Strona 2 z 2

: 2012-04-21, 12:29
autor: Emilus
Powtórzę się jeszcze. Russian power! :)

Ciężarówka bardzo ładna, mocna. Przeszczep moich starych mostów to jedno, ale widzę, że udało Ci się zmodyfikować nieco. To dobrze wróży na przyszłość.

Czyli na następny rajd kamaz NXT? Czekam niecierpliwie.

: 2012-04-21, 15:52
autor: Cieślu
Paka jest na dokładnie takiej wysokości na jakiej powinna być. Co do samej wysokości paki to, jak już mówiłem , tez jest idealnie ale zeby dostosować się do regulaminu pewnie to zmienię :) Prace postępują, mechanicznie mk. II jest właściwie gotowy, została kosmetyka, oprogramowanie i parę drobiazgów.

: 2012-04-21, 17:08
autor: Chrupek
Dobra, solidna maszyna. Niestety duża odległość między 2. i 3. osią, skutkowała małą 'zawijalnością'. Ale jeździło jak trzeba. Po tych poprawkach, które planujesz, pewnie będzie się bić o podium!

: 2012-04-25, 17:15
autor: Blaha
Świetny Kamaz. Nie dość, że ładny i estetyczny, to co najważniejsze, dobrze radził sobie w terenie. Jedynie skręt czasami miewał humory..
Gratuluję konstrukcji i nie mogę doczekać się wersji z NXT.

: 2012-04-25, 18:44
autor: Cieślu
Jeżeli chodzi o wersję NXT to jeździ na razie do przodu i do tyłu a także skręca. Nie wiem kiedy ale dorobić muszę jeszcze zmianę biegów :)

: 2012-04-27, 21:01
autor: Atros
Podoba mi się ogólny wygląd tej ciężarówki - kabina, paka i ich proporcje. Ale po obejrzeniu fotek oryginału powiem, że nie jest zbyt wiernie oddany.
Techniczie napęd solidny, skręt mniej ale to już dawno zostało napisane. Po poprawkach maszyna pewnie będzie groźnym rywalem.

: 2012-04-28, 01:53
autor: Cieślu
A co jest nie dość wiernie oddane? W ramach doskonalenia chętnie kilka rzeczy poprawię :)