Ale właśnie tak miałem i potwierdzam. Wiesz, jeśli nie potrafisz zbudować to tak mówisz, mi działało i nie strzelało.TT pisze:Zapakuj jako bieg środkowy 3:1 lub 1,66:1 i potwierdź swoje powyższe zdanie.
[MOC] Renault TRM 10000
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Emil Ty się nie liczysz, bo używasz baterii które dają napięcie 6V.Emilus pisze:TT napisał/a:
Zapakuj jako bieg środkowy 3:1 lub 1,66:1 i potwierdź swoje powyższe zdanie.
Ale właśnie tak miałem i potwierdzam. Wiesz, jeśli nie potrafisz zbudować to tak mówisz, mi działało i nie strzelało.
Poza tym skoro Ci się udało to czemu miałeś w Ginafie po środku bieg 1:1? Skoro nawet 3:1 Ci nie strzelało to czemu tak? Można było dać po kolei i miałbyś lepszą zmianę biegów. A tak, żeby zejść z 2 na 1 (lub z 1 na 2) musiałeś przejść przez 3 :D
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Gratuluję podium!
Auto bardzo sprawne jak na jednego XL'a. Widać opory zredukowane do minimum - to chyba też sprawa tych opon. Zdaje mi się, że mogowe stawiają większy opór przy skręcaniu (szczególnie na trawie itp). Skrzynia solidna i sprawdziła się podczas rajdu.
Natomiast największe wrażenie zrobiło na mnie zawieszenie -sprawne, pomysłowe, bez udziału sprężyn, durexów itp ;)
Solidna maszyna :)
Auto bardzo sprawne jak na jednego XL'a. Widać opory zredukowane do minimum - to chyba też sprawa tych opon. Zdaje mi się, że mogowe stawiają większy opór przy skręcaniu (szczególnie na trawie itp). Skrzynia solidna i sprawdziła się podczas rajdu.
Natomiast największe wrażenie zrobiło na mnie zawieszenie -sprawne, pomysłowe, bez udziału sprężyn, durexów itp ;)
Solidna maszyna :)
Prawda to. A inna sprawa jest taka, że mogowe oponki dają większą prędkość, a że ja miałem niezbyt dużo moge, to troszkę zwolniłem:]Blaha pisze: Widać opory zredukowane do minimum - to chyba też sprawa tych opon. Zdaje mi się, że mogowe stawiają większy opór przy skręcaniu (szczególnie na trawie itp).
Sezon w pełni!
-
- VIP
- Posty: 1263
- Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
- Lokalizacja: Karczew/Warszawa
- brickshelf: cieslu12
-
Cóż, pod względem estetyki mi się osobiście nie podoba. Wolę jednak mniej ascetyczne podejście :) Osiągi są jednak bardzo dobre, mimo tego że jeździ tylko na 1 XLu. Skrzynia centralna to fajne rozwiązanie, które chciałem kiedyś wykorzystać w jakimś 6x6. Po Twojej maszynie widzę, że nie jest to zły pomysł chociaż pewnie ja zdecydowałbym się na dwa biegi. Skręt był też w Twojej maszynie w porządku chociaż dalej nie jest to ten zasięg wychyłu kół co u Kuby :)
Czekam na nową wersję.
Czekam na nową wersję.
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
Dopiero mam czas na nadrobienie zaległości. Kabina chyba przesadzona, jednak przydałoby się ją poprawić pod względem estetyki. Sprawny układ napędowy z dobrą skrzynią, tylko coś trzeba zrobić z tym rozstawem, tzn ze skokiem 2 osi. Wg mnie to był powód tego zawieszenia na 4 albo 5 sekcji. Już pomijam że było sypko i stromo. A że zawodził system operacyjny phantom to już powiedziano :P