[MOC] Ginaf 4446
: 2011-09-13, 19:01
Koledzy,
Krótki opis zwycięskiego auta z ostatniego rajdu. Ginaf 4446 bez systemu tridem (skrętnych wszystkich kół), wersja 1 (foto ManiekManiak) rajd 20.08.2011r:
Wersja 2 (foto ManiekManiak) rajd 10.09.2011:
Auto zbudowane na pierwszy rajd z cyklu LTTC, w zamierzeniu miało być jeśli chodzi o napęd maksymalnie wydajne, nawet kosztem innych funkcji, tj. skręt i ilość biegów.
Pierwsza wersja na rajd 20.09 ważyła 3,23 kg, na kolejny rajd 10.09 Ginaf został odchudzony do masy 2,92kg. Dane techniczne ciężarówki:
GINAF 4446 w wersji rolniczej 8x8 bez systemu tridem:
-długość regulaminowa 485mm
-szerokość regulaminowa 26 studów
-wysokość regulaminowa 31,5 studa
-zawieszenie - 2 podwójne tandemowe mosty pływające, każdy z wbudowaną obrotnicą rozdzielającą osie w tandemie
-napęd 2 silniki XL, napędzające każdy 2 biegową skrzynię biegów. Układ napędowy zmaksymalizowany pod kątem wydajności - od każdego silnika do knobów w napędzie uczestniczy tylko 2 zębatki
-2 skrzynie 2 biegowe obsługujące 2 napędowe silniki XL. Dostępne przełożenia to 3:1 oraz 9:1
-atrapa V8 własnej konstrukcji w miejscu orginalnej, napęd atrapy - 1 silnik medium
-skręt 2 pierwszych osi napędzany przez silnik XL z redukcją 3:1 na z8 i rack
-zmiana biegów obsługiwana poprzez silnik PF medium na każdą skrzynię biegów, z przełożeniem 8:1
-ogumienie - wersja 1, koła unimogowe, wersja 2 - opony standardowe opony 94,8
Ginaf okazał się dosyć udanym autem, na rajdzie 20.08 byłem nim 2 a na rajdzie z 10.09 auto wywalczyło za pomocą kierowcy zwycięstwo.
Galerie (Maniek):
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/galle ... 83573&n=94
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/galle ... 1739&n=141
To tyle, pozdrawiam.
Krótki opis zwycięskiego auta z ostatniego rajdu. Ginaf 4446 bez systemu tridem (skrętnych wszystkich kół), wersja 1 (foto ManiekManiak) rajd 20.08.2011r:
Wersja 2 (foto ManiekManiak) rajd 10.09.2011:
Auto zbudowane na pierwszy rajd z cyklu LTTC, w zamierzeniu miało być jeśli chodzi o napęd maksymalnie wydajne, nawet kosztem innych funkcji, tj. skręt i ilość biegów.
Pierwsza wersja na rajd 20.09 ważyła 3,23 kg, na kolejny rajd 10.09 Ginaf został odchudzony do masy 2,92kg. Dane techniczne ciężarówki:
GINAF 4446 w wersji rolniczej 8x8 bez systemu tridem:
-długość regulaminowa 485mm
-szerokość regulaminowa 26 studów
-wysokość regulaminowa 31,5 studa
-zawieszenie - 2 podwójne tandemowe mosty pływające, każdy z wbudowaną obrotnicą rozdzielającą osie w tandemie
-napęd 2 silniki XL, napędzające każdy 2 biegową skrzynię biegów. Układ napędowy zmaksymalizowany pod kątem wydajności - od każdego silnika do knobów w napędzie uczestniczy tylko 2 zębatki
-2 skrzynie 2 biegowe obsługujące 2 napędowe silniki XL. Dostępne przełożenia to 3:1 oraz 9:1
-atrapa V8 własnej konstrukcji w miejscu orginalnej, napęd atrapy - 1 silnik medium
-skręt 2 pierwszych osi napędzany przez silnik XL z redukcją 3:1 na z8 i rack
-zmiana biegów obsługiwana poprzez silnik PF medium na każdą skrzynię biegów, z przełożeniem 8:1
-ogumienie - wersja 1, koła unimogowe, wersja 2 - opony standardowe opony 94,8
Ginaf okazał się dosyć udanym autem, na rajdzie 20.08 byłem nim 2 a na rajdzie z 10.09 auto wywalczyło za pomocą kierowcy zwycięstwo.
Galerie (Maniek):
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/galle ... 83573&n=94
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/galle ... 1739&n=141
To tyle, pozdrawiam.