[MOC] Robota

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
mienso123
Posty: 319
Rejestracja: 2007-02-15, 14:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
brickshelf: mienso123

 

[MOC] Robota

#1 Post autor: mienso123 »

Obrazek

Witam,
przeglądając zdjęcia z Gdańska oraz innych mocy z forum nie mogłem oprzeć się pokusie zbudowania czegoś. W związku z tym, że niewiele klocków mi zostało, nie mogła to być ciężarówka ani ciężarówka, dlatego wysypałem wszystko i zacząłem budować coś bez jakiegoś konkretnego planu. Efekty widać poniżej.

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Przepraszam za pogryziony klocek i kilka żółtych, niestety nie miałem nienagannych zamienników.

pozdrawiam, mienso123
Ostatnio zmieniony 2011-07-31, 12:16 przez mienso123, łącznie zmieniany 1 raz.

Jumbo

#2 Post autor: Jumbo »

Nie znam się na mechach, ale rzucają się w oczy jego/jej słabe punkty.
Szyja odkryta, więc jeden pocisk protonowy (albo protostary) i po imprezie. Ślepy zostanie jak pień.
Fajne stopy do szarpania blachy samochodowej!!

Awatar użytkownika
Piterko
Posty: 533
Rejestracja: 2008-08-23, 09:33
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
brickshelf: piterkotm

 

#3 Post autor: Piterko »

Jej piersi są tak jakby nieco za daleko jedna od drugiej. No chyba, że musi tak być z racji ukrytych tam karabinów maszynowych albo innych laserowych głowic xD
Poza tym, wygląda świetnie, lubię tego typu design bo można pokombinować. Fajne są zwłaszcza stopy. Co do ogólnej postury zaś... musiała mieć fabrykę w Niemczech :D

Awatar użytkownika
zgrredek
Posty: 2259
Rejestracja: 2007-12-10, 08:01
Lokalizacja: Ankh-Morpork
brickshelf: zgrredek
Kontakt:

 

#4 Post autor: zgrredek »

Szkoda, że pazurki nie są czerwone. No, chyba, że ta Robota nie goni za modą.

Awatar użytkownika
KUKUS
VIP
Posty: 852
Rejestracja: 2007-06-25, 09:50
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: Kukus
Kontakt:

 

#5 Post autor: KUKUS »

Jest tutaj trochę ciekawych patentów.

+ ciekawe nóżki, niezły pomysł na stopy. Przypomina mi przez to trochę takiego przyzywanego żywiołaka Imperium z gry Disciples II
+ ładna kolorystyka
+ ładne plecy
- niektóre elementy, takie jak stopy w ogóle się nie ruszają
- tak jak wspominał Piterko, piersi są trochę nie teges

Model ma potencjał, ale trzeba by wykonać nieco poprawek.

Awatar użytkownika
mienso123
Posty: 319
Rejestracja: 2007-02-15, 14:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
brickshelf: mienso123

 

#6 Post autor: mienso123 »

Dziękuję za komentarze i ewentualne uwagi. Piersi są nie teges, bo nie miałem dwóch białych talerzy (takich na 3 study), a nie chciałem zrobić czarno białego. Ograniczenie ruchowe wynika zaś z ograniczonych zasobów w których mogę znaleźć tylko podstawowe części.

ODPOWIEDZ