[MOC] KrAZ 6322
: 2013-05-11, 12:36
Witam,
Chciałem zaprezentować trialówkę, która co prawda nie miała okazji wziąć udziału w żadnych oficjalnych zawodach trialowych, bo powstała w grudniu, a rozłożyłem ją w marcu 2013, to jest dla mnie ważną konstrukcją. Była rozwinięcem dobrze znanego Braci Trialowej Kraza 5133 (została się kabina) i była swoistym poligonem doświadczalnym dla nowych rozwiązań, które w niej zastosowałem i z powodzeniem przeszczepiłem w swojej najnowszej konstrukcji na nowy sezon :)
Dane techniczne:
Napęd: 2 XL, każdy posiada osobną dwubiegową skrzynię biegów i napędza koła przednie lub tandem z tyłu;
Biegi: 1:2,4 oraz 1:6, obie skrzynie biegów są zsynchronizowane ze sobą; skrzynia przednia mieści się za przedim mostem, tylna w tylnym tandemie;
Skręt: medium z redukcją 1:3 zabudowany w ramie za przednią osią;
Zawieszenie:
przód - sztywny most - kolebka
tył - pływający tandem, mosty połączone mała obrotnicą,
Wymiary [model]:
skala ~1:14
długość regulaminowa: 7850 mm [570 mm -> 71 s]
rozstaw osi: 4600 mm + 1400 mm [320 mm + 120 mm -> 40 s + 15 s]
szerokość: 2720mm [195mm -> 24s]
wysokość: 3100mm [225mm -> 28s]
atrapa: pracujące legowe V8 pod unoszoną maską, do tego atrapa chłodnicy, układ dolotowy, snorkel i inne bajery ;)
masa: ~12t (podwozie) [~2660g]
przelicznik: ~1,75
Kraz 6322 brał udział w szeregu spotkań trialowych na Śląsku podczas zimy i nigdy nie zawiódł. Był za to niezłym postrachem na trasach - kto widział ten wie ;p
Był niesamowicie zwrotny i żwawy - jestem z niego na prawdę dumny. Jedyne co bym zmienił, to opony na balony, ale nie mam takowych.. Przyjdzie BOP, to zacznę stawiać trialówki na balonach ;)
Zdjęcia można zobaczyć tu, tu i tu .
Film Kraz występuje 0:10 - 1:28.
I to tyle. Pozdrawiam,
Blaha
Chciałem zaprezentować trialówkę, która co prawda nie miała okazji wziąć udziału w żadnych oficjalnych zawodach trialowych, bo powstała w grudniu, a rozłożyłem ją w marcu 2013, to jest dla mnie ważną konstrukcją. Była rozwinięcem dobrze znanego Braci Trialowej Kraza 5133 (została się kabina) i była swoistym poligonem doświadczalnym dla nowych rozwiązań, które w niej zastosowałem i z powodzeniem przeszczepiłem w swojej najnowszej konstrukcji na nowy sezon :)
Dane techniczne:
Napęd: 2 XL, każdy posiada osobną dwubiegową skrzynię biegów i napędza koła przednie lub tandem z tyłu;
Biegi: 1:2,4 oraz 1:6, obie skrzynie biegów są zsynchronizowane ze sobą; skrzynia przednia mieści się za przedim mostem, tylna w tylnym tandemie;
Skręt: medium z redukcją 1:3 zabudowany w ramie za przednią osią;
Zawieszenie:
przód - sztywny most - kolebka
tył - pływający tandem, mosty połączone mała obrotnicą,
Wymiary [model]:
skala ~1:14
długość regulaminowa: 7850 mm [570 mm -> 71 s]
rozstaw osi: 4600 mm + 1400 mm [320 mm + 120 mm -> 40 s + 15 s]
szerokość: 2720mm [195mm -> 24s]
wysokość: 3100mm [225mm -> 28s]
atrapa: pracujące legowe V8 pod unoszoną maską, do tego atrapa chłodnicy, układ dolotowy, snorkel i inne bajery ;)
masa: ~12t (podwozie) [~2660g]
przelicznik: ~1,75
Kraz 6322 brał udział w szeregu spotkań trialowych na Śląsku podczas zimy i nigdy nie zawiódł. Był za to niezłym postrachem na trasach - kto widział ten wie ;p
Był niesamowicie zwrotny i żwawy - jestem z niego na prawdę dumny. Jedyne co bym zmienił, to opony na balony, ale nie mam takowych.. Przyjdzie BOP, to zacznę stawiać trialówki na balonach ;)
Zdjęcia można zobaczyć tu, tu i tu .
Film Kraz występuje 0:10 - 1:28.
I to tyle. Pozdrawiam,
Blaha