Tak mi się spodobała idea zawodów Cross-Country, że tak na szybko zrobiłem szkielet pojazdu (trochę brudny, ponieważ jest świeżo po testach prędkości).
Ale zanim ew. zacznę go rozwijać mam 3 pytania:
1. Czy prędkość (na parkiecie) około 1,2 - 1,3 km/h jest wystarczająca na te zawody ? - nie mam pojęcia jakie mogą być trasy; nie brałem jeszcze udziału w czymś takim.
2. Zalecany prześwit to 3-4 study. Ten ma około 1,5 studa na środku, ale dzięki kółkom z przodu, przed każdą przeszkodą prześwit zwiększa się znacznie, wskutek czego pokonuje spokojnie wyższe od niego przeszkody, ale... czy nie będzie zagarniał piasku ? - czy to będzie w ogóle twarde podłoże, czy bardziej piaszczyste ?
3. Na początku (tzn. 2 godziny temu :-) ) miał z przodu ostre zębatki, ale w obawie o porysowanie karoserii auta, z którym się zetknie, zamieniłem je na double bevele i zabudowałem sztywnym zderzakiem - czy jest to wystarczająco bezpieczne dla innych aut ?
-
[WIP] Pyrek Low Rider
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Odpowiedź na większość twoich pytań brzmi: pożyjemy - zobaczymy.
Natomiast mam uwagę natury ogólnej - trzeba albo przerzucić crosscountry do działu technic, albo wyodrębnić jako osobny dział, albo z działu truck trial usunąć słowo truck. Bo małe, lekkie, wyścigowe pojazdy gąsienicowe ewidentnie nie są tożsame z ciężarówkami terenowymi.
Natomiast mam uwagę natury ogólnej - trzeba albo przerzucić crosscountry do działu technic, albo wyodrębnić jako osobny dział, albo z działu truck trial usunąć słowo truck. Bo małe, lekkie, wyścigowe pojazdy gąsienicowe ewidentnie nie są tożsame z ciężarówkami terenowymi.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
W tym właśnie jest wyzwanie, żeby zrobić w miarę szybkie ale nie za słabe. Potestujesz to będziesz wiedział czy jest za słaby czy za wolny.MrPyrek pisze:1. Czy prędkość (na parkiecie) około 1,2 - 1,3 km/h jest wystarczająca na te zawody ?
Trasy nie będą gładkie jak stół więc prześwit by się przydał ze 3 study, ale jak masz krótkie auto to pewnie i mniejszy będzie ok.MrPyrek pisze:2. Zalecany prześwit to 3-4 study. Ten ma około 1,5 studa na środku
Się zobaczy na rajdzie. Chodzi o to, żeby nie potrzebna była ingerencja zawodników/sędziego aby uruchamiać zczepione auta.MrPyrek pisze:zabudowałem sztywnym zderzakiem - czy jest to wystarczająco bezpieczne dla innych aut ?
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Ciekawa koncepcja, ja raczej na pojazd gąsienicowy nie będę się porywał. Przełożenie zapewne 1:1 z mediumów bezpośrednio na koła napędzające? Ja zrobiłem 1:1 ale z XLa na nowy dyfer i napęd na tylną oś ale docelowo pewnie przyśpieszę. Zobaczymy po weekendzie czyje podwozie lepiej sobie radzi :)
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!