[Zawody] LTTC 2012 rajd #1
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Podobno po kopulacji 4x4 i 8x8 Emil urodzi w maju 6x6 ;)Gibon pisze:Czyli teraz jest ich więcej?gen_leihy pisze:To zdjęcie jeszcze sprzed kopulacji trialówek Emilusa i 3doma:]
Ostatnio zmieniony 2012-04-14, 20:33 przez 3dom, łącznie zmieniany 1 raz.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
Dzięki Sariel :)
Dotarłem do domu. Idę spać...
Auto na kolejny rajd już pewnie jutro zaczne :D
Edyt
Tak w ogóle to chciałem podziękować za możliwość pomocy przy zawodach. Było bardzo fajnie, super atmosfera, tylko Ja zamiast integrować się z Wami to traciłem czas na składanie ciężarówki :( To moje pierwsze i ostatnie tak 'wymagające' auto.
Trasy wg mnie lepsze niż rok temu, chyba bardziej wymagające.
Zdjęcia przez chwilę robiły chyba 3 osoby więc powinno być trochę materiału :)
Dotarłem do domu. Idę spać...
Auto na kolejny rajd już pewnie jutro zaczne :D
Edyt
Tak w ogóle to chciałem podziękować za możliwość pomocy przy zawodach. Było bardzo fajnie, super atmosfera, tylko Ja zamiast integrować się z Wami to traciłem czas na składanie ciężarówki :( To moje pierwsze i ostatnie tak 'wymagające' auto.
Trasy wg mnie lepsze niż rok temu, chyba bardziej wymagające.
Zdjęcia przez chwilę robiły chyba 3 osoby więc powinno być trochę materiału :)
Ostatnio zmieniony 2012-04-15, 13:05 przez Mistakes, łącznie zmieniany 2 razy.
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Dziękuję wszystkim zawodnikom za zawody. Uważam, iż był to udany start sezonu.
Kilka słów z mojej strony o wszystkich autach (ze zdjęcia):
-Pierwsze auto z lewej, czarne cabrio, to 6x6 Gena. Bardzo udane, z napędem 1 Xlem i 3 stopniową liniową skrzynią. Soft napisałem mu ja, co jest gwarantem sukcesu:) Zwrotność mimo sporej długości też była dobra. Generalnie to mocna trialówka, ale wiadomo auto od kogo Gen się uczył :P
-Drugie auto z lewej, Tatra 813 8x8 od TT. Bardzo dobre auto, ale moim zdaniem nieco za mało dynamiczne. Pewnie przyczyna tego leżała w tym, że Tomek wywalił 3 biegowe skrzynie i pozostał przy 2 pozycyjnych. Stąd zabrakło tego z reguły najszybszego biegu 3:1. Ale auto zwrotne i bardzo mocne. Ekstremalnie zwarta i upakowana rura centralna. Generalnie fajne no i tatra. Gdyby jeszcze TT nie unosił się zbędną dumą i przyjął rady innych zawodników i zastosował w swoim pilocie NXT mój program a w zasadzie system operacyjny "phantom 12" z inteligentnym zarządzaniem energią, mógł myśleć nawet o zwycięstwie.
-Kolejna fura, 3 z lewej to 4x4 Smyka. Man Kat o nieco zawstydzającym wyglądzie i silnikach w mostach. Smyk zapatrzył się na wyścigi z przed 3 lat, gdzie dominowała jedna prędkość aut. Ale chyba nic nie szwankowało, auto sterowane NXT i nic się nie wieszało. Mimo wszystko było niezawodne ale wolałem 4x4 z poprzedniego sezonu z silnikami w mostach.
-Kolejne auto, 4 z lewej to 6x6 Atra. Star z zawieszeniem tatrowym. Dziwna kombinacja zawieszki, tylko 2 biegi ale auto jest optymalne pod wygraną. Jest to oczywiście dla wielu zaletą. Lekkie i mocne – 2 Xle w napędzie. Tutaj widać moim zdaniem zaletę regulaminu, Bardzo długie 6x6 Gena z 1 Xlem w napędzie miało przelicznik ponad 1,9 a krótkie 6x6 Atra z 2 Xlami w napędzie ponad 1,5. To pokazuje, że premiowane są auta szybkie, aby nie opłacało się budować ciężkich aut z słabym układem napędowym, a więc wolnych.
-4x4 3doma, Ginaf. Piękna kabina i nic się nie psuło. Jedyną chyba wadą była słaba stabilność boczna, bo paka była baaaardzo wysoko :P Generalnie pięknie wyglądała kolebiąca się kabina, jak auto nie miało by amorów. Ale wygląd super, to chyba najładniej kabiną oddany Ginaf, jakiego widziałem.
-6 auto z lewej, Hydrema 6x6 Mańka. Wyglądała jak traktor Kirovets w trakcie remontu, ze zdjętymi płytami poszycia :) Maniek zbudował wozidło aby było można dyskutować o karach dla wozideł na bazie prawdziwych przejazdów auta. Mamy podejrzenia, że słaby występ maszyny był celowy, aby przeforsować małę kary a wtedy Maniek nas zabije super wozidłem. Do analizy auta na trasie wrócimy.
-Kolejna stonoga, to 12x12 Mistakesa. To pierwsze takie auto w Polskim trialu, Ginaf. Mosty czerpiące sporo z moich rozwiązań i generalnie bardzo sprawna stonoga. Poza problemem z kablem? nic się z autem nie działo. Ładna kabina obiektywnie a jak na Ginafa to pięknie oddana, dodatkowo sprawne podwozie, zawijające jak na swoją długość, w miejscu. Ciekaw jestem opinii autora o swoim występie tym autem.
-Kolejne, 8 auto od lewej to kamaz 8x8 Cieśla. Piękna kabina, wielka maszyna. Mosty to wg. Cieśla moje rozwiązania z Ginafa F480 (żółtego) z przed ponad 2 lat, gdzie w każdym tandemie między osiami siedzi XL wraz z 2 biegową skrzynią. Ja wtedy zmieniałem biegi pneumatycznie, Cieślu robi to mechanicznie. Fajna fura i w sumie prawie nic nie nawalało, może poza skrętem.
-Obok kamaza w lewo, stoi Jelcz Bartek 4x4 od Blachy. Ładna maszyna, mechanicznie sprawna. Nie pamiętam aby coś tam się psuło. Chyba przyczyną pozycji blachy była mała dynamika auta. Jednym słowem to udana trialówka.
-Drugie auto z prawej, to 6x6 Bja, mocny Man Kat. Walka ze Smykiem o ładniejszą kabinę auta (obaj mieli Many Katy) chyba pozostanie nierozegrana :P Bardzo sprawny Man, ale długi i z wielkim nawisem. Najlepiej, aby sam autor napisał coś o maszynie, nawet na kmflu, bo dla mnie wyglądała tak samo jak w zeszłym sezonie. A nie miałem niestety czasu oglądnąć auta dokładniej.
-Pierwsze auto z prawej, 6x6 Wiliama. Star, sprawny i chyba niezawodny. Podobnie, jak z Manem nie miałem się czasu przyjrzeć auto, kabina prawie identyczna jak w zeszłym sezonie.
-Osoba niosąca czerwonego Ginafa 8x8 single cab, to Emilus. Auto generalnie nie zawiodło, zawiodły baterie za 30 gr. Sztuka, które miały dać lepsze napięcie a padły po kilku metrach. Przez to na 2 pierwszych odcinkach byłem chyba przedostatni :P Załadowanie aku na 3 ostatnie sekcje, pokazały, że auto ma potencjał. Na ostatniej sekcji byłem nim pierwszy, na przedostatniej chyba 2? Suma summarum byłem poza podium ale nie daleko. Nie zdradzę który, wyniki będą dostępne niedługo. Do następnego auta przeszczepię z tego gina skrzynie 3 biegowe (okazały się bardzo niezawodne), kabinę i sterowanie NXT. Dopracowania wymagają skręt i mechanizm zmian biegów.
Jeszcze raz dzięki wszystkim:) Do następnego!
Kilka słów z mojej strony o wszystkich autach (ze zdjęcia):
-Pierwsze auto z lewej, czarne cabrio, to 6x6 Gena. Bardzo udane, z napędem 1 Xlem i 3 stopniową liniową skrzynią. Soft napisałem mu ja, co jest gwarantem sukcesu:) Zwrotność mimo sporej długości też była dobra. Generalnie to mocna trialówka, ale wiadomo auto od kogo Gen się uczył :P
-Drugie auto z lewej, Tatra 813 8x8 od TT. Bardzo dobre auto, ale moim zdaniem nieco za mało dynamiczne. Pewnie przyczyna tego leżała w tym, że Tomek wywalił 3 biegowe skrzynie i pozostał przy 2 pozycyjnych. Stąd zabrakło tego z reguły najszybszego biegu 3:1. Ale auto zwrotne i bardzo mocne. Ekstremalnie zwarta i upakowana rura centralna. Generalnie fajne no i tatra. Gdyby jeszcze TT nie unosił się zbędną dumą i przyjął rady innych zawodników i zastosował w swoim pilocie NXT mój program a w zasadzie system operacyjny "phantom 12" z inteligentnym zarządzaniem energią, mógł myśleć nawet o zwycięstwie.
-Kolejna fura, 3 z lewej to 4x4 Smyka. Man Kat o nieco zawstydzającym wyglądzie i silnikach w mostach. Smyk zapatrzył się na wyścigi z przed 3 lat, gdzie dominowała jedna prędkość aut. Ale chyba nic nie szwankowało, auto sterowane NXT i nic się nie wieszało. Mimo wszystko było niezawodne ale wolałem 4x4 z poprzedniego sezonu z silnikami w mostach.
-Kolejne auto, 4 z lewej to 6x6 Atra. Star z zawieszeniem tatrowym. Dziwna kombinacja zawieszki, tylko 2 biegi ale auto jest optymalne pod wygraną. Jest to oczywiście dla wielu zaletą. Lekkie i mocne – 2 Xle w napędzie. Tutaj widać moim zdaniem zaletę regulaminu, Bardzo długie 6x6 Gena z 1 Xlem w napędzie miało przelicznik ponad 1,9 a krótkie 6x6 Atra z 2 Xlami w napędzie ponad 1,5. To pokazuje, że premiowane są auta szybkie, aby nie opłacało się budować ciężkich aut z słabym układem napędowym, a więc wolnych.
-4x4 3doma, Ginaf. Piękna kabina i nic się nie psuło. Jedyną chyba wadą była słaba stabilność boczna, bo paka była baaaardzo wysoko :P Generalnie pięknie wyglądała kolebiąca się kabina, jak auto nie miało by amorów. Ale wygląd super, to chyba najładniej kabiną oddany Ginaf, jakiego widziałem.
-6 auto z lewej, Hydrema 6x6 Mańka. Wyglądała jak traktor Kirovets w trakcie remontu, ze zdjętymi płytami poszycia :) Maniek zbudował wozidło aby było można dyskutować o karach dla wozideł na bazie prawdziwych przejazdów auta. Mamy podejrzenia, że słaby występ maszyny był celowy, aby przeforsować małę kary a wtedy Maniek nas zabije super wozidłem. Do analizy auta na trasie wrócimy.
-Kolejna stonoga, to 12x12 Mistakesa. To pierwsze takie auto w Polskim trialu, Ginaf. Mosty czerpiące sporo z moich rozwiązań i generalnie bardzo sprawna stonoga. Poza problemem z kablem? nic się z autem nie działo. Ładna kabina obiektywnie a jak na Ginafa to pięknie oddana, dodatkowo sprawne podwozie, zawijające jak na swoją długość, w miejscu. Ciekaw jestem opinii autora o swoim występie tym autem.
-Kolejne, 8 auto od lewej to kamaz 8x8 Cieśla. Piękna kabina, wielka maszyna. Mosty to wg. Cieśla moje rozwiązania z Ginafa F480 (żółtego) z przed ponad 2 lat, gdzie w każdym tandemie między osiami siedzi XL wraz z 2 biegową skrzynią. Ja wtedy zmieniałem biegi pneumatycznie, Cieślu robi to mechanicznie. Fajna fura i w sumie prawie nic nie nawalało, może poza skrętem.
-Obok kamaza w lewo, stoi Jelcz Bartek 4x4 od Blachy. Ładna maszyna, mechanicznie sprawna. Nie pamiętam aby coś tam się psuło. Chyba przyczyną pozycji blachy była mała dynamika auta. Jednym słowem to udana trialówka.
-Drugie auto z prawej, to 6x6 Bja, mocny Man Kat. Walka ze Smykiem o ładniejszą kabinę auta (obaj mieli Many Katy) chyba pozostanie nierozegrana :P Bardzo sprawny Man, ale długi i z wielkim nawisem. Najlepiej, aby sam autor napisał coś o maszynie, nawet na kmflu, bo dla mnie wyglądała tak samo jak w zeszłym sezonie. A nie miałem niestety czasu oglądnąć auta dokładniej.
-Pierwsze auto z prawej, 6x6 Wiliama. Star, sprawny i chyba niezawodny. Podobnie, jak z Manem nie miałem się czasu przyjrzeć auto, kabina prawie identyczna jak w zeszłym sezonie.
-Osoba niosąca czerwonego Ginafa 8x8 single cab, to Emilus. Auto generalnie nie zawiodło, zawiodły baterie za 30 gr. Sztuka, które miały dać lepsze napięcie a padły po kilku metrach. Przez to na 2 pierwszych odcinkach byłem chyba przedostatni :P Załadowanie aku na 3 ostatnie sekcje, pokazały, że auto ma potencjał. Na ostatniej sekcji byłem nim pierwszy, na przedostatniej chyba 2? Suma summarum byłem poza podium ale nie daleko. Nie zdradzę który, wyniki będą dostępne niedługo. Do następnego auta przeszczepię z tego gina skrzynie 3 biegowe (okazały się bardzo niezawodne), kabinę i sterowanie NXT. Dopracowania wymagają skręt i mechanizm zmian biegów.
Jeszcze raz dzięki wszystkim:) Do następnego!
Ostatnio zmieniony 2012-04-15, 13:37 przez Emilus, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- VIP
- Posty: 1263
- Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
- Lokalizacja: Karczew/Warszawa
- brickshelf: cieslu12
-
Dzięki za fajne zawody. Trasy były naprawdę konkretne, pozwalające przetestować wszystkie ważne parametry aut. Oprócz dobrej maszyny trzeba było także wykazać się umiejętnościami w zakresie sterowania co pokazało że rajdu juz nie wygrywa się w garażu :) Atmosfera jak zwykle wesoła, przebieg zawodów bardzo sprawny, pogoda pod koniec dopisała więc ja osobiście jestem zadowolony :)
Co do mojej maszyny. Ogólnie jestem zadowolony. Mocy jest pod dostatkiem mimo sporej masy. Na zwrotność biorąc pod uwagę rozmiary nie ma prawa narzekać. Miałem szansę zawalczyć ze Smykiem o dobrą lokatę ale niestety 2 awarie listwy zębatej mni pogrążyły . 6 miejsce przyjmuję więc z dużym niedosytem. Do następnego rajdu na pewno odchudzę Kamaza, poprawię skręt i właduję NXT :) Powinienem być groźny następnym razem :)
Co do mojej maszyny. Ogólnie jestem zadowolony. Mocy jest pod dostatkiem mimo sporej masy. Na zwrotność biorąc pod uwagę rozmiary nie ma prawa narzekać. Miałem szansę zawalczyć ze Smykiem o dobrą lokatę ale niestety 2 awarie listwy zębatej mni pogrążyły . 6 miejsce przyjmuję więc z dużym niedosytem. Do następnego rajdu na pewno odchudzę Kamaza, poprawię skręt i właduję NXT :) Powinienem być groźny następnym razem :)
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar