[MOC] PORKA 88
: 2011-08-10, 00:27
Witam ponownie,
Pozwolę sobie zaprezentować mój drugi model tym razem wzorowany na klasycznym samochodzie sportowym z lat 80.
PORKA 88 DANE TECHNICZNE:
NAPĘD: tylny za pomocą PF XL
SILNIK: V8 umieszczony z tyłu
SKRĘT: PF MEDIUM
SKRZYNIA BEGÓW: 4 biegi (do tyłu i do przodu)
ZAWIESZENIE: niezależne ( z tyłu około 2,5s; z przodu max 1,5s prześwit )
WYMIARY: 59s długość / 25s szerokość / 16s wysokość
WAGA: 1,3 KG
FUNKCJE:
ręcznie otwierane drzwi, maska i klapa; 2 x 2 światła włączane za pomocą 1 switch; zdalnie sterowany
DODATKOWE INFORMACJE:
1) kierownica obraca się zgodnie z kierunkiem kół przy skręcaniu
2) tłoki w silniku pracują również, kiedy mamy bieg w pozycji "N" czyli na luzie
OPIS:
Konstrukcja własna z zapożyczoną 4 biegową skrzynią ze strony SARIEL.PL , dla mnie jest to idealne rozwiązanie, ponieważ zajmuje mało miejsca oraz można szybko zmieniać kierunki jazdy. Silnik natomiast udało mi się umieścić tylko w układzie V, PF medium odpowiedzialny za skręt został przeniesiony za tylną oś w celu lepszego dociążenia tyłu samochodu, switch do świateł znajduje się za fotelem kierowcy
GALERIA
FILM
GARAŻ
Pozwolę sobie zaprezentować mój drugi model tym razem wzorowany na klasycznym samochodzie sportowym z lat 80.
PORKA 88 DANE TECHNICZNE:
NAPĘD: tylny za pomocą PF XL
SILNIK: V8 umieszczony z tyłu
SKRĘT: PF MEDIUM
SKRZYNIA BEGÓW: 4 biegi (do tyłu i do przodu)
ZAWIESZENIE: niezależne ( z tyłu około 2,5s; z przodu max 1,5s prześwit )
WYMIARY: 59s długość / 25s szerokość / 16s wysokość
WAGA: 1,3 KG
FUNKCJE:
ręcznie otwierane drzwi, maska i klapa; 2 x 2 światła włączane za pomocą 1 switch; zdalnie sterowany
DODATKOWE INFORMACJE:
1) kierownica obraca się zgodnie z kierunkiem kół przy skręcaniu
2) tłoki w silniku pracują również, kiedy mamy bieg w pozycji "N" czyli na luzie
OPIS:
Konstrukcja własna z zapożyczoną 4 biegową skrzynią ze strony SARIEL.PL , dla mnie jest to idealne rozwiązanie, ponieważ zajmuje mało miejsca oraz można szybko zmieniać kierunki jazdy. Silnik natomiast udało mi się umieścić tylko w układzie V, PF medium odpowiedzialny za skręt został przeniesiony za tylną oś w celu lepszego dociążenia tyłu samochodu, switch do świateł znajduje się za fotelem kierowcy
GALERIA
FILM
GARAŻ