legosamigos pisze:Oryginał strasznie brzydki, jak chyba większość rosyjskich pojazdów Mazów, Ziłów itp.
!!!
Wyjdź.
Szkoda, że model się ugina. Jednak technic bricki są lepsze do takich zastosowań (ale by było zabawy z wpasowaniem zawieszenia w taką ramę...). Kabina bardzo udana, szkoda, że w trialu mało kto się teraz przykłada do estetyki.
Nobody wants him, they just turn their heads
Nobody helps him, now he has his revenge!
Waler93 pisze:Myślę, że drugą Longer powinien zbudować sobie sam. Tym bardziej, że kiedyś się do tego MAZ-a przymierzał ale zwątpił gdy przyszło do zamocowania kabiny na ramie. Więc Panie Longer jak Pan widzi da się.
Pan Longer podziwia Cię za wytrwałość :)
Myślałem kiedyś o zrobieniu tego potworka na kołach 94mm, ale skala mnie lekko zniechęciła.
Brakuje filmu, i to bardzo. Taki model aż prosi się o to by pokazać że działa, mimo wielkości :)
I w końcu dowiedziałem się po co mu te pojemniki na końcu ramy ;)
Po zbudowaniu i pulikacji zdjęc całego pojazdu MOC wydawałby się aż prosić o zbudowanie z brick'ów, na kilku zdjęciach widać dość mocne zmęczenie liftarm'owego materiału.
Pomysł na podtrzymanie i regulację kabiny jak najbardziej trafiony.
To do czego mogę się przyczepić to przegub w środku pojazdu, jakiś taki "bylejaki", tzn. słaby w porównaniu do gabarytów całości, nie udało by się tam upchnąć 2 mini-obrotnic? To zawsze pewniejsze i mocniejsze mocowanie.
Druga sprawa - dlaczego zdecydowałeś się na ten sam promień skrętu 3 i 4 osi? O ile pamiętam, to właśnie Ty kiedyś publokowałeś jako IDEĘ zabudowane 4 osie, każda o innym promieniu skrętu?
Wymodelowanie kabiny naprawdę ładne i dopracowane, w szczególności, że ze względu na umieszczenie i wyważenie musiałeś uważać na ilość użytego budulca.
Gratuluję wytrwałości i osiągnięcia zamierzonego celu!
Tak przeczytałem jeszcze raz cały opis i historię powstania tego oryginalnego monstrum i zapomniałeś dodać 1 najważniejszej rzeczy, a mianowicie ile "pali" to coś :D ? Biorąc pod uwagę, że porusza się z prędkością ciągnika i waży skromne 66 ton, to pewnie pali jak smok. Do tego ogromne zbiorniki paliwa też muszą być. Nie mniej jednak Borys L. Shaposhnik byłby dumny, że ktoś zrobił jego maszynę z innego materiału niż stal :) Może jakiś medal dostaniesz od towarzyszy Rosjan z rosyjskiego Lugu?
Moje życie jest jak klocki Lego, nigdy nie wiem, co zbuduję
PatrykZ, no dopiero znalazłem trochę czasu i właśnie go kleję (zamiast się uczyć na kolokwia, ehh).
Ile to pali to nigdzie nie znalazłem, ale można uznać, że niedużo mniej niż silnik odrzutowy. Czyli sporo. Całkiem sporo. Jak tylko skończę film, to wyślę linki tu i tam i zobaczymy.
Na filmie i zdjęciu na stołach robi jeszcze większe wrażenie :) Jak dla mnie mógłby być o połowę osi krótszy i by to było praktycznie to samo. Bardzo fajnie jeździ, skręt pomimo 8 osi skrętnych i tak bije kolejarzy robiących zakręty z torów prostych.
Sariel pisze:Film fajny, ale "Russian" a nie "Rusian". Popraw, bo Ci będą płakać na Tubie.
Faktycznie nie dało się tego napisać na pw? Widzę moda na wypominanie błędów dalej nie minęła. Wracając do modelu to kolega Waler powinien napisać:
Sariel pisze:Film fajny, ale "Russian" a nie "Rusian". Popraw, bo Ci będą płakać na Tubie.
Wracając jeszcze do błędów na YT, to powinno być "Topic on Polish forum LugPol", a nie polish, znaczy się na polskim forum, a nie na wypolerowanym/wygładzonym :P Wracając jednak do modelu i do filmu, teraz koniecznie musisz dobudować jakiś ładunek do tego kolosa, jakąś rakietę, czy łódź, jak na tym obrazku wstawionym przez Ciebie
Moje życie jest jak klocki Lego, nigdy nie wiem, co zbuduję