :)
_________________
Pozdrawiam,
Maciej
 
 
 
smyk 
VIP


Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2097
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2010-10-24, 15:11   

Pietruch napisał/a:
Smyku, chciałbym żeby nie było dwóch regulaminów, dlatego proponuję współpracę i ustalenie jednego regulaminu. :)
Fakt, że byłoby lepiej, gdyby był jeden.
Faktem też jest, że tylko GP Mazowsza odbywało się w tym roku. Reszta się zapadła pod ziemię.

Przyjrzyj się regulaminowi, który napisałem i rozpatrz jego przydatność dla zawodów organizowanych przez Lugpol. Daj znać na PW.
 
 
 
Mistakes 
VIP
Marcin

Wiek: 27
Dołączył: 20 Gru 2009
Wpisy: 528
Skąd: Warszawa!
Wysłany: 2010-10-24, 15:44   

Ilość rzeczy modyfikujących jest ogromna, ale zmobilizuje to do większego przykładania się do wyglądu (to jest w końcu modelarstwo).
Dlaczego została zmieniona minimalna waga na 2kg?
 
 
 
Pietruch 


Wiek: 30
Dołączył: 25 Gru 2004
Wpisy: 1379
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-24, 15:59   

Mistakes napisał/a:
Dlaczego została zmieniona minimalna waga na 2kg?

Według mnie to zniwelowanie przepaści jaka jest między jeepami, a ciężarówkami.
_________________
Pozdrawiam,
Maciej
 
 
 
ManiekManiak 
VIP


Wiek: 37
Dołączył: 07 Wrz 2008
Wpisy: 814
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2010-10-24, 16:28   

Znaczy, że o regulaminie GPM'owym gadamy tu?

Smyk, jeśli ogarniesz badanie techniczne wszystkich fur przed startem pierwszego odcinka to ja chyba nie mam zastrzeżeń. Do wyliczania przeliczników też będzie potrzebny jakiś sprytny arkusz. Sporo zmian moim zdaniem na lepsze.

PS. Trialowcy, pamiętajcie zanim coś napiszecie: robimy fury pod regulamin, a nie regulamin pod rufy.
 
 
 
 
Pietruch 


Wiek: 30
Dołączył: 25 Gru 2004
Wpisy: 1379
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-24, 16:33   

ManiekManiak napisał/a:
Znaczy, że o regulaminie GPM'owym gadamy tu?

Nie, o ogólnopolskim rozmawiamy.
_________________
Pozdrawiam,
Maciej
 
 
 
Emilus 
Adminus Emeritus


Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Wpisy: 1460
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-10-24, 16:44   

Dobra Pietruch, ale przecież ma być jeden regulamin nie?

Ja napiszę tutaj o GPMowym:

Smyku, uważam modyfikator za obecną w miejscu orginału, atrapę, powinien być taki sam jak modyfikator za silnik napędowy w miejscu atrapy.

Nie uważam, aby działająca wciągarka dodawała premie do współczynnika, skoro ostatnio wciągarka byłą zbędna na rajdach. Po co w ogóle modyfikatory dla wciągarki?
Nikt nie używa wciągarek, chcesz aby każdy montował ją tylko po to aby była i dodawała punkty?
_________________
legotrucktrial.boo.pl | Regulamin LTTC 2012 | Terminarz LTTC i CC 2012
 
 
 
smyk 
VIP


Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2097
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2010-10-24, 16:55   

ManiekManiak napisał/a:
Smyk, jeśli ogarniesz badanie techniczne wszystkich fur przed startem pierwszego odcinka to ja chyba nie mam zastrzeżeń.
Myślę, że będę miał wielu pomocników. Znając dokuczliwe usposobienie trialowców, to myślę, że każdy chciwie przyjrzy się nowej maszynie kolegi i wytknie "o! atrapa nie działa", a drugi jowialnie doda "i kable z boku wystają, hańba!".

Niemniej będę wdzięczny za dokonywanie zgłoszeń, choćby w formie tematu na forum, albo informacji kto czym jedzie, żeby zapoznać się ze specyfikacją maszyny. Ufam, że regulamin, który naszkicowałem jest w miarę rozsądny. Nie chciałem żadnej rewolucji, przesunąłem natomiast kilka akcentów. Dzięki tej (troszkę mało zgrabnej) liście modyfikatorów dodatkowych udało się rozwiązać (systemowo!) takie kwestie, jak np. ostatnio sygnalizowana kwestia braku zawieszenia w zile.

Emilus napisał/a:
Smyku, uważam modyfikator za obecną w miejscu orginału, atrapę, powinien być taki sam jak modyfikator za silnik napędowy w miejscu atrapy.
Atrapa jest mniej ekonomiczna ze względu na przestrzeń jaką zajmuje (bo i tak trzeba gdzieś zmieścić silnik napędowy.)

Emilus napisał/a:
Nie uważam, aby działająca wciągarka dodawała premie do współczynnika, skoro ostatnio wciągarka byłą zbędna na rajdach. Po co w ogóle modyfikatory dla wciągarki?
Nikt nie używa wciągarek, chcesz aby każdy montował ją tylko po to aby była i dodawała punkty?
Nie wiem, czy każdego skusiłoby to 0,03 do modyfikatora. Wyciągarka to całkiem ciekawy mechanizm, jeśli ktoś go zmieści, to myślę, że to jest ciekawe i można to docenić. Niemniej nie będę kruszył o to kopii.
 
 
 
Pietruch 


Wiek: 30
Dołączył: 25 Gru 2004
Wpisy: 1379
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-24, 17:02   

Emilus napisał/a:
Dobra Pietruch, ale przecież ma być jeden regulamin nie?

Tak, ma być jeden ogólnopolski regulamin, który będzie obowiązywał na wszystkich rajdach, obojętnie gdzie przeprowadzanych.
_________________
Pozdrawiam,
Maciej
 
 
 
Emilus 
Adminus Emeritus


Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Wpisy: 1460
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-10-24, 17:04   

Smyk napisał/a:
Atrapa jest mniej ekonomiczna ze względu na przestrzeń jaką zajmuje (bo i tak trzeba gdzieś zmieścić silnik napędowy.)


W sumie mnie to przekonuje.

Co do wciągarki, to też nie będę kopii kruszył
_________________
legotrucktrial.boo.pl | Regulamin LTTC 2012 | Terminarz LTTC i CC 2012
 
 
 
Chrupek 


Wiek: 32
Dołączył: 13 Kwi 2010
Wpisy: 834
Skąd: Wawa
Wysłany: 2010-10-24, 17:22   

smyk napisał/a:

Emilus napisał/a:
Smyku, uważam modyfikator za obecną w miejscu orginału, atrapę, powinien być taki sam jak modyfikator za silnik napędowy w miejscu atrapy.
Atrapa jest mniej ekonomiczna ze względu na przestrzeń jaką zajmuje (bo i tak trzeba gdzieś zmieścić silnik napędowy.)


Też zwróciłem na to uwagę, tak jak Emil. To kłóci się w jawny sposób z odwzorowaniem oryginału. Krótko mówiąc: ktoś kto zada sobie trud zbudowania ciężarówki z silnikiem umiejscowionym jak w oryginale, będzie stratny wobec osoby, która wymyśli inne miejsce dla silnika.

Co do innych zmian to rewolucja... zapowiada się ciekawie bo trzeba będzie dłużej pracować nad estetyką maszyn. Obawiam się tylko tego, że kilka z punktów regulaminu polega na ocenie sędziego. Czy te kilka liftarmów, będzie można uznać za fotel pasażera, albo czy zabudowana paka będzie stanowiła te 50% długości pojazdu... strasznie skomplikowanie się zapowiada.
_________________
Sezon w pełni!
 
 
 
 
Pietruch 


Wiek: 30
Dołączył: 25 Gru 2004
Wpisy: 1379
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-24, 17:29   

gen_leihy napisał/a:
Obawiam się tylko tego, że kilka z punktów regulaminu polega na ocenie sędziego. Czy te kilka liftarmów, będzie można uznać za fotel pasażera, albo czy zabudowana paka będzie stanowiła te 50% długości pojazdu... strasznie skomplikowanie się zapowiada.

Takie jest zadanie sędziego. Nikt nie powiedział, że sędzia będzie leżał na leżaku i popijał cole z lodem. Wg. regulaminu, sędziować mogą 3 osoby, to jest naprawdę dużo i uważam, że nie będzie problemu z ewentualnym skomplikowaniem zasad.
O tym czy to jest dobry fotel, czy zbitek klocków to już decyduję sędzia, a naszym zadaniem będzie zbudowanie tego wszystkiego tak, żeby sędzia nie miał wątpliwości.
_________________
Pozdrawiam,
Maciej
 
 
 
lyyar 
TMV & QQ & M34SS


Wiek: 46
Dołączył: 10 Gru 2008
Wpisy: 263
Skąd: Warszawa-Wilanów
Wysłany: 2010-10-24, 17:52   

3.5. Obostrzenia
...
- Moim zdaniem powinno być dozwolone używanie dowolnych materiałów / tkanin / siateczek na plandeke pojazdu. Nikt raczej zaslonek w kabinie z obrusu cioci nie bedzie robil, prawda ?
Tlumaczenie, ze materiał pojazdu był z gaci prezesa lego jest smieszne :)

- Kolejne pytanie, czy druzyny musza byc koniecznie w skladzie 3 osobowym ?
a co ze skladem 2 osobowym i 1 osobowym ?

- Uzależnienie kar czasowych od czasu przejazdu - dla mnie to nie ma absolutnie sensu jakiegokolwiek, uprzejmie prosze o wyjasnienie mi kwestii dlaczego kara ma byc uzalezniona od czasu przejazdu.

L
_________________
nothing 0%
Ostatnio zmieniony przez lyyar 2010-10-24, 18:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany wpisów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,135 sekundy. Zapytań do SQL: 12