[MOC] Renault TRM 10000

Wszystko co związane z / everything about LEGO Truck Trial, Cross Country, Truck Racing, Outdoor Car Racing

Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#16 Post autor: Emilus »

TT pisze:Zapakuj jako bieg środkowy 3:1 lub 1,66:1 i potwierdź swoje powyższe zdanie.
Ale właśnie tak miałem i potwierdzam. Wiesz, jeśli nie potrafisz zbudować to tak mówisz, mi działało i nie strzelało.

Awatar użytkownika
TT
Posty: 1181
Rejestracja: 2004-05-27, 13:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
brickshelf: TT

 

#17 Post autor: TT »

Emilus pisze:TT napisał/a:
Zapakuj jako bieg środkowy 3:1 lub 1,66:1 i potwierdź swoje powyższe zdanie.


Ale właśnie tak miałem i potwierdzam. Wiesz, jeśli nie potrafisz zbudować to tak mówisz, mi działało i nie strzelało.
Emil Ty się nie liczysz, bo używasz baterii które dają napięcie 6V.
Poza tym skoro Ci się udało to czemu miałeś w Ginafie po środku bieg 1:1? Skoro nawet 3:1 Ci nie strzelało to czemu tak? Można było dać po kolei i miałbyś lepszą zmianę biegów. A tak, żeby zejść z 2 na 1 (lub z 1 na 2) musiałeś przejść przez 3 :D
Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
ManiekManiak
Posty: 814
Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
Lokalizacja: Ostrołęka
brickshelf: ManiekManiak

 

#18 Post autor: ManiekManiak »

To ja się w temacie wypowiem - bardzo mi się podoba ten roadster. Jednym silnikiem dawał radę. Jak by miał 2 to by można go przyspieszyć i walczyć o zwycięstwo. Bardzo ciekawie wymyślone zawieszenie i co mnie zdziwiło nie było za miękkie. Gratuluję konstrukcji:)

Awatar użytkownika
Blaha
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
brickshelf: blaha

 

#19 Post autor: Blaha »

Gratuluję podium!
Auto bardzo sprawne jak na jednego XL'a. Widać opory zredukowane do minimum - to chyba też sprawa tych opon. Zdaje mi się, że mogowe stawiają większy opór przy skręcaniu (szczególnie na trawie itp). Skrzynia solidna i sprawdziła się podczas rajdu.
Natomiast największe wrażenie zrobiło na mnie zawieszenie -sprawne, pomysłowe, bez udziału sprężyn, durexów itp ;)
Solidna maszyna :)

Awatar użytkownika
Chrupek
Posty: 834
Rejestracja: 2010-04-13, 09:57
Lokalizacja: Wawa

#20 Post autor: Chrupek »

Blaha pisze: Widać opory zredukowane do minimum - to chyba też sprawa tych opon. Zdaje mi się, że mogowe stawiają większy opór przy skręcaniu (szczególnie na trawie itp).
Prawda to. A inna sprawa jest taka, że mogowe oponki dają większą prędkość, a że ja miałem niezbyt dużo moge, to troszkę zwolniłem:]
Sezon w pełni!

Cieślu
VIP
Posty: 1263
Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
Lokalizacja: Karczew/Warszawa
brickshelf: cieslu12

 

#21 Post autor: Cieślu »

Cóż, pod względem estetyki mi się osobiście nie podoba. Wolę jednak mniej ascetyczne podejście :) Osiągi są jednak bardzo dobre, mimo tego że jeździ tylko na 1 XLu. Skrzynia centralna to fajne rozwiązanie, które chciałem kiedyś wykorzystać w jakimś 6x6. Po Twojej maszynie widzę, że nie jest to zły pomysł chociaż pewnie ja zdecydowałbym się na dwa biegi. Skręt był też w Twojej maszynie w porządku chociaż dalej nie jest to ten zasięg wychyłu kół co u Kuby :)

Czekam na nową wersję.
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar

Mistakes
Posty: 529
Rejestracja: 2009-12-20, 18:00
Lokalizacja: Warszawa!
brickshelf: Ayumi

 

#22 Post autor: Mistakes »

Dopiero mam czas na nadrobienie zaległości. Kabina chyba przesadzona, jednak przydałoby się ją poprawić pod względem estetyki. Sprawny układ napędowy z dobrą skrzynią, tylko coś trzeba zrobić z tym rozstawem, tzn ze skokiem 2 osi. Wg mnie to był powód tego zawieszenia na 4 albo 5 sekcji. Już pomijam że było sypko i stromo. A że zawodził system operacyjny phantom to już powiedziano :P

ODPOWIEDZ