Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Nigdylandia
Autor Wiadomość
Kleymen 


Wiek: 26
Dołączył: 07 Kwi 2010
Wpisy: 77
Skąd: Wrocław/ Kościan
Wysłany: 2011-09-22, 20:17   [MOC] Nigdylandia

Tak klasycznie
Trochę baśniowo
Futurystycznie





GALERIA
Ostatnio zmieniony przez Kleymen 2011-09-22, 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Miszel 
i tyle...

Wiek: 37
Dołączył: 09 Mar 2010
Wpisy: 253
Skąd: Bielsk Podlaski / Białystok
Wysłany: 2011-09-22, 20:42   

Ciekawe podejście. Tylko idąc w taką fantazyjność poszalałbym bardziej z budynkami. Dziwnie porozmieszczane okna drzwi w niewłaściwym miejscu (nie przy chodniku) jakieś schody do nikąd, dach na bocznej ścianie czy na dole itp. Jak szaleć to do końca
_________________
Pirates, Castle i figurki Star Wars, to jest to co tygrysy lubią najbardziej :)
 
 
 
 
Drumleg 
De LEGO artis


Wiek: 38
Dołączył: 06 Lut 2011
Wpisy: 109
Skąd: spod góry Ślęży
Wysłany: 2011-09-22, 21:44   

To chyba obecność "słonia" sprawiła, że skojarzyło mi się to ze skeczem z Monty Pythona ("Gdzie jest rybka?"). Podoba mi się czerwona kamienica, zaś plac - wypisz wymaluj dla Kris'ovych szachów ;)
_________________
Tam, gdzie brakuje kafla, pozostaje wyobraźnia...
 
 
 
 
Piterko 


Wiek: 30
Dołączył: 23 Sie 2008
Wpisy: 533
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2011-09-22, 22:07   

Domek, domek, słoń, dziwny powóz, facet z głową konia(czy innej zebry), dwa pieski, Pylony ze Starcrafta... o_O abstrakcja pełną gębą.
Skojarzyło mi się z Różową Panterą i nieśmiertelną sceną pościgu.
 
 
 
Deckard Cain 
VIP


Wiek: 37
Dołączył: 17 Cze 2010
Wpisy: 277
Skąd: Krosno
Wysłany: 2011-09-22, 22:33   

Miszel napisał/a:
Ciekawe podejście. Tylko idąc w taką fantazyjność poszalałbym bardziej z budynkami. Dziwnie porozmieszczane okna drzwi w niewłaściwym miejscu (nie przy chodniku) jakieś schody do nikąd, dach na bocznej ścianie czy na dole itp. Jak szaleć to do końca

dobrze mówi!!!
Ta praca ma coś w sobie, choć nie wiem czemu brakuje mi tu jeszcze castelowego błazna.
No i przypomniała mi pewien stary odcinek Batmana, gdzie akcja miedzy innymi działa się na szachownicy.
_________________
Ostatni z Horadrimów
 
 
 
zgrredek 
Pan Narrans


Wiek: 57
Dołączył: 10 Gru 2007
Wpisy: 2259
Skąd: Ankh-Morpork
Wysłany: 2011-09-23, 05:33   

Intrygujące. Najbardziej podoba mi się ten na kołach. Kamienice może mało surrealistyczne, ale jednak; żółty dach, drzwi sporo nad chodnikiem.
Te ośmiościany mają za masywne podstawy; wyglądają jakby właśnie startowały na księżyc.
_________________
Dobby's shop
 
 
 
PatrykZ 
Adminus Emeritus


Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2008
Wpisy: 964
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-23, 08:08   

Bajkowo, bajkowo trzeba przyznać...
 
 
 
Mrutek
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-24, 12:23   

Intrygujące. Może należałoby zmanipulować domy, ale i tak ciekawe.
 
 
 
Dart Grellenort 
VIP


Wiek: 26
Dołączył: 13 Lip 2010
Wpisy: 274
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-09-24, 13:21   

Wspominałem Ci już, że nie rozumiem?
Ładnie, estetycznie, nic się nie zlewa, nie żre.
No może tylko szare okna w szaro-zielono-żółtym domku są zbyt duże, toporne...
_________________
Nobody expects The Spanish Inquisition!
 
 
 
Kleymen 


Wiek: 26
Dołączył: 07 Kwi 2010
Wpisy: 77
Skąd: Wrocław/ Kościan
Wysłany: 2011-09-24, 15:04   

Miszel napisał/a:
Tylko idąc w taką fantazyjność poszalałbym bardziej z budynkami. Dziwnie porozmieszczane okna drzwi w niewłaściwym miejscu (nie przy chodniku) jakieś schody do nikąd, dach na bocznej ścianie czy na dole itp. Jak szaleć to do końca


zgrredek napisał/a:
Kamienice może mało surrealistyczne


Mrutek napisał/a:
Może należałoby zmanipulować domy


Domy są stosunkowo małe- 14s szerokości. Trudno byłoby oddać w pełni pomieszanie form, jakiś krzywy i przemielony świat w takiej skali. Myślę, że wyszedłby z tego niezorganizowany chaos, a to nic fajnego. Dlatego zdecydowałem się pozostawić budynkom ręce i nogi, które są mniej więcej na swoich miejscach. Przepuściłem przez Baśniomłynek jedynie konwencjonalny mur pruski i same wejścia do kamienic.

Niemniej jednak mam zamiar użyć w przyszłości Baśniomłynka w bardziej zdecydowany sposób, co z tego wyjdzie? Nie wiem.


Piterko napisał/a:
abstrakcja pełną gębą.


zgrredek i Mrutek napisał/a:
Intrygujące.


PatrykZ napisał/a:
bajkowo trzeba przyznać...


Na tym najbardziej mi zależało.

Dart Grellenort napisał/a:
Wspominałem Ci już, że nie rozumiem?


Próbować zrozumieć Wielbłąda w Cylindrze to wielbłąd.
 
 
 
Jantin 


Wiek: 29
Dołączył: 23 Sie 2006
Wpisy: 473
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-24, 19:27   

Na pierwszym zdjęciu wielbłąd w cylindrze zdaje się mieć drugą głowę z tyłu :D
Domki, choć w sumie nie tak mocno przebaśniomielone jak ich otoczenie, to jednak też mają w sobie coś nierzeczywistego, zwłaszcza zielony, może to proporcje...?
A szachownicowa podłoga pozwala myśleć, że to wszystko jest małym wycinkiem jakiegoś "pudełka cudów", częścią którego ścianki są domki
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,042 sekundy. Zapytań do SQL: 10