
Dane techniczne:
Wymiary: dł. 56s / szer. 29s / wys. 24s
Waga: 2.306 kg
Zawieszenie: pełne niezależne
Napęd: 1 x PF XL z redukcją 6.5:1 / 2.3:1
BMR-2 to hiszpański transporter opancerzony. Nie ma w nim nic szczególnego, wybrałem go ze względu krótkie podwozie z dwiema skrajnymi osiami skrętnymi. Niestety, okazało się że taki układ przy tej wielkości, wadze i kołach po prostu nie zadziała bez dyfrów, co przekreśliło szanse wystawienia go w TrTr.
Transporter ma zawieszenie na elementach z 8297, skręt na pierwszej i trzeciej osi oraz napęd na wszystkie koła zapewniany przez silnik PF XL i 2-biegową zdalnie sterowaną skrzynię biegów. Podwozie jest całkowicie liftarmowe, nadwozie to głównie płytki na szkielecie z technic bricków, co zaowocowało względnie niską wagą. Ze względu na wagę w ramach eksperymentu na każde koło przypada tylko jeden amortyzator. Zawieszenie jest przez to bardzo miękkie choć i działa, to model ma wyraźną tendencję do przysiadania na pupie.
Pod koniec budowy zauważyłem, że mogę wygospodarować trochę miejsca z tyłu i zrealizowałem pomysł który chodził za mną od jakiegoś czasu - na pokładzie znalazł się mianowicie prościutki dron z dwóch micromotorów z łańcuchami zamiast gąsienic. Całość jest podłączona metrowymi kablami 9V do odbiornika IR w kadłubie transportera i może z niego wyjechać po otwarciu tylnej rampy. W pewnym sensie jest to więc MOC w MOCu, a zatem MOCcepcja ;) Oprócz tego w kadłubie jest też coś a'la przedział pasażerski w rozmiarze chomiczym ;)
Galeria
Parę fotek:










I film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HbXSqPC6WVE[/youtube]