[MOC] Światynia Moradina

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Deckard Cain
Posty: 369
Rejestracja: 2010-06-17, 20:16
Lokalizacja: Krosno
brickshelf: DeckardCain

 

[MOC] Światynia Moradina

#1 Post autor: Deckard Cain »

Witam
Chciałem pokazać wam mój drugi (dopiero!) Moc. Myślałem że już go nie skończę no ale udało się.
Gdzieś na skraju lasu przy głównym trakcie, którym poruszają się najczęściej transporty z cennym kruszcem z niedalekiej kopalni, stoi kamienna świątynia wzniesiona przez krasnoludy na cześć swojego boga Moradina.
Obrazek

Jeden z krasnoludzkich poszukiwaczy przygód
Obrazek
wyruszając w kolejną podróż wraz ze swoją drużyną
Obrazek
zapuścił się w te okolice. Widząc święty przybytek postanowił wstąpić do środka, aby otrzymać błogosławieństwo przed kolejna niebezpieczną przygodą. Zaś jego wierni kompani rozbili niedaleko obóz i spożywają posiłek.
Historyjka to sztampowa fantastyka, ale ubzdurało mi się wybudować jakąś budowle sakralną w tych klimatach. Najpierw miała być zwykła przydrożna kapliczka, która z czasem jakoś tak urosła. No i chciałem to zrobić w krasnoludzkich klimatach.
Jak to wyszło to już oceńcie sami.
Link do galerii
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=499146
W zdjęciach wkradł się pewien błąd tematyczny bo na jednych kapłan jest w środku kaplicy na innych stoi na zewnątrz także wybaczcie.
Pozdrawiam
Ostatni z Horadrimów

Awatar użytkownika
Toltomeja
VIP
Posty: 536
Rejestracja: 2011-06-04, 22:42
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: Toltomeja

 

#2 Post autor: Toltomeja »

Robi wrażenie. Parę szczegółów razi, jak na przykład pudełkowe skarpy i kanciaste rośliny, ale jest nieźle. Widać, że starasz się ciekawie zapełnić całą przestrzeń modelu.
Bardzo podoba mi się sama świątynia, ładna kolorystyka. We wnętrzu przydałoby się tylko zasłonić trochę studów. Aha, czy ona ma przypominać twarz? Bo tak mi trochę wygląda...

Awatar użytkownika
Deckard Cain
Posty: 369
Rejestracja: 2010-06-17, 20:16
Lokalizacja: Krosno
brickshelf: DeckardCain

 

#3 Post autor: Deckard Cain »

Toltomeja pisze: Aha, czy ona ma przypominać twarz? Bo tak mi trochę wygląda...
No w sumie nie planowałem tego, sam efekt zauważyłem jak skończyłem budować.
Ostatni z Horadrimów

Awatar użytkownika
aditoma
Posty: 155
Rejestracja: 2011-12-14, 18:54
Lokalizacja: Lublin

#4 Post autor: aditoma »

Toltomeja pisze: na przykład pudełkowe skarpy i kanciaste rośliny
może masz słaba kartę grafiki bez DirectX11 i się nie renderuje?;)

MOCyk przyjemny choć faktycznie..mało "wygładzony", i ciutkę za mało fabuły w tym chaosie kloców;)

lordofdragonss

#5 Post autor: lordofdragonss »

Rośliny są piękne i klockowe, nie słuchaj ich :)
Wnętrze mimo że puste, naprawdę mile dla oka i bardzo ładne ognisko!

Awatar użytkownika
Krissek
Posty: 35
Rejestracja: 2011-10-04, 15:49
Lokalizacja: Złotów
brickshelf: Krissek12

 

#6 Post autor: Krissek »

Deckard Cain pisze:wyruszając w kolejną podróż wraz ze swoją drużyną
Czyżby drużyna pierścienia?;)

Świetny i malowniczy kraj krasnoludów, ładnie to ukazałeś. Bardzo podobają mi się wysokie drzewa, prosta budowa ale oczy są zapatrzone;) Jedynie co bym zmienił to zamiast jednych par drzwi dałbym dwie pary drzwi;)
Krissek

Darkelmo
Posty: 194
Rejestracja: 2008-08-26, 19:21
Lokalizacja: Warszawa

#7 Post autor: Darkelmo »

Bardzo podoba mi się wgłębienie z klejnotami oraz atmosfera wokół "kopalni/zamku?" Sama budowla jest trochę mniej interesujaca, za to droga bardzo przypadła mi do gustu.
Różnorodne pochodnie psują wnętrze . Posąg ładny ale hełm nie pasuje. Ogólnie całość na plus a ognisko oraz cała otoczka najlepsze

ODPOWIEDZ