Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Kenworth Road Train
Autor Wiadomość
Sariel 
VIP
p.o. majstra


Wiek: 36
Dołączył: 28 Mar 2007
Wpisy: 5090
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-15, 22:19   [MOC] Kenworth Road Train



Dane techniczne:
Wymiary: dł: 67s / szer. 20s / wys. 31s
Waga: 2.891 kg
Długość przyczep: 103, 122 i 97 studów
Waga przyczep: 2.378, 1.440 i 2.194 kg
Łącznie: ponad 3 metry długości, 8.903 kg wagi
Zawieszenie: brak
Napęd: silnikiem NXT na obie tylne osie z redukcją 3:1
Silniki: 3xNXT

I tak oto zapchane serwery Diablo potrafią doprowadzić do publikacji MOCa. Ech...
Przed Wami eksperyment w łączeniu bebechów z NXT z obudową z Model Teamu. Wyniki dyskusyjne, ale o tym później. Model przedstawia Kenwortha T900 w wersji australijskiego Road Traina, przy czym robiłem go bez specjalnego parcia na dokładność i ani nie jest to czysty T900 ani nie jest to typowy Road Train. Z drugiej strony Australijczycy nie takie rzeczy robią z ciężarówkami (i owcami).
Sercem modelu jest kostka NXT upchnięta w sleeperze za kabiną. Jako że całe podwozie zajmują dwa silniki NXT (tak, one naprawdę są takie ogromne), jeden do napędu i jeden do skrętu, to sleeper mieści całą listę cudów. W tym trzeci silnik NXT do zapinania siodła, baterię 8878 do zasilania świateł i kierunkowskazów, wieżę IR do sterowania tymi kierunkowskazami i sensor IR Link do sterowania tą wieżą. Tak, właśnie, model ma IR linka zabudowanego w środku prawie na styk z wieżą, bo w normalnych warunkach jego zasięg jest fatalny. Kusiło mnie żeby IR Linka zamontować w kontrolerze, a kierunkowskazy i kolejne wieże IR na tym samym kanale schować w przyczepach, ale przy MOCu tej wielkości praktycznie nie ma szans żeby IR Link łapał wszystkie wieże naraz, a ja nie po to używam NXT żeby sterować ciężarówką z odległości centymetra.



Funkcji modelu jest niewiele. Zawieszenie sobie podarowałem bo w modelu który nigdy nie wyjedzie poza moje mieszkanie byłaby to sztuka dla sztuki. Oprócz skrętu i napędu na obie tylne osie mamy jeszcze zapinanie i odpinanie siodła realizowane poziomą zębatką z40 z liftarmem na jednym boku, która po odpowiednim obróceniu blokuje tym liftarmem "wylot" siodła. Rozwiązanie małe, proste i dostatecznie mocne.
Oprócz funkcji czysto mechanicznych mamy przednie kierunkowskazy zrealizowane przez oprogramowanie, a ściślej przez IR Linka który przesyła odpowiednie komendy do PFowej wieży. Tylnych kierunkowskazów nie ma bo nie chciało mi się psuć wyglądu ciężarówki większą liczbą kabli i wystających diod, ale za to są kontrolki na desce rozdzielczej kierowcy. Oprócz tego kostka w modelu może trąbić (czytaj: piszczeć) na komendę, oraz pikać (czytaj: piszczeć) przy cofaniu, ale to jest programowanie na poziomie wczesnoprzedszkolnym.
Sleeper jest wypchany mechaniką i kablami do granic wytrzymałości, w zasadzie niemal rozłazi się w szwach. Dostęp do bebechów zapewniają trzy klapki: górna do baterii 8878, tylna do przycisków z przodu modułu NXT, oraz boczna pozwalająca wyciągnąć cały moduł na zewnątrz celem wymiany baterii. Kable zajmują przy tej okazji cały tył kabiny, nie tylko dlatego że są sztywne (damn you NXT), ale też dlatego że ich ułożenie musi pozwalać na wyciągnięcie kostki. Przez całe to wypychanie boczna klapka w prawym boku sleepera ma niestety tendencję do krzywego wystawania.



Do sterowania całym tym majdanem o długości półtora Longera, który ledwie jest w stanie zakręcić w moim mieszkaniu, złożyłem sobie ordynarnie prosty kontroler z drugą kostką, którego działanie całkowicie obrzydziło mi RobotC (opóźnienia). Lepszą alternatywą jest sterowanie padem podłączonym do komputera - nie tylko czas reakcji jest lepszy ale i przycisków do wykorzystania więcej a gałki pada działają analogowo, dlatego rozwiązanie to bije poprzednie na głowę. Wszystkie trzy programy spłodzone na ten użytek zamieszczam poniżej, a sam zacznę się chyba wreszcie wgryzać w Lejosa.
Podsumowując, z ciężarówki jestem średnio zadowolony. Działa słabo, z NXT jest od cholery zachodu już żeby tylko połączyć obie kostki, a jak przychodzi do wymiany baterii w tej w modelu to w ogóle jest dramat. Wygląda tak sobie - ma ewidentne błędy i uproszczenia, i obawiam się że jest to ten rodzaj MOCa który robi niezłe pierwsze wrażenie a potem jest już tylko gorzej. Acha, co do marudzenia na cały ten chrom - no niestety, budowałem już ciężarówki z jasnoszarymi przodami i udawałem że przypomina to oryginał. Nie przypominało.
Acha, pomysł na malowanie oraz na układ przyczep (wariant G) pochodzi stąd:



Byłbym zapomniał - wielkie podziękowania dla Auriego za niezawodne jak zwykle chromowanie.

Galeria
Galeria WIP

Zdjątka:



Film:



Oraz programy:

Do sterowania padem:

Kod:
#pragma config(Sensor, S4, HTIRL, sensorI2CCustom)
#include "drivers/HTIRL-driver.h"
#include "JoystickDriver.c"
tPFmotor SignalLeft = pfmotor_S4_C1_A;
tPFmotor SignalRight = pfmotor_S4_C1_B;

task Signals()
{
  while(true)
  {
    if(joy1Btn(2) == 1)
    {
      PFMotor(SignalRight, 7);
      nxtDisplayCenteredTextLine(5, " < [>]");
    }
    else if(joy1Btn(4) == 1)
    {
      PFMotor(SignalLeft, 7);
      nxtDisplayCenteredTextLine(5, "[<] > ");
    }
    else
    {
      PFMotor(SignalRight, 0);
      PFMotor(SignalLeft, 0);
      nxtDisplayCenteredTextLine(5, " <  > ");
    }
    wait1Msec(250);
    PFMotor(SignalRight, 0);
    PFMotor(SignalLeft, 0);
  }
}

task main()
{
  bMotorReflected[motorB] = true;
  bMotorReflected[motorC] = true;
  StartTask(Signals);
  while(true)
  {
    getJoystickSettings(joystick);
    motor[motorB] = 0;
    motor[motorC] = 0;
    motor[motorC] = joystick.joy1_y1 / 1.28;
    motor[motorB] = joystick.joy1_x1 / 1.28;
    nxtDisplayCenteredTextLine(0, "BATTERY: %3.1fV", nImmediateBatteryLevel / (float) 1000);
    nxtDisplayTextLine(2, "B: %d", motor[motorB]);
    nxtDisplayTextLine(3, "C: %d", motor[motorC]);

    if(joy1Btn(1) == 1)
      motor[motorA] = -100;
    else if(joy1Btn(3) == 1)
      motor[motorA] = 100;
    else
      motor[motorA] = 0;
  }
}


Do sterowania kostka-kostka: program nadawczy:

Kod:
#pragma config(Sensor,S1,touch1,sensorTouch)
#pragma config(Sensor,S2,touch2,sensorTouch)

bool leftturn = false;
bool rightturn = false;
bool soundhorn = false;

task BatLev()
{
  ubyte valueReceived[1];
  valueReceived[0] = 0;
  while(true)
  {
    cCmdMessageRead(valueReceived, 1, 1);
    nxtDisplayCenteredTextLine(0, "BAT: L%3.1f / R%3.1f", nImmediateBatteryLevel / (float) 1000, valueReceived[0] / (float) 10);
    wait1Msec(50);
  }
  return;
}

task Buttons() //0 = Gray Rectangle  1 = Right Arrow  2 = Left Arrow  3 = Orange Square
{
  nNxtButtonTask  = -2;nNxtExitClicks = 2;
  nxtDisplayCenteredTextLine(2, " <  > ");
  while(true)
  {
    if(nNxtButtonPressed == 1)
    {
      if (rightturn == false)
      {
        nxtDisplayCenteredTextLine(2, " < [>]");
        rightturn = true;
        leftturn = false;
      }
      else
     {
        nxtDisplayCenteredTextLine(2, " <  > ");
        rightturn = false;
        leftturn = false;
     }
    }
    else if(nNxtButtonPressed == 2)
    {
      if (leftturn == false)
      {
        nxtDisplayCenteredTextLine(2, "[<] > ");
        rightturn = false;
        leftturn = true;
      }
      else
     {
        nxtDisplayCenteredTextLine(2, " <  > ");
        rightturn = false;
        leftturn = false;
     }
    }
    else if(nNxtButtonPressed == 3)
    {
      soundhorn = true;
    }
  wait1Msec(350);
  }
}

task main()
{
  StartTask(BatLev);
  StartTask(Buttons);
  bFloatDuringInactiveMotorPWM = true;
  btConnect(1, "NXT2");
  while(true)
  {
    ubyte valueToSend[7];
    valueToSend[0] = nMotorEncoder[motorA];
    valueToSend[1] = nMotorEncoder[motorB];
    valueToSend[2] = SensorValue(touch1);
    valueToSend[3] = SensorValue(touch2);
    valueToSend[4] = rightturn;
    valueToSend[5] = leftturn;
    valueToSend[6] = soundhorn;
    cCmdMessageWriteToBluetooth(valueToSend, 7, 1);
    nxtDisplayTextLine(3, "Drive: %d", valueToSend[0]);
    nxtDisplayTextLine(4, "Steering: %d", valueToSend[1]);
    nxtDisplayTextLine(5, "Touch BLUE: %d", valueToSend[2]);
    nxtDisplayTextLine(6, "Touch RED: %d", valueToSend[3]);
    wait1Msec(50);
  }
}


Do sterowania kostka-kostka: program odbiorczy:

Kod:
#pragma config(Sensor, S4, HTIRL, sensorI2CCustom)
#include "drivers/HTIRL-driver.h"
tPFmotor SignalLeft = pfmotor_S4_C1_A;
tPFmotor SignalRight = pfmotor_S4_C1_B;
// config start
//bMotorReflected[motorA] = true;
//bMotorReflected[motorB] = true;
//bMotorReflected[motorC] = true;
bool buzzOnRev = true; // buzzing while on reverse
int steerAcc = 10; // steering accuracy margin (degrees)
// config end

int turnSignals = 0;

task Signals()
{
  while(true)
  {
    if(turnSignals == 1)
    {
      PFMotor(SignalRight, 7);
    }
    else if(turnSignals == 2)
    {
      PFMotor(SignalLeft, 7);
    }
    else
    {
      PFMotor(SignalRight, 0);
      PFMotor(SignalLeft, 0);
    }
    wait1Msec(250);
    PFMotor(SignalRight, 0);
    PFMotor(SignalLeft, 0);
  }
  wait1Msec(50);
}

task BatLev()
{
  while(true)
  {
    nxtDisplayCenteredTextLine(0, "BAT: L %3.1fV", nImmediateBatteryLevel / (float) 1000);
    ubyte valueToSend[1];
    valueToSend[0] = nImmediateBatteryLevel / (float) 100;
    cCmdMessageWriteToBluetooth(valueToSend, 1, 1);
    wait1Msec(50);
  }
  return;
}

task main()
{
  StartTask(BatLev);
  StartTask(Signals);
  nVolume = 3; // starting volume
  ubyte valueReceived[7];
  valueReceived[0] = 0;
  valueReceived[1] = 0;
  valueReceived[2] = 0;
  valueReceived[3] = 0;
  valueReceived[4] = 0;
  valueReceived[5] = 0;
  valueReceived[6] = 0;

  while(true)
  {
    cCmdMessageRead(valueReceived, 7, 1);
    nxtDisplayTextLine(2, "Drive: %d", valueReceived[0]);
    nxtDisplayTextLine(3, "Steering: %d", valueReceived[1]);
    nxtDisplayTextLine(4, "Touch BLUE: %d", valueReceived[2]);
    nxtDisplayTextLine(5, "Touch RED: %d", valueReceived[3]);

    // motorC (drive)
    motor[motorC] = 0;
    int afactor = valueReceived[0] / 5;
    if (afactor > 1 && afactor < 25)
    {
      afactor = afactor * 10;
      if (afactor > 100) afactor = 100;
      motor[motorC] = afactor;
      if (buzzOnRev == true) PlaySound(soundException);
    }
    else if (afactor > 1 && afactor > 25)
    {
      afactor = (51 - afactor) * -10;
      if (afactor < -100) afactor = -100;
      motor[motorC] = afactor;
      if (buzzOnRev == true) ClearSounds();
    }

    // motorB (steering)
    motor[motorB] = 0;
    int bfactor = valueReceived[1];
    if (bfactor > 1 && bfactor < 75) bfactor = bfactor;
    else if (bfactor > 1 && bfactor > 75) bfactor = (256 - bfactor) * -1;
    nxtDisplayTextLine(7,"Mtr B: %d/%d",nMotorEncoder[motorB], bfactor);
    bfactor = bfactor * 4;

    if (nMotorEncoder[motorB] < (bfactor + steerAcc)) while(nMotorEncoder[motorB] < bfactor) motor[motorB] = 10;
    else if (nMotorEncoder[motorB] > (bfactor - steerAcc)) while(nMotorEncoder[motorB] > bfactor) motor[motorB] = -10;
    else motor[motorB] = 0;

    // motorA
    motor[motorA] = 0;
    if (valueReceived[2] == 1) motor[motorA] = 100;
    else if (valueReceived[3] == 1)motor[motorA] = -100;

    // turn signals
    if (valueReceived[4] == 1) turnSignals = 1;
    else if (valueReceived[5] == 1) turnSignals = 2;
    else turnSignals = 0;

    // horn
    if (valueReceived[6] == 1) PlayTone(784, 50);
    else ClearSounds();

    wait1Msec(50);
  }
}
_________________
Kalkulator przełożeń | Generator miniaturek z BSa/Majhosta
Ostatnio zmieniony przez Sariel 2012-05-16, 07:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Filus 


Wiek: 30
Dołączył: 08 Sie 2010
Wpisy: 584
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-05-15, 22:42   

Piękny. Do tego jeździ i świeci.

Nie podoba mi się jedynie fakt, że by otworzyć maskę trzeba pokombinować wcześniej ze zderzakiem/kratą.

Na początku, jak usłyszałem muzykę w filmie to się zastanawiałem, czy nie pomyliłeś linków i nie dałeś czyjegoś filmiku, bo muzyka zaskakująca, jak na Ciebie oczywiście;). Urywki z DJem wymiatają. No i zakończenie z akcentem zbrojnym (tutaj w głównej roli naczepa) pomysłowa. Chylę czoła.
Ostatnio zmieniony przez Filus 2012-05-15, 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
eric trax 
VIP
Wieslav the Corn


Wiek: 30
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1358
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-15, 22:45   

Kilka uwag:

- Czemu napędu nie zrealizowałeś po prostu xlem napędzanym z kostki?
- To samo tyczy się zapięcia siodła, medium by tam pasował jak ulał.

No chyba że chciałeś koniecznie zmotoryzować całość przy użyciu mindstorms. Dla mnie to chyba niepotrzebna komplikacja, jak myślę kostki były po to żeby ogarnąć kierownicę realnie skręcającą kołami i uprościć mechanizm świateł tak?

- skręt przez łańcuch z takim luzem to chyba nie najlepsze wyjście.


Kenworth urywa moją d..pkę jest przepiękny! Żałuje tylko że naczep tak nie dopracowałeś, szkoda bo wyglądają blado przy tym biało czerwonym cudzie, zawsze road trainy kojarzyły mi się z kilkoma identycznymi przyczepami. No i jak już była nisko podwoziówka to mogłeś na niej przewieźć statek :D


Masz mój głos na MOC miesiąca.
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 45%
Ostatnio zmieniony przez eric trax 2012-05-15, 22:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
crises
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-15, 22:46   

Obejrzałem cały film. Rzadko mi się to zdarza, ale teraz twardo wysiedziałem. Niesamowita prezentacja świetnego pojazdu. Chomik smażący naleśniki do fajnego remixu wygrywa całość. Zastanawiam się jakie to kamieniczki trzeba zacząć budować, żeby przebić takie MOCe...
Odniosłem wrażenie, że przy ostrym skręcie naczepa zahaczyła o kabinę (oponę na plecach).
Czy opóźnienie skrętu kół wynika ze specyfiki NXT?
 
 
 
eric trax 
VIP
Wieslav the Corn


Wiek: 30
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1358
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-15, 22:56   

aha. Jaram się tymi zdjęciami na ciemnym tle. Zdradzisz jak je robisz?
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 45%
 
 
 
 
Sariel 
VIP
p.o. majstra


Wiek: 36
Dołączył: 28 Mar 2007
Wpisy: 5090
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-15, 23:25   

eric trax napisał/a:
- Czemu napędu nie zrealizowałeś po prostu xlem napędzanym z kostki?
- To samo tyczy się zapięcia siodła, medium by tam pasował jak ulał.


Bo nie mam przejściówki NXT/PF i nie chcę jej mieć. Nie widzi mi się kolejny dziwny kabel od LEGO w bajońskiej cenie. Poza tym nie chciałoby mi się wkładać tam kostki tylko dla PFowych silników.

eric trax napisał/a:
- skręt przez łańcuch z takim luzem to chyba nie najlepsze wyjście.


Póki łańcuch nie przeskakuje, luz nie robi różnicy.

eric trax napisał/a:
Żałuje tylko że naczep tak nie dopracowałeś, szkoda bo wyglądają blado przy tym biało czerwonym cudzie, zawsze road trainy kojarzyły mi się z kilkoma identycznymi przyczepami. No i jak już była nisko podwoziówka to mogłeś na niej przewieźć statek :D.


Trzy identyczne naczepy byłyby nudne, to trzy razy budowanie tego samego. Nie mam klocków i siły żeby je bardziej dopieszczać, i tak pożarły masę czasu i przerażające ilości części - np. do pierwszej naczepy poszło 170 bricków 1x8. Wystarczyły na jej połowę. A statek swoje waży i podwoziówka złożyłaby się pod nim na pół.

crises napisał/a:
Odniosłem wrażenie, że przy ostrym skręcie naczepa zahaczyła o kabinę (oponę na plecach).


To prawda, zahaczyła.

crises napisał/a:
Czy opóźnienie skrętu kół wynika ze specyfiki NXT?


Raczej ze specyfiki tej konkretnej wersji RobotC.

eric trax napisał/a:
aha. Jaram się tymi zdjęciami na ciemnym tle. Zdradzisz jak je robisz?


No cóż, używam ciemnego tła :)
_________________
Kalkulator przełożeń | Generator miniaturek z BSa/Majhosta
Ostatnio zmieniony przez Sariel 2012-05-15, 23:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
blizzard 
niepoprawny mercedesiarz


Wiek: 29
Dołączył: 04 Paź 2011
Wpisy: 805
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-05-16, 01:18   

Ugh, mjuzik zabił moje uszy.
_________________
Strasznie bym chciał wrócić do LEGO..
Moje recenzje i MOCe
 
 
 
V1 
VIP


Wiek: 46
Dołączył: 07 Kwi 2007
Wpisy: 2526
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-16, 07:19   

Świetny!

Super, że taki zautomatyzowany.

Super, że biały.

Świetna naczepa. Świetnie, że czarna.

Fajnie, że bogato oświetlony.
Chromu dużo, i ładnie wygląda. Festyn na całego.
Słabo, że powolny :)

Widzę, że nie mogłeś się zdecydować, czy zrobić wyższe kominy, czy anteny. Pozastanawiałbyś się może jeszcze parę dni i dołożył po kilkanaście okrągłych bricków do kominów ?

Siodło w stanie spoczynku powinno chyba kłaść się do tyłu ?
Naczepy-platformy moim zdaniem zbędne, przeszkadzają. Jeśli już, to mógłby ciągnąć drugą naczepę na wózku, z takim samym kontenerem jak pierwsza.
Zderzak chyba schodzi zbyt nisko do ziemi. I filtry paliwa chuderlawe. Ale może i takie bywają.

Aha - i piękny. I biało-czerwony.
I piękny.

Aha - wydaje mi się, że naczepa jest niedopracowana, albo budowałeś ją z resztek. Nie ma błotników/chlapaczy, jakichś urządzeń/skrzynek pod spodem, kół zapasowych, i innych przeróżnych drobiazgów. I ma żółte belki w zawieszeniu.
_________________
\/1 ______________
Ostatnio zmieniony przez V1 2012-05-16, 07:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Sariel 
VIP
p.o. majstra


Wiek: 36
Dołączył: 28 Mar 2007
Wpisy: 5090
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-16, 07:22   

A tak, filtrów paliwa nie mogłem pociągnąć w dół bo maska by się nie otwierała. Musiałbym albo obciąć przednie błotniki (a i tak powinny wisieć prawie do ziemi) albo wciąć się w przedni zderzak żeby niżej umieścić zawias maski. A on taki ładny jest, chromowany :)
_________________
Kalkulator przełożeń | Generator miniaturek z BSa/Majhosta
 
 
 
Qlczas 
Ahoy there!


Wiek: 33
Dołączył: 10 Maj 2012
Wpisy: 125
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-05-16, 07:50   

a ja mam pytanie do autora tego CUDA!
(jestem tu nowy i jeśli to pytanie nie na miejscu to z góry przepraszam :( )
Mianowicie, czy jesteś w stanie oszacować cenę budowy takiego zestawu (nawet takie zgrubsze oszacowanie +/- 500 pln ;) ). Nawet osobno klocków do budowy samochodu / naczepy / kontrolera z układem sterującym (jak rozumiem z powyższego - sterowanie opiera się na lego Mindstorms).

Sam kiedyś chciałbym się zabrać za coś podobnego może, dlatego mnie to ciekawi.
Tak samo czy jesteś w stanie oszacować czas potrzebny do budowy/zaplanowania całej konstrukcji?

p.s.
może jest to gdzieś na forum ale zapytam, czy większość autorów MOCy korzysta wpierw z jakiegoś programu komputerowego i konstruuje swoje pracę najpierw w nim, żeby wiedzieć jakich części potrzebują? Czy raczej jedziecie na żywioł i robicie wszystko od zera, składając klocek z klockiem? :)
 
 
 
 
Sariel 
VIP
p.o. majstra


Wiek: 36
Dołączył: 28 Mar 2007
Wpisy: 5090
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-16, 07:53   

Cena jest na pewno zabójcza, sam zestaw NXT to ponad tysiąc plus dodatkowa kostka to ok. 300 zł. Wszystkie chromowane części są drogie, bateria 8878 również.
Czas dla każdego będzie inny - mi się budowa dłużyła bo miałem masę innych zajęć na głowie.
Z programu można oczywiście korzystać, ale jeśli chodzi o Technic i rzeczy które mają ze sobą działać, to wolę rozplanowanie sobie wszystkiego wstępnie w głowie a potem ręczne sprawdzanie czemu nie działa ;)
_________________
Kalkulator przełożeń | Generator miniaturek z BSa/Majhosta
 
 
 
Waler 
VIP


Wiek: 26
Dołączył: 08 Wrz 2010
Wpisy: 760
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: 2012-05-16, 09:36   

Sarielu, piękna maszyna. Oglądałem zdjęcia WIP jak wrzucałes na fejsa i od tamtej pory mi się podobał. Fajno, że dodałeś takie smaczki jak naklejki. Chromy rzeczywiście dodają +10 do uroku cięzarówki.
Nie wiem tylko, czy odpowiedni dział, bo na moje oko to bardziej MT niż technic :)
Co do pojazdu nie mam zastrzeżeń - śliczna ciężarówka.
 
 
 
Mrutek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-16, 09:40   

Przepiękny. Nawet bez przyczep i chomika.
 
 
 
kris kelvin
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-16, 10:19   

Faktycznie chwacko to wszystko wygląda :)
Ode mnie chyba tyle.
 
 
 
Sorrow 
Adminus Emeritus


Wiek: 36
Dołączyła: 08 Maj 2010
Wpisy: 630
Skąd: Z Uodzi
Wysłany: 2012-05-16, 10:27   

Impressywna prezentacja, chapeau! No i dobrze, że muzykę puszcza DJ Kulka - nareszcie coś, czego mogę słuchać (chociaż wolę wersję niehipsterską, niezmiksowaną).
Ostatnio zmieniony przez Sorrow 2012-05-16, 10:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,121 sekundy. Zapytań do SQL: 9